Minä kakkonen, sinä ykkönen, ja kumpikin ollaan saman äijän pallottelun kohteena! Äijällä ei ole "munaa" tehdä ratkaisua puoleen eikä toiseen! Roikkuu meidän,kahden naisensa välillä vuodesta toiseen! Saamaton nahjus on kyllä kun tarkemmin miettii! Me kumpikin saamme vain rippeitä...omaksi ei mies kelpuuta tavallaan kumpaakaan...toiselta saa yhtä....toiselta toista...mutta omaksi ei ota! Äijä vie meitä naisiaan kuin pässiä narussa ja me onnessamme pyörimme ja teemme kaiken äijän pillin mukaan!! Onkohan mokoma äijä loppupelissä tämän kaiken arvoinen?! Vai pistetäänkö loppu koko touhulle ja viskataan äijä mäjelle?!!
minä kakkonen,,,
31
2144
Vastaukset
- ¨¨¨
Onko ykkösellä etunimen alkukirjainta. Minkälainen miestyyppi on kyseessä.
- eräs peräs
Arvatenkin kyseessä n.nelikymppinen "kiltti" työtä kovasti tekevä perheen isukki! Näitä nämä petturit yleensä ovat. Kaikki muuten ok elämässä mutta se oma eukko vaan on sellanen pihtari pikkuemäntä että on pakko pitää salapanoa rinnalla. Sittenhän se elo ja olo sujuukin jo paremmin! Harmi vaan että siitä voi myös kärähtää...
- tällainen...
eräs peräs kirjoitti:
Arvatenkin kyseessä n.nelikymppinen "kiltti" työtä kovasti tekevä perheen isukki! Näitä nämä petturit yleensä ovat. Kaikki muuten ok elämässä mutta se oma eukko vaan on sellanen pihtari pikkuemäntä että on pakko pitää salapanoa rinnalla. Sittenhän se elo ja olo sujuukin jo paremmin! Harmi vaan että siitä voi myös kärähtää...
"triangeli" itsellä meneillään. Mies jotain aivan muuta minulle (kakkoselle) kuin mitä kukaan päälle uskoisi. Vaimoke konservatiivinen kansankynttilä. Minä itse pitkälti hänen vastakohtansa, paitsi samanikäisiä ollaan. En ole miestä patistanut päättämään yhtikäs mitään, yhteinen tulevaisuus ei ole kovin realistinen ajatus ilman paikkakunnan vaihtoa, ja itselläkin kotileikit jo leikitty aiemmin. Joten olen sitten se "rusinoiden nyppijä".
- ...
tällainen... kirjoitti:
"triangeli" itsellä meneillään. Mies jotain aivan muuta minulle (kakkoselle) kuin mitä kukaan päälle uskoisi. Vaimoke konservatiivinen kansankynttilä. Minä itse pitkälti hänen vastakohtansa, paitsi samanikäisiä ollaan. En ole miestä patistanut päättämään yhtikäs mitään, yhteinen tulevaisuus ei ole kovin realistinen ajatus ilman paikkakunnan vaihtoa, ja itselläkin kotileikit jo leikitty aiemmin. Joten olen sitten se "rusinoiden nyppijä".
kun tietää, että tulisi itse lempatuksi jos valinnan paikka tulisi. Rusinat pullasta taitaa ottaa se mies, sinulle jää jämät. Ehkä pummasit niitä jo peruskoulussa.
- noinhan...
... kirjoitti:
kun tietää, että tulisi itse lempatuksi jos valinnan paikka tulisi. Rusinat pullasta taitaa ottaa se mies, sinulle jää jämät. Ehkä pummasit niitä jo peruskoulussa.
jokainen pikkuisen kulissimaailmansa ja mukavan elantonsa puolesta huolissaan oleva Ykkönen vakuuttelee itselleen ja kakkoselle... Ettei kakkosella ole kalkkiviivoilla mitään jakoa... Mutta toisinkin voi käydä - "nimimerkillä kokemusta on"... ;-))
- ,,,
noinhan... kirjoitti:
jokainen pikkuisen kulissimaailmansa ja mukavan elantonsa puolesta huolissaan oleva Ykkönen vakuuttelee itselleen ja kakkoselle... Ettei kakkosella ole kalkkiviivoilla mitään jakoa... Mutta toisinkin voi käydä - "nimimerkillä kokemusta on"... ;-))
miksi ihmeessä vaimoja kadehtivat kakkoset kuvittelevat, että miehet elättävät vaimojaan? Ihan vaan tiedoksi, että vaimo voi kyllä ansaita enemmän kuin miehensä, nimimerkillä kokemusta on.
- tapauksessa...
,,, kirjoitti:
miksi ihmeessä vaimoja kadehtivat kakkoset kuvittelevat, että miehet elättävät vaimojaan? Ihan vaan tiedoksi, että vaimo voi kyllä ansaita enemmän kuin miehensä, nimimerkillä kokemusta on.
se avioliiton tuoma status pitää ykkösen kiinni kuin sika limpussa petollisessakin miehessä. Sitten kuvitellaan olevansa ainutkertaisen täydellisiä, kun mies käy vieraissa, mutta ei jätä... He he hee, herätystä siellä kotilieden ääressä: jos olisit täydellinen ja suvereeni Ykkönen miehen elämässä, kävisikö se vieressäsi kuorsaava puppeli salarakastaan tapaamassa...?!
- tyytyväinen ja onnellinen
tapauksessa... kirjoitti:
se avioliiton tuoma status pitää ykkösen kiinni kuin sika limpussa petollisessakin miehessä. Sitten kuvitellaan olevansa ainutkertaisen täydellisiä, kun mies käy vieraissa, mutta ei jätä... He he hee, herätystä siellä kotilieden ääressä: jos olisit täydellinen ja suvereeni Ykkönen miehen elämässä, kävisikö se vieressäsi kuorsaava puppeli salarakastaan tapaamassa...?!
oloonsa ja eloonsa ei tarvitse tulla tänne toisia arvostelemaan ja mollaamaan. Minkä ilon sinäkin saat käydä täällä pikkuvaimoja herjaamassa? Omalta kohdaltani en ymmärrä miksi minä kenenkään vaimoja tänne tulisin haukkumaan vaikka en itse vaimokaisen paikkaa olekaan(vielä) onnistunut löytämään. Mitä tuo täällä herjaaminen sinulle antaa? Onko sulla niin paha olo miehen ollessa vaimonsa ja perheensä kanssa että täällä on oksenneltava toisten niskaan?
- ...
miksi kakkoset aina kuvittelevat vaimon kökkivän kotilieden ääressä. Luulisi sinunkin sentään tajuavan, että hyvin ansaitseva vaimo ei köki lieden ääressä kuin aniharvoin. Ja kuorsaava puppelini ei juokse salarakkaissa.
- sitten..
... kirjoitti:
miksi kakkoset aina kuvittelevat vaimon kökkivän kotilieden ääressä. Luulisi sinunkin sentään tajuavan, että hyvin ansaitseva vaimo ei köki lieden ääressä kuin aniharvoin. Ja kuorsaava puppelini ei juokse salarakkaissa.
kommentoit asiaa täällä asiantuntijan elkein, kun sinulla ei asiasta kokemusta edes ole..?
- yhtä hyvin...
tyytyväinen ja onnellinen kirjoitti:
oloonsa ja eloonsa ei tarvitse tulla tänne toisia arvostelemaan ja mollaamaan. Minkä ilon sinäkin saat käydä täällä pikkuvaimoja herjaamassa? Omalta kohdaltani en ymmärrä miksi minä kenenkään vaimoja tänne tulisin haukkumaan vaikka en itse vaimokaisen paikkaa olekaan(vielä) onnistunut löytämään. Mitä tuo täällä herjaaminen sinulle antaa? Onko sulla niin paha olo miehen ollessa vaimonsa ja perheensä kanssa että täällä on oksenneltava toisten niskaan?
voi kysyä, miksi ykköset käyvät täällä "oksentelemassa" kakkosten niskaan, jos heillä kerran on asiat niin hyvin kotona ja varmuus siitä, ettei mies heitä jätä? Miksi hirveä herjamyrsky nousee heti, jos joku kakkonen erehtyy kertomaan olevansa rakastunut varattuun mieheen? Ai niin, mutta eihän kakkosilla ole tunteita - hehän ovat vain kylmiä ja saaliinhimoisia munahaukkoja. Tässä syy, miksi ilkun näitä "kotilieden lämpimänä pitäjiä". Ei mitään henk.koht. kaunaa ketään kohtaan.
- kokemusta on
on hankalaa lempata mies pihalle. Varsinkin, jos kotona on kaikki kunnossa. Seksielämä kukoistaa, mies on hellä ja rakastava eikä hänellä edes ole epämääräisiä poissaoloja. On vain puhelimessa oudosti häiriköivä nainen, joka väittää muuta (syytää kulisseista yms.) Kaiken lisäksi tämä nainen vaikuttaa hyvin epätoivoiselta ja tasapainottomalta. Kumpaa silloin uskoa? Eikä vaimo tarvise statusta tai kulisseja, koska on johtavassa asemassa ja tienaa hyvin. Lisäksi hän on asunnon omistaja.
- Kyllä
kokemusta on kirjoitti:
on hankalaa lempata mies pihalle. Varsinkin, jos kotona on kaikki kunnossa. Seksielämä kukoistaa, mies on hellä ja rakastava eikä hänellä edes ole epämääräisiä poissaoloja. On vain puhelimessa oudosti häiriköivä nainen, joka väittää muuta (syytää kulisseista yms.) Kaiken lisäksi tämä nainen vaikuttaa hyvin epätoivoiselta ja tasapainottomalta. Kumpaa silloin uskoa? Eikä vaimo tarvise statusta tai kulisseja, koska on johtavassa asemassa ja tienaa hyvin. Lisäksi hän on asunnon omistaja.
minäkin noilla "reunaehdoilla" olisin hellää ja rakastavaa - mieshän on selvä elätti. Miten hän selittää tämän puhelimessa riehuvan naisen..? Että hän ei edes tunne koko naista tai että tämä on vain joku kateellinen naikkonen, jonka hän on torjunut..?
- ei tarvitse
Kyllä kirjoitti:
minäkin noilla "reunaehdoilla" olisin hellää ja rakastavaa - mieshän on selvä elätti. Miten hän selittää tämän puhelimessa riehuvan naisen..? Että hän ei edes tunne koko naista tai että tämä on vain joku kateellinen naikkonen, jonka hän on torjunut..?
Kummankaan ei tarvitse olla toisen elätti. Molemmat voivat tehdä omaa uraa. Molemmat ovat voineet avioliiton aikana kokeilla toista ihmissuhdetta ja elämä jatkuu " seikkailujen" jälkeen aivan normaalina, vaikka se silloin ajankohtaisena aikana onkin tehnyt kipeää ja pistänyt arvioimaan omaa elämää ja vastuuta myös toisesta ja koko perheestä.
Kulisseilla ei tarvitse olla osaa eikä arpaa. On vain paljon hyviä asioita ja myös sitä rakkautta.
Pettäminen ei tee toisesta joka suhteessa pahaa ihmistä.
Iloa ja valoa vain kaikille tälläkin palstalla vieraileville! - ...
sitten.. kirjoitti:
kommentoit asiaa täällä asiantuntijan elkein, kun sinulla ei asiasta kokemusta edes ole..?
siitä, etteivät kaikki vaimot elä miehensä tuloilla tai köki hellan ääressä. Ei pidä moukkamaisesti yleistää kaikkia vaimoja yhteen lapselliseen, omaa egoaan buustaavaan muottiin.
- 777
eräs peräs kirjoitti:
näin kävi meillä,mies kärysi.siihen jäi kakkonen ja kaikki yhteydet katkaistiin,salanumerot sun muut kun kakkoselle ei oikein mennyt jakeluun että suhde löppui.kerran annan anteeksi,en toista.
- näin...
ei tarvitse kirjoitti:
Kummankaan ei tarvitse olla toisen elätti. Molemmat voivat tehdä omaa uraa. Molemmat ovat voineet avioliiton aikana kokeilla toista ihmissuhdetta ja elämä jatkuu " seikkailujen" jälkeen aivan normaalina, vaikka se silloin ajankohtaisena aikana onkin tehnyt kipeää ja pistänyt arvioimaan omaa elämää ja vastuuta myös toisesta ja koko perheestä.
Kulisseilla ei tarvitse olla osaa eikä arpaa. On vain paljon hyviä asioita ja myös sitä rakkautta.
Pettäminen ei tee toisesta joka suhteessa pahaa ihmistä.
Iloa ja valoa vain kaikille tälläkin palstalla vieraileville!Kerrankin kirjoitus, jossa ei yleistetä eikä tiedetä toisten motiiveja ja yksityisasioita paljon paremmin kuin toinen itse tietää...
Mutta... Niin monta tarinaa on kuin on ihmisiäkin. - normaali järki
yhtä hyvin... kirjoitti:
voi kysyä, miksi ykköset käyvät täällä "oksentelemassa" kakkosten niskaan, jos heillä kerran on asiat niin hyvin kotona ja varmuus siitä, ettei mies heitä jätä? Miksi hirveä herjamyrsky nousee heti, jos joku kakkonen erehtyy kertomaan olevansa rakastunut varattuun mieheen? Ai niin, mutta eihän kakkosilla ole tunteita - hehän ovat vain kylmiä ja saaliinhimoisia munahaukkoja. Tässä syy, miksi ilkun näitä "kotilieden lämpimänä pitäjiä". Ei mitään henk.koht. kaunaa ketään kohtaan.
anna vastauksen miksi petetty ihminen on katkera ja pahoillaan. Jokaien ymmärtää ettei kotona jossa toinen käy vieraissa ole kaikki hyvin. En siis ihmettele miksi ykköset oksentelevat täällä. Luulempa heidän oksentelevan omassa vessassaankin pahaa oloaan. Kakkosena sinä ITSE olet syyllinen siihen pahaan oloosi, itse olet valinnut tiesi. Petetty ykkönen ei itse ole valinnut että puoliso pettää häntä. Siinä on aika suuri ero. On helpompi valita olla aloittamatta suhdetta varatun ihmisen kanssa kun erota jo valmiista, pitkäaikaisesta suhteesta joka on perusta jolle elämä on rakennettu, yhdessä petturin kanssa.
Vähän ihmetyttää tuo kakkosen tunteet- repliikki. Jos kakkosella on tunteet niin kakkosen pitäisi järjen mukaan sanoutua irti suhteesta varatun kanssa vapaa-ehtoisesti ja pikaisesti koska jos kakkosella on tunteita niin hän satuttaa eniten itseään. Siitähän nämäkin mustasukkaiset, katkerat herjat pikkuvaimoja kohtaan täälläkin todistaa. Jos minulla on romanttisia tunteita jotakin ihmistä kohtaan en ikinä pystyisi jakamaan häntä kenenkään kanssa, saatikka vielä tyytyä siihen pienempään ja huonompaan osuuteen. Jos haluaa suhdetta sitoutumatta niin samanhenkisiä, vapaita ihmisiä löytyy mielin määrin. En ymmärrä miksi on varattuun tarrattava kiinni epätoivolla ja tapeltava jostakin joka kuuluu jo toiselle. Hänhän on jo valintansa tehnyt. Minä en ikinä suostuisi näyttelemään huonoa, nöyryyttävää sivuroolia. On jotenkin niin kuin elävä todiste ettei kelpaa parempaan kun jonkun patjaksi. - Petetty pettäjä
normaali järki kirjoitti:
anna vastauksen miksi petetty ihminen on katkera ja pahoillaan. Jokaien ymmärtää ettei kotona jossa toinen käy vieraissa ole kaikki hyvin. En siis ihmettele miksi ykköset oksentelevat täällä. Luulempa heidän oksentelevan omassa vessassaankin pahaa oloaan. Kakkosena sinä ITSE olet syyllinen siihen pahaan oloosi, itse olet valinnut tiesi. Petetty ykkönen ei itse ole valinnut että puoliso pettää häntä. Siinä on aika suuri ero. On helpompi valita olla aloittamatta suhdetta varatun ihmisen kanssa kun erota jo valmiista, pitkäaikaisesta suhteesta joka on perusta jolle elämä on rakennettu, yhdessä petturin kanssa.
Vähän ihmetyttää tuo kakkosen tunteet- repliikki. Jos kakkosella on tunteet niin kakkosen pitäisi järjen mukaan sanoutua irti suhteesta varatun kanssa vapaa-ehtoisesti ja pikaisesti koska jos kakkosella on tunteita niin hän satuttaa eniten itseään. Siitähän nämäkin mustasukkaiset, katkerat herjat pikkuvaimoja kohtaan täälläkin todistaa. Jos minulla on romanttisia tunteita jotakin ihmistä kohtaan en ikinä pystyisi jakamaan häntä kenenkään kanssa, saatikka vielä tyytyä siihen pienempään ja huonompaan osuuteen. Jos haluaa suhdetta sitoutumatta niin samanhenkisiä, vapaita ihmisiä löytyy mielin määrin. En ymmärrä miksi on varattuun tarrattava kiinni epätoivolla ja tapeltava jostakin joka kuuluu jo toiselle. Hänhän on jo valintansa tehnyt. Minä en ikinä suostuisi näyttelemään huonoa, nöyryyttävää sivuroolia. On jotenkin niin kuin elävä todiste ettei kelpaa parempaan kun jonkun patjaksi.kysymys tähän liittyen:
Miksi siis ykköset vakuuttelevat täällä, että kotona on kaikki hyvin ja heillä loisto-olot, jollei kerran näin ole? Miksi he sitten eivät näytä petturimiehilleen ovea, vaan "oksentelevat omassa vessassaankin pahaa oloaan"..?
Oletko ollut koskaan niin rakastunut, ettei mikään ole mitään ilman sen toisen läsnäoloa? Että ajattelet häntä 24/7? Että otat ennemmin ne pienet onnenhetket hänen kanssaan kuin elät elämäsi ilman häntä? Rakastuminen ei ole kuin jotain särkylääkettä, jota voit annostella tarpeen mukaan. Täällä joku kerran sanoi, että se tulee ja kyykyttää välillä ihmiseltä turhat luulot pois, mikä pitää kyllä hyvinkin paikkaansa.
Ja tuo "En ymmärrä miksi on varattuun tarrattava kiinni epätoivolla ja tapeltava jostakin joka kuuluu jo toiselle." - oletko tosiaankin sitä mieltä, että toisen ihmisen voi omistaa??? Ei toista voi omistaa eikä "varata" - on vaan joukko sitoumuksia, toisilla heikompia, toisilla vahvempia.
Kyllä, ihminen tekee elämässään valintoja sillä tuntumalla, että kyseinen valinta on sillä hetkellä se oikea ; ihmiset muuttuvat, ja valinta, joka tänään on se ainoa oikea, voikin muutaman vuoden kuluttua olla jotain aivan muuta.
On hienoa, että on ihmisiä, joilla on yleviä periaatteita, ja jopa niitäkin, jotka pystyvät pitämään niistä kiinni. En silti tunne olevani erityisen huono, vaikken tähän joukkoon kuulukaan - voin ainakin sanoa eläneeni enkä vain aikoneeni elää. - ulkonaisesti kaikki hyvin
Petetty pettäjä kirjoitti:
kysymys tähän liittyen:
Miksi siis ykköset vakuuttelevat täällä, että kotona on kaikki hyvin ja heillä loisto-olot, jollei kerran näin ole? Miksi he sitten eivät näytä petturimiehilleen ovea, vaan "oksentelevat omassa vessassaankin pahaa oloaan"..?
Oletko ollut koskaan niin rakastunut, ettei mikään ole mitään ilman sen toisen läsnäoloa? Että ajattelet häntä 24/7? Että otat ennemmin ne pienet onnenhetket hänen kanssaan kuin elät elämäsi ilman häntä? Rakastuminen ei ole kuin jotain särkylääkettä, jota voit annostella tarpeen mukaan. Täällä joku kerran sanoi, että se tulee ja kyykyttää välillä ihmiseltä turhat luulot pois, mikä pitää kyllä hyvinkin paikkaansa.
Ja tuo "En ymmärrä miksi on varattuun tarrattava kiinni epätoivolla ja tapeltava jostakin joka kuuluu jo toiselle." - oletko tosiaankin sitä mieltä, että toisen ihmisen voi omistaa??? Ei toista voi omistaa eikä "varata" - on vaan joukko sitoumuksia, toisilla heikompia, toisilla vahvempia.
Kyllä, ihminen tekee elämässään valintoja sillä tuntumalla, että kyseinen valinta on sillä hetkellä se oikea ; ihmiset muuttuvat, ja valinta, joka tänään on se ainoa oikea, voikin muutaman vuoden kuluttua olla jotain aivan muuta.
On hienoa, että on ihmisiä, joilla on yleviä periaatteita, ja jopa niitäkin, jotka pystyvät pitämään niistä kiinni. En silti tunne olevani erityisen huono, vaikken tähän joukkoon kuulukaan - voin ainakin sanoa eläneeni enkä vain aikoneeni elää.Ja siitä mammonasta kun on niin vaikea luopua. Henkinen pahoinvointi ei ole yhtä silmiinpistävä, sen voi piilottaa naapurilta sinne pyttyyn...
Minä en ole kanssasi samaa mieltä tuosta rakastumisesta. En kestäisi sellaista rakkautta. Sitä tuossa edellisessä viestissänikin selvitin mutta eipä mennyt sanoma perille. En siis usko että sinä olet kokenut todellista rakkautta. Rakkaan ihmisen jakaminen toisen/toisten kanssa on liian satuttavaa.
Ei toista ihmistä voi omistaa samalla tavalla kun jotakin tavaraa. Mutta kyllä sen "omakseen" laskee jos on sormukset vaihdettu tai muita lupauksia annettu. Yhteenkin muutettu. Sellainen edellyttää tiettyä sitoutumista meidän kulttuurissamme. Täällä olemme yksiavioisia. Sanat "morsian", "sulhanen", "tyttökaveri", "poikakaveri", "vaimo", "aviomies" jne pitävät sisällään tietyn merkityksen. Etiikka ja moraali on tietenkin jokaiselle kristitylle tuttuja asioita.... hmmm....
Minulle luottamus luo pohjan suhteelle ja kuinka mahdollisesti voisi luottaa ihmiseen jolla on ainakin yksi sivusuhde oman puolisonsa lisäksi? Se yhtälö on täysin mahdoton!
Omalta kohdaltani EROSIN ENSIN ja sitten aloin katselemaan uutta kumppania. Sen verran on varattuja pörrännyt ympärillä että olen ymmärtänyt kuinka tällainen suhde toimisi - salailua, piileskelyä, valehtelua, pelailua, kaikki menisi varatun ehdoilla, kakkonen saa rippeet ja tähteet ja nekin varkain ja salaa. En ikinä alentuisi tuollaiseen osaan. Tunnen oman arvoni ihmisenä ja en hyväksy räsynuken roolia. Kun Barbi kutsuu Keniä niin Molla-Maija lentää nurkkaan. - on...
ulkonaisesti kaikki hyvin kirjoitti:
Ja siitä mammonasta kun on niin vaikea luopua. Henkinen pahoinvointi ei ole yhtä silmiinpistävä, sen voi piilottaa naapurilta sinne pyttyyn...
Minä en ole kanssasi samaa mieltä tuosta rakastumisesta. En kestäisi sellaista rakkautta. Sitä tuossa edellisessä viestissänikin selvitin mutta eipä mennyt sanoma perille. En siis usko että sinä olet kokenut todellista rakkautta. Rakkaan ihmisen jakaminen toisen/toisten kanssa on liian satuttavaa.
Ei toista ihmistä voi omistaa samalla tavalla kun jotakin tavaraa. Mutta kyllä sen "omakseen" laskee jos on sormukset vaihdettu tai muita lupauksia annettu. Yhteenkin muutettu. Sellainen edellyttää tiettyä sitoutumista meidän kulttuurissamme. Täällä olemme yksiavioisia. Sanat "morsian", "sulhanen", "tyttökaveri", "poikakaveri", "vaimo", "aviomies" jne pitävät sisällään tietyn merkityksen. Etiikka ja moraali on tietenkin jokaiselle kristitylle tuttuja asioita.... hmmm....
Minulle luottamus luo pohjan suhteelle ja kuinka mahdollisesti voisi luottaa ihmiseen jolla on ainakin yksi sivusuhde oman puolisonsa lisäksi? Se yhtälö on täysin mahdoton!
Omalta kohdaltani EROSIN ENSIN ja sitten aloin katselemaan uutta kumppania. Sen verran on varattuja pörrännyt ympärillä että olen ymmärtänyt kuinka tällainen suhde toimisi - salailua, piileskelyä, valehtelua, pelailua, kaikki menisi varatun ehdoilla, kakkonen saa rippeet ja tähteet ja nekin varkain ja salaa. En ikinä alentuisi tuollaiseen osaan. Tunnen oman arvoni ihmisenä ja en hyväksy räsynuken roolia. Kun Barbi kutsuu Keniä niin Molla-Maija lentää nurkkaan.moneen junaan, ja osa jää asemallekin...
Olet siis tehnyt itsellesi selväksi, ettet voisi elää suhteessa varatun miehen kanssa. Se on sinun periaatteesi, kunnioitettava sellainen. Sanot, että rakkaan ihmisen jakaminen toisen/toisten kanssa on liian satuttavaa - vaikka et edes tiedä, millaista se todellisuudessa on... Voisin vastaavasti väittää, ettet sinä ole kokenut todellista rakkautta - koska sitten tietäisit, että todellisen rakkauden edessä joutuu antautumaan ehdoitta. Jos olisit joskus rakastunut toiseen intohimoisesti ja peruuttamattomasti, tietäisit, ettei rakkaudelle voi sanella mitään "reunaehtoja".
Vaikka olen parisuhteessa pitkiä aikoja elänytkin, sormuksien kanssa ja ilman, en koskaan ole ajatellut, että toinen on jotenkin minun yksityisomaisuuttani. Toisen ajatuksia ja tunteita ei voi kahlita omakseen - ainoastaan voi toivoa ja luottaa siihen, että toinen pitää kiinni lupauksistaan ja sitoumuksistaan.
Mitä tulee luottamukseen... Noin minäkin aiemmin ajattelin kuin mitä tuossa kirjoitit: miten voisin luottaa ihmiseen, jolla on sivusuhde oman puolison lisäksi? Sitten tuli se poikkeus, joka vahvisti säännön (tai mitä lie): ehkä välillämme jo alun pitäen oli ihastusta tms, mutta joka tapauksessa tuttavuutemme alkoi täysin "ammatillisessa mielessä" ; tiimissä työskennellessä oppi tuntemaan toisen ihmisenä ja luottamaan häneen, enkä sittemminkään ole joutunut mielipidettäni hänestä muuttamaan, vaikka suhteemme laatu onkin muuttunut.
Hauska tuo sinun Barbie - Ken - Molla-Maija-vertauksesi... Minä tunnen kyllä olevani se Barbie - mutta en oleta Kenin Molla-Maijaakaan nurkkaan lennättävän :-) - ollut tekemisissä
Kyllä kirjoitti:
naisen kanssa työn puitteissa. Eli miehen ammatti on sellainen, jossa joutuu tekemisiin ahdingossa olevien kanssa. Tämä nainen taasen joutui miehen asiakkaaksi erotessaan yli viisikymppisenä pettäjämiehestään. Tässä tapauksessa on tosiaan kyse ahdistuneesta henkilöstä, joka elää jonkinlaisessa harhakuvitelmassa....
- Meitä on moneen junaan!
on... kirjoitti:
moneen junaan, ja osa jää asemallekin...
Olet siis tehnyt itsellesi selväksi, ettet voisi elää suhteessa varatun miehen kanssa. Se on sinun periaatteesi, kunnioitettava sellainen. Sanot, että rakkaan ihmisen jakaminen toisen/toisten kanssa on liian satuttavaa - vaikka et edes tiedä, millaista se todellisuudessa on... Voisin vastaavasti väittää, ettet sinä ole kokenut todellista rakkautta - koska sitten tietäisit, että todellisen rakkauden edessä joutuu antautumaan ehdoitta. Jos olisit joskus rakastunut toiseen intohimoisesti ja peruuttamattomasti, tietäisit, ettei rakkaudelle voi sanella mitään "reunaehtoja".
Vaikka olen parisuhteessa pitkiä aikoja elänytkin, sormuksien kanssa ja ilman, en koskaan ole ajatellut, että toinen on jotenkin minun yksityisomaisuuttani. Toisen ajatuksia ja tunteita ei voi kahlita omakseen - ainoastaan voi toivoa ja luottaa siihen, että toinen pitää kiinni lupauksistaan ja sitoumuksistaan.
Mitä tulee luottamukseen... Noin minäkin aiemmin ajattelin kuin mitä tuossa kirjoitit: miten voisin luottaa ihmiseen, jolla on sivusuhde oman puolison lisäksi? Sitten tuli se poikkeus, joka vahvisti säännön (tai mitä lie): ehkä välillämme jo alun pitäen oli ihastusta tms, mutta joka tapauksessa tuttavuutemme alkoi täysin "ammatillisessa mielessä" ; tiimissä työskennellessä oppi tuntemaan toisen ihmisenä ja luottamaan häneen, enkä sittemminkään ole joutunut mielipidettäni hänestä muuttamaan, vaikka suhteemme laatu onkin muuttunut.
Hauska tuo sinun Barbie - Ken - Molla-Maija-vertauksesi... Minä tunnen kyllä olevani se Barbie - mutta en oleta Kenin Molla-Maijaakaan nurkkaan lennättävän :-)Onneksi matkustamme eri junissa, tai ainakin eri vaunuissa... minun vaununi ei tarvitse varapyörää...:)
Sinulla on ilmeisesti vielä joku lisäkammari sydämessäsikin... vierashuone, jonne mahtuu miehen vaimo ja lapset. Minun sydämestäni löytyy ainoastaan ne kaksi kammaria...
Minun pitkäaikaisessa parisuhteessani oli molemminpuolinen luottamus, joten ei kummankaan tarvinnut "omistaa" toistaan. Tiesimme vain että kuuluimme VAIN toisillemme. En kannata kommunismia, varsinkaan parisuhteessa!
- miettinyt ihan samaa
mies saa vaimoltaan tämän niin sanotun kulissi-perheen, koska vaimoke uhkaa viedä lapset pois mihen ulottuvilta ja vaimoke on tottunut miehen kotitaloushyveisiin kuten kokkaamiseen ja siivoamiseen jne.
On hyväksynyt miehen puheiden mukaan hänen öiset poissaolot ja kaveri-illat ja ryyppäjäiset...Ilman normaalia puhetta ja seksiä tietysti eletään.
Mitä minä saan? Mitäs minä...koko ajan olen pyytänyt miestä painumaan kotiinsa perheensä luo. Välillä kun tekee seksiä mieli niin onhan se mies ihan kiva, sängyssä.
Miksi minä huolisin sen miehen omakseni? Riitelevät ja sitten ollan mouruamassa minun luokseni sääliä ja lohtua saamaan....joo ei kiitos tänään ei sovi... no voi voi sehän on ikävää ettet jaksa kuunnella vaimon valitusta... sitä saa mitä tilaa...
Eli siis kumpikin nainen on kohta riivattu hengiltä tämän miehen takia. Mies ei osaa asua yksin tai ei rahallisesti uskalla...
Jos ottaisin hänet loisimaan luokseni niin ilomielin tulisi.
Onneksi ei tarvitse katsella miestä joka päivä... Vaimo parka... kun ei tajua lopettaa.- sääliksi käy
Juu, muakin käy sääliksi nämä pettäjien eukot. Joutuvat siellä joka päivä katteleen petturin lärviä ja elämään ja olemaan yötäpäivää moisen äijän kans! Ei kiitos!! En omakseni huolisi mistään hinnasta, eihän tuollaista petturia kukaan muu huoli ku sen oma akka!! Huolin vaan hetkeks viereeni petiin ja silloin kun mulla tekee oikein kovasti mieli munaa! Aktin jälkeen saa luvan lähtee liitää!
- tuo on totta
sääliksi käy kirjoitti:
Juu, muakin käy sääliksi nämä pettäjien eukot. Joutuvat siellä joka päivä katteleen petturin lärviä ja elämään ja olemaan yötäpäivää moisen äijän kans! Ei kiitos!! En omakseni huolisi mistään hinnasta, eihän tuollaista petturia kukaan muu huoli ku sen oma akka!! Huolin vaan hetkeks viereeni petiin ja silloin kun mulla tekee oikein kovasti mieli munaa! Aktin jälkeen saa luvan lähtee liitää!
Sanoisin, että ei ole sinunkaan elämä kovin onnellista, jos ei sitten sen vaimonkaan. Paitsi, jos mies pitää sinua todella "pumpattavana barbana" eikä muuna.
Vaimo saa sen sen muun todellisen elämän hyvän. - oikeasti...
tuo on totta kirjoitti:
Sanoisin, että ei ole sinunkaan elämä kovin onnellista, jos ei sitten sen vaimonkaan. Paitsi, jos mies pitää sinua todella "pumpattavana barbana" eikä muuna.
Vaimo saa sen sen muun todellisen elämän hyvän.itse kirjoittamaasi..???
Voihan olla, ettei toinen nainen haluakaan mieheltä muuta kuin seksiä.
Ja että "vaimo saa sen muun todellisen elämän hyvän"..? Mitä sitten tarkoittanetkin, niin vaikea kuvitella petturimiehen vaimon saavan mitään "hyvää" mieheltään, yöks..! - syvällistä
oikeasti... kirjoitti:
itse kirjoittamaasi..???
Voihan olla, ettei toinen nainen haluakaan mieheltä muuta kuin seksiä.
Ja että "vaimo saa sen muun todellisen elämän hyvän"..? Mitä sitten tarkoittanetkin, niin vaikea kuvitella petturimiehen vaimon saavan mitään "hyvää" mieheltään, yöks..!Jos saatte mieheltä sitä munaa ja ette häntä muuten arvosta, miksi kannatte huolta vaimoparasta ja siitä, että hän ei aja miestään pihalle. Ei luulisi sekään teitä kiinnostavan.
Vaimo voi olla vahva ihminen, jolla on järkeä suhteuttaa asiat kulloiseenkin elämän tilanteeseen.
- tanssihelma
Ehkä olette sitten kasvaneet naisina aikuisiksi, kun ette anna enää vedättää itseänne. Tuollainen mies on tosi nahjus eikä uskalla kantaa vastuuta ihmissuhteistaan. Suuret on luulot itsestään tuollaisella miehellä..eikä mitään ymmärrystä rakkauden päälle. Jättäkää vain..parempiakin kasvaa täällä maapallolla!
- Hellu-66
Samanlainen kokemus itselläni.Viisi vuotta jaksoin vatulointia katsoa,sitten laitoin hommalle pisteen.Turhat lupaukset ärsyttävät.ei tuollanen mies koskaan vaimoansa jätä.mitäs hyvästä taloudenhoitajasta luopua kun vierasta pimpsaa voi käydä välillä ottamassa.
- olisko melkein niin?
En millään tahtoisi itselleni myöntää, mutta niin se taitaa olla. Mies ehdottaa, kun sitä huvittaa, tai yleensä ajallisesti on mahdollista. Omat aikaehdotukset eivät tule kyseeseen, koska mies on melkoisen kontrollin alla. Näyttää siltä, että olen täysin toisen tahdon mukaisesti toimiva. Se ärsyttää, vaakakuppi kiikkuu, mutta ei ole vielä kallistunut siihen jättämisen puolelle. Miksköhän? Sen vastauksen kun löydän, niin haluaisin päästä "rauhaan", mielen ja fyysisen halun tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318