Olen sinkku, ehkä vähän romanttinen höpsö sellainen ja vapaa sielu. Olen sinkku koska pelottaa se kaikki mitä usein perhe-elämä tuo mukanaan. En pelkää sitoutua ihmiseen, päinvastoin. Minusta on ihanaa ajatella, että olisin jonkun ihmisen kanssa koko elämäni. Kiinnyn harvoihin ja haluan pitää heidät elämässäni aina. Inhoan vain kaikkea sitä kaavaa, millä tämä kaikki tehdään: pikakihlaus, stressillä järjestetyt satuhäät, omakotitalo, farmariauto, kaksi lasta: tyttö ja poika, etelänmatka vuodessa, lapset käyvät paljon harrastuksissa, minä luon uraa ja samoin mies, istumme harvoin yhdessä: emme enää tunne toisiamme, kaikkia mahdollisia vempaimia on talo täynnä, materiaa vaikka muille jakaa jne. Tiedätte kuvion. Leikitään muille, että olemme todella onnellisia, lapset ovat aina siististi puettuja, minä olen ihanteellinen mallivaimo, mies grillaa aina perhejuhlissa,
Samalla aaltopituudella
1
231
Vastaukset
- ThinkingWhileDrinking
Minua kyrsii se tapailu/seurusteluvaiheen alku, jolloin oikeasti pitäisi kilpailla muiden uroiden kanssa tästä yhdestä naisesta, joka jopa yliarvioi oman markkina-arvonsa.
Ja eipä siinä vielä kaikki. Nykyään kun on niin helppo erota, niin joutuisin jatkuvasti olemaan varpaillani naisen suhteen. Ei kuulosta kovin romanttiselta paska housussa järjestää 'romanttisia' kynttiläillallisia tahi rentouttavaa jalkahierontaa.
Aina löytyy joku kolli, joka on valmis viemään naisen. Ja kyllä oikeasti nainen on valmis jättämään miehen, jos kolli on kuin Brad Pitt tahi Johnny Depp!
En usko aitoon taikka ikuiseen rakkauteen, vaan alkuihastukseen, joka saattaa kehittyä jonkinlaiseksi henkiseksi/taloudelliseksi riippuvuussuhteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753