Joo mistähän alkais...
Elikkä olin avoliitossa avovaimoni kanssa noin vuoden ennen kuin menin armeijaan 1/06 ja aina lomilla akka oli todella omituinen (esim. ei halunnut antaa vaikka oltiin oltu 2 viikkoa erillään). No myöhemmin selvis et se oli pitäny oikeeta bordellia MUN maksamassa vuokrakämpässä sillä aikaa kun olin intissä. (paras kaveri kerto, joka kyllä sekin oli käyny sitä paneen). No tulin heinäkuussa armeijasta ja lapsi synty syyskuussa... Siis HÄH? (olinhan mä huomannu pyöristymisen, mutku välit oli mitä oli nii meni lomat vähänku ryypätessä,nii ei nii huomioinu, mut kumminki lapsi oli siitetty tammikuussa ku mä olin intissä.) No sairaalassa ku vein sen sitte syyskuussa ja lapsi oli syntyny nii kysyin et onko se mun nii vastaus oli "en mä oo varma"... Ja sit ootettiin 3kk vastausta isyystestiin et oli kivaa aikaa hoitaa lasta melkeen yksin epätietoisena onko se ees mun... No tuli vastaus ja mä oon isä... onneks.... No sama touhu äitillä jatku ja miehet vaihtu vaikka lapsi ja MÄ kotona, nii hain lastenvalvojalta yksinhuoltajuuden ja äitille vaan tapaamisoikeus joka toinen v-loppu. Tähän "äiti" oli oikeestaan tyytyväinen... Saa dokata ja panna nyt ihan luvan kanssa.... No nyt meijän perheellä menee ihanasti. On minä ja 2,5vuotias ihana tyttö ja uusi ihana avovaimo, joka odottaa meille uutta pienokaista, mutta mitä vittua mä teen ku tulee käräjiltä lappua et maksa tän "äidin" 9000 € laina ku se elää vaan sossulla (ja joskus tyhmänä menny takaan sen). Mitä tonmmosen huoran kohalla enää voi tehä???? Ei tossa oo mitään rajaa et mä oon maksanu asunnot ja elämisen ja lainanki vielä??? Mitä mun emäntä sanoo??? Vittu et voi nainen olla vittumainen... Jos ton joutuu maksaan nii alan kyl miettiin miten tää kostetaan--- Muuten kaikki ok mut nyt vituttaa!!!
Tässäpä
7
1171
Vastaukset
- v******u!
Ei ole todellista! Joudut maksamaan, koska olet taannut lainan. Ikävä kyllä. Todella p*****a tilanne!
ONNEKSI, sinulla on se pieni tyttönen ja uusi nainen ja toinen pikkuinen tulossa! Hyvä, että tuolla saralla asiat ovat paremmin kuin hyvin!
Voimia ja tsemppiä sinulle!! - aika...
oikuesaputoimistosta ja selvitä siellä mitä on tehtävissä. Varaa heti.
- nainen...
kerran on ammattihuora, pistäpä sana kiertämään sossun kautta, että selvittävät tämän "varattoman naisparan" todelliset tienistit! Ja onko edes turvallista, että yhteinen tyttönne on äitinsä luona, jos meno on, mitä on..?
Ikävä kyllä lainan takaajan vastuuta et pääse hevillä pakoon... Mutta tosiaan, selvitytäpä nuo em seikat, niin saat kenties vähäsen tilejä tasattua... - kyllä:
takaaja joutuu maksamaan. Siitä ei valitettavasti pääse yli eikä ympäri. Siksi pitäisikin aina miettiä etukäteen, mihin menee nimensä kirjoittamaan.
Käy siellä oikeusaputoimistossa, jos sieltä jotain irtoaisi. Pahalta kuitenkin näyttää sinun kannaltasi. - ja mokat takana
Kun nuorena käy härdellin läpi, tulee aika viisaaksi. Olet oppinut enemmän kuin moni tuossa iässä. Se voi tulla sinulle elämänvarrella vahvuudeksi. Kun muut rypevät vanhempana, voit todeta, että noh, minun ei enää tarvitse.
Lainasumma 9 000 euroa on tosi iso kieltämättä. Mutta nyt tiedät, mitä tapahtuu, kun takaa lainan. Toista kertaa sitä et tee. Opit ainakin ajoissa tuonkin asian.
Inflaatio kyllä syö jonkin verran ko. velkasummaa. Mutta tässä tuli kyllä hyviä neuvoja, oikeusaputoimisto, velkaneuvoja jne. Mihin ihmeeseen nainen tarvitsee 9 000 euroa? - Lopeta harmittelu
Jos kaikki on ok ,niin se on pääasia.
9000 e , on vain rahaa.
Sovitte nykyisen vaimon kanssa miten maksatte ja teette yhdessä budjetti suunnitelman , elämäänne varten.
Tottakai sinua harmittaa valtavasti , mutta energiaa kuluu ihan olemattomaan harmitteluun.
Se on mennyttä elämää, rahat maksetaan pikkuhiljaa pois ja ex muija on muutenkin hyvin suosiollisesti ulkona kuvioista.
Sinulla on loistava tulevaisuus, olet nuori ja saat uuden lapsen .
Nauti perheestä ja unohda tuo asia. - ...........................
Soittaisin jostakin kyllä heti oikeusapua. Ties mitä on tuolla rahalla rahoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948