Tämä ei ole varsinainen älykkyystesti, mutta mielenkiintoinen testi silti. Vastaus saattaa yllättää, ainakin mulla kävi niin ;O)
Itse sain 4/9....
http://www.tietokilpailut.com/testit/matematiikka.php
Testaa matemaattinen älykkyytesi
56
893
Vastaukset
- ei huono,
muttei hyväkään..
- impi-lempi
loistava tulos !!:)
joutui tarkkaan miettimään,mutta 5oikein,aikas hyvin meni....
- impi-lempi
Parempi kuin mulla ;O)
- 8/9
yhtä vaille:(
- impi-lempi
tulos !!
- vähän
impi-lempi kirjoitti:
tulos !!
kieroja kysymyksiä:)
- impi-lempi
vähän kirjoitti:
kieroja kysymyksiä:)
kyssäriin vähän hepposesti, en ajatellut tarkemmin ;O))
- vähän
impi-lempi kirjoitti:
kyssäriin vähän hepposesti, en ajatellut tarkemmin ;O))
kyllä mietin, aavistelin että olisiko koira haudattuna:)
- impi-lempi
vähän kirjoitti:
kyllä mietin, aavistelin että olisiko koira haudattuna:)
vissiin tarkoituskin, että niitä pitää miettiä :) Ja olihan ne kieroja, kompia.
Meikäläinen kun vaan luulee tietävänsä aina kaiken, eikä ees opi, vaikka jatkuvasti mokailee ;O) - se nyt
impi-lempi kirjoitti:
vissiin tarkoituskin, että niitä pitää miettiä :) Ja olihan ne kieroja, kompia.
Meikäläinen kun vaan luulee tietävänsä aina kaiken, eikä ees opi, vaikka jatkuvasti mokailee ;O)niin vakavaa ole jos vähän tommosissa mokailee:)
- impi-lempi
se nyt kirjoitti:
niin vakavaa ole jos vähän tommosissa mokailee:)
En tarkoittanutkaan tuota testiä tai testejä yleensä vaan ihan yleisesti :) *huokaus*
- että meinaa
impi-lempi kirjoitti:
En tarkoittanutkaan tuota testiä tai testejä yleensä vaan ihan yleisesti :) *huokaus*
mennä aina mokailuksi;)
- impi-lempi
että meinaa kirjoitti:
mennä aina mokailuksi;)
Teen ennen kuin ajattelen, aika usein ;O)
- siinä
impi-lempi kirjoitti:
Teen ennen kuin ajattelen, aika usein ;O)
sitten muuta kun olet vaan niin nopea ja mitä sitä turhaan aikaa tuhlaamaan:)
- kirjoitat nikillä?
niin, olet nainen? siinä syy, ettet ota kantaa mihinkään?
- impi-lempi
koska mulla on nikki ?! Ja miten niin, en ota kantaa??
- luokalleni
mutta se munavoi piirakan päällä oli hyvää.
- impi-lempi
karjalanpiirakkaan kuin nenä päähän !! ;O)
- Takuulla
Ihmeen hyvin meni...
- impi-lempi
niin varmaan menikin, noin komeilla pisteillä !
- sähän
olet nero:-)
- että oon :)
sähän kirjoitti:
olet nero:-)
Ja rehellinen myös ;)
- eihän
että oon :) kirjoitti:
Ja rehellinen myös ;)
huuhaalla sovi valehdella:-)
- Sepäs se :)
eihän kirjoitti:
huuhaalla sovi valehdella:-)
Asijata vaan täällä puhellaan :)
- kyllä tämä
Sepäs se :) kirjoitti:
Asijata vaan täällä puhellaan :)
niin vakavaa on, ettei sovi puhua asian vierestä:-)
onks pakko...
3/9 pistettä.
Minä olen fiksu, *sen sanoit sinä kerran...* :)
Huomenia...- impi-lempi
Eikös vaan ollutkin kieroja kyssäreitä. Mäkin menin lankaan monessa kohtaa ! Olet sää fiksu, jos mä kerran niin olen sanonut. Mä pysyn sanojeni takana !! ;O)
impi-lempi kirjoitti:
Eikös vaan ollutkin kieroja kyssäreitä. Mäkin menin lankaan monessa kohtaa ! Olet sää fiksu, jos mä kerran niin olen sanonut. Mä pysyn sanojeni takana !! ;O)
kaitpa tuo nyt meni oikein kun laitoin nainen ja ikähaarukankin rastitin oikeeseen kohtaan, heheeee.... :)
- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kaitpa tuo nyt meni oikein kun laitoin nainen ja ikähaarukankin rastitin oikeeseen kohtaan, heheeee.... :)
Sama se mistä pisteet tuli, sait kumminkin kerättyä sentään 3 ;O)
Poistun hetkeksi .... - kuittaa...
...kauneudella sen minkä järjessä häviää ;D
Hmmm...ei kuulosta hyvältä, mähän haukun sua tyhmäks ja toisaalta kehun kauniiksi??? :) kuittaa... kirjoitti:
...kauneudella sen minkä järjessä häviää ;D
Hmmm...ei kuulosta hyvältä, mähän haukun sua tyhmäks ja toisaalta kehun kauniiksi??? :)kunhan puhutaan, vai kuis se nyt menikään... :)
- Sou nat
Silipa-Tuuli kirjoitti:
kunhan puhutaan, vai kuis se nyt menikään... :)
Pääasia että paskanjauhanta saa jatkua :)
- tässä kankkusessako
tollasia pitäs suorittaa? Älä impi viitti nyt tänään hei....viikolla sitten...
- impi-lempi
Ite oot kankkusesi hommannut ;O))) Ei muuta kuin testaamaan nyt vaan siittä, rohkeasti !! ;O)
- noi muut väkisin
impi-lempi kirjoitti:
Ite oot kankkusesi hommannut ;O))) Ei muuta kuin testaamaan nyt vaan siittä, rohkeasti !! ;O)
kaatoi viinaa mun kurkkuuni.. yök..
- impi-lempi
noi muut väkisin kirjoitti:
kaatoi viinaa mun kurkkuuni.. yök..
sulle ilkeitä !! ;O)) Ja ihan väkisin ja varmaan kovasti panit hanttiin ?? ;O))
- laittaan ensin
impi-lempi kirjoitti:
sulle ilkeitä !! ;O)) Ja ihan väkisin ja varmaan kovasti panit hanttiin ?? ;O))
mut köysiin...
- impi-lempi
laittaan ensin kirjoitti:
mut köysiin...
Ihan varmaan , niin ;O) Mä oisin veikannut vaan käsirautoja ;O)
..sun kova huuhaalaisten testailu sen kun vaan jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..................... kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....
- impi-lempi
eikö loppua näy ;O)))
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
..mun milestä näy..luulisin sun tietävän.
Mitä mun pitäs tietää ?? ;O)))
mutta sehän olikin jo odotettavissa.;))
- impi-lempi
Sä oot viisas ;) *ihailee*
- impi-lempi
Satumainen.Nainen kirjoitti:
tuuri.;)
Tarkoittaakos tuo, että fuskasit...tai siis arvailit ja tuurilla sait täydet pisteet ?? ;O))
impi-lempi kirjoitti:
Tarkoittaakos tuo, että fuskasit...tai siis arvailit ja tuurilla sait täydet pisteet ?? ;O))
mietin koko päivän vastauksia ja käytin kaikki oljenkorretkin tehtävään.;-P
- impi-lempi
Satumainen.Nainen kirjoitti:
mietin koko päivän vastauksia ja käytin kaikki oljenkorretkin tehtävään.;-P
sulla sellainen taktiikka ;O)) Hyvin on käytetty korsia ...
Tuloksesi
Yhteensä 8/9 pistettä.
Testin keskiarvo on 4/9
Väestöryhmäsi keskiarvo on 5/9
Yhteenveto:
Loistavaa! Testin kysymykset olivat sellaisia joihin lähes kaikki vastaavat väärin. Lisäksi joukossa oli muutama nokkeluutta vaativa kompakysymys joihin myös useimmat vastaavat väärin. Mutta sinä et mennyt lankaan ja pärjäsit testissä harvinaisen hyvin!
Siis ihan hyvin lukion lyhyen matikan lukeneelta...:)- impi-lempi
Lyhyen matikan lukeneelta :)
mörri on kaavoihin kangistunut. Neljä erilaista testiä ja kaikista on tullu tulokseksi yhdeksän... :•)
Tuloksesi
Yhteensä 9/9 pistettä.
Testin keskiarvo on 4/9
Väestöryhmäsi keskiarvo on 5/9
Yhteenveto:
Loistavaa! Testin kysymykset olivat sellaisia joihin lähes kaikki vastaavat väärin. Lisäksi joukossa oli muutama nokkeluutta vaativa kompakysymys joihin myös useimmat vastaavat väärin. Mutta sinä et mennyt lankaan ja pärjäsit testissä harvinaisen hyvin!- impi-lempi
Muistatko, kun eilen lupasin sulle älykkyystestin?? Tää nyt ei ollut se varsinainen, mutta pääsit loistamaan ysilläsi !! Onnea !! ;O))
impi-lempi kirjoitti:
Muistatko, kun eilen lupasin sulle älykkyystestin?? Tää nyt ei ollut se varsinainen, mutta pääsit loistamaan ysilläsi !! Onnea !! ;O))
Tulos oli 6/9. Mulla oli koulussa 10 kaikissa aineissa mutta otin puolet rahana!Nyt on vitosia todistus täynnä....
- impi-lempi
nooanarkki kirjoitti:
Tulos oli 6/9. Mulla oli koulussa 10 kaikissa aineissa mutta otin puolet rahana!Nyt on vitosia todistus täynnä....
nyt niin huono ollut ;O) Ihan kohtalainen tulos :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475425Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612246Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181830Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171555
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301467Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5135881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se213963