Oli töissä kerran mies, johon melkein kaikki naiset olivat ihastuneita. Tosin jotkut vanhemmat naiset tuppasivat hänelle jänkättämään, mutta melkein kaikki samanikäiset halusivat päästä hänen huomionsa keskipisteeksi. Sillä ei ollut väliä, oliko varattu vai ei. Tämä mieskin oli varattu, mutta ei ollut naimisissa ja oli lapseton. Tilanne meni siihen, että naiset alkoivat pukeutumaan huomattavasti paremmin. Kun tämä mies myöhemmin lähti, samat naiset pukeutuivat todella tavallisesti, että ei ole mitään hameita, tiukkoja puseroita ja seksikkäitä saappaita tai muuta huomiota herättävää.
Mietin, mistä tämä ilmiö johtui. Ok, mies oli karismaattinen ja hän selvästi nautti saamastaan huomiosta. Minäkin menin tähän lankaan, vaikka minua ärsytti se suunnattomasti. Tosin jossain vaiheessa alkoi ihastumisen taso olla sitä luokkaa, että työssä keskittyminen alkoi käydä hankalaksi. Jotkut naiset tuntuivat olevan kateellisia, jos sain huomiota häneltä enemmän kuin he tai vastaavasti minä olin heille. Tunteita oli vaikea peittää. Välttelin miestä ja olin lopulta töykeä, koska minua harmitti, että olin ihastunut.
Tämä mies vaihtoi työpaikkaa, mutta muistan, ikävöineeni häntä ja niin muutkin naiset. Oli siellä joukossa onneksi vanhempia naisia, jotka välillä haukkuivat miestä pataluhaksi.:)
Näin jälkeenpäin olen miettinyt, että tajusikohan mies koskaan omaa valtaansa. Pakkohan hänen oli tajuta. Periaatteessa hän olisi pystynyt manipuloimaan naisia kuin naisia omalla karismallaan. Hän hyötyi tilanteesta - sai naiset suorittamaan enemmän töitä ja sai olla huomion keskipisteenä.
Tapaus tuntui olevan kuin suoraan luonto-ohjelmasta - yksi hallitseva uros, jonka ympärillä kaikki naaraat pyörivät.:)
Hauska tarina tuli mieleen
Kerron sen tässä.
2
784
Vastaukset
- eräällä t-paikalla
oli myös paljon naisia ja yksi mies. He istuivat kahvilla kun siihen piipahti eräs ulkopuolinen nainen ja lausahti, että "täällä sitä on monta kanaa ja yksi kukko". Johon mies vastasi: "Hyvin täällä menee.." Yksi kahvipöydän naisista jatkoi: .."sanoi kukko." :)
- Näin juuri...
Toivottavasti ei kuitenkaan kukkona tunkiolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862