onko mitään hauskoja juttuja liikkeellä?
(mitä tahansa palstaan tai palstalaisiin liittyvää)
Niin? :)
Kyl mä utelias olen ;)
9
428
Vastaukset
- myytikki
olisiko sellainen palstalaiseen liittyvä juttu kiinnostava, että nautin juuri aamuteetä ja lähden kohta hauvani kanssa lenkille? :)
- NO TOTA!,
jos sulle sattuu jotain erikoista siel lenkil, nii tuu ihmees kertoo :)
- sellai
että tää kusinen saitti taitaa sortuu paskansa alle? mitä ite luulet?
- NO!,
mut tossa ny ei ollu mitää uutta...
Niin :) - siihin ettei
NO!, kirjoitti:
mut tossa ny ei ollu mitää uutta...
Niin :)täällä ole enää mitään uutta muutenkaan. samaa vitun länkytystä päivästä toiseen.
- uk-ko
eilen liiterin. Vuokraisäntä ajoi taukokopin tuohon pihaan ja sanoi että työnnä sinne romusi.
Nyt olen aamulla yrittänyt sommitella kamojani sinne. Saan työkalut pois keittiön lattialta ja ylimääräset tuolit pois sängyn päädystä, missä ne ovat tähän asti olleet lähinnä vain estämässä vapaata kulkemista. Samoin retkitarvikkeet saan pois ruostumasta ja homehtumasta verannan nurkasta.
Tää on minusta hauska juttu.- NO!,
sä sitten muutat sinne liiteriin asumaan, vai kuinka?
hihi! :)
- disadora
vasta ja jostain syystä on silmäpussit ilmestyny yön aikana ja pää on jotenkin turta.Mikä lie tauti tämäkin.
sossosta ison pinkan kympin siivouslappuja!!!!
Kun tulee joku ämmä kun itse maksaa 23ekua lisää,
kiillotamaan mun Chippendale pöytähoppeet..
Ne on nyt kanissa, joten annan sellaiselle kuka haluaa.
Kerran tilasin siivooja ämmän ja laitoin valmiiksi jätesäkin ovelle...
Pikkumustiin pukeutunut siivoja ämmä ilmotti, että hän ei saa roskia viedä??
Mää sanoin;Katoa kotka.försvin örn.Emmää huoraa tilannut tällä kertaa, peooooooooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2715366- 664704
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234325Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463814- 513760
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 383153
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo773057Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu212641