Näin minä

isken miehen

Tässä on tullut vähän aikaa sinkkuiltua ja muutama mies ohi mennen iskettyä (harmillisesti eivät sitten olleetkaan minulle sopivia..).

Näin siis minä olen sen tehnyt, laittakaapa kommenttejanne:

Tapaus #1:
Aloitin yrityksessä työskentelyn hieman ennen pikkujoulu aikaa. Samassa talossa työskentelevää miestä tuli katseltua sillä silmällä ja viimein pikkujouluissa pyysin miehen kanssani tupakille ja ilta sujuikin sitten rattoisasti mukavia jutellen mm. mistä olimme kotoisin ja mitä näin ruokitun laman alla olemme suunnitelleet tekevämme.
Seuraavalla viikolla sitten juttelimme kaiken laista töissä ja viikonlopun koittaessa pyysin miehen minun ja ystävieni kanssa viettämään iltaa.. Siitä se sitten lähti suhde käyntiin.
*Koko "iskuajan" olin iloinen itseni, mukava ja kohtelias.
*Lopulta mies luuli iskeneensä minut, eikä päin vastoin ;)

Tapaus #2
Tapasin miehen asunnon esittelyssä ja sen tiimoilta jätin poistamatta hänen numeronsa, sillä mies vaikutti minusta kiinnostavalta.
Pari kuukautta myöhemmin laitoin muuten vaan viestiä ja kyselin kuulumisia. Ilta lähettelimme yleis mukavia viestejä ja niiden muututtua tuttavallisemmiksi koko ajan, pyysi mies minut lopulta treffeille.
*Jälleen oli mies pyydystettynä, vaikkakin jälleen mies luuli iskeneensä minut ;)

7

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isken miehen

Eli yhteen vetona hyvät naiset:

Olkaamme johdon mukaisia, ohjailkaamme miestä haluamaamme määränpäähän ja antakaa miehen luulla iskeneensä teidät. Se nostaa miehen itsetuntoa ja saa heidät tuntemaan itsensä miehiseksi mieheksi ja me naiset voimme esittää suloista ja kilttiä naapurin tyttöä ;)

• täytyykö

Mies oikein iskeä = ) riitää kun menee juttelee niin kaikki on valmista

• isken miehen
        täytyykö kirjoitti:

Mies oikein iskeä = ) riitää kun menee juttelee niin kaikki on valmista

ainakin. Eikä sellasta miestä kannata etes yrittää joka liian helpolla mukaan lähtis. Miehessä pitää olla vastusta, siksi noi kaksikaan eivät mun elämään jääneet.. Mieluummin lennän vapaalla, kuin katselen ukkoo, jolla ei ole omia mielipiteitä.

• se että
        isken miehen kirjoitti:

ainakin. Eikä sellasta miestä kannata etes yrittää joka liian helpolla mukaan lähtis. Miehessä pitää olla vastusta, siksi noi kaksikaan eivät mun elämään jääneet.. Mieluummin lennän vapaalla, kuin katselen ukkoo, jolla ei ole omia mielipiteitä.

Miehen tekee mieli päästä naimaan tarkoittaa, ettei sillä ole mielipiteitä...seuraava vetyperoksidi kiitos...

• tarkoittanut
        se että kirjoitti:

Miehen tekee mieli päästä naimaan tarkoittaa, ettei sillä ole mielipiteitä...seuraava vetyperoksidi kiitos...

baarista miehen iskemistä ;) Itse en sellaista harrasta ja kaikki iskemiset olen selvinpäin tehnyt.
        Baari tuttavuudet on eriasia. Jos baarista miehen ottaa, ni naimistahan ne vaan on. Seuraavana päivänä etes miehen nimee muista :D Ku harvemmin se etes tulee puheeksi.

• kyllä naisen...
        tarkoittanut kirjoitti:

baarista miehen iskemistä ;) Itse en sellaista harrasta ja kaikki iskemiset olen selvinpäin tehnyt.
        Baari tuttavuudet on eriasia. Jos baarista miehen ottaa, ni naimistahan ne vaan on. Seuraavana päivänä etes miehen nimee muista :D Ku harvemmin se etes tulee puheeksi.

..kannattaa itse olla aktiivinen. Silloin tutustuu niihin miehiin, jotka itseä kiinnostaa.

• sentään
        isken miehen kirjoitti:

Eli mieskö siis ei saisi näyttää kiinnostustaan lähestyvää naista kohtaan, koska se tarkoittaa ettei ole omia mielipiteitä. Kuinka kauan täytyy odottaa, ennekuin uskaltaa edetä asiassa, ettei nainen karkaa.

Kyllä tais ihan oikeessa olla se joka neuvoi että kannataa olla kusipää niin naiset tykkää. Sellaset kivat perus miehet on nössöjä joilla ei ole omia mielipiteitä lainkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe