eikö norjaan

mammuti,(

luovuttetiin kakki omaisuutemme hyväntekeväisuudelle ilmaiseksi, pelkä vaatemme otime norjan mukaana,ei me tunsimme sielä ketään,väin noin vaan päädettin et kyllä vaihtelua piristää,

heti ku tultiin sinne huomasimme ero, valtava ero, jattimäinen ero mikä oo suomen ja norjan välillä, ihmisia olivat niin iloisia, kaikki oo rentouvalla tuulella, ei me kuultiin ketään ikinä kiroivaän, ihmisia meille oliva hullun ystävällisiä meille, palkka mulle oli vaivaiset 20 tuhatta krounu, vaimoni sai 46 tuhatta kruunu, lääkeri hän oo, elättin parasta elämämme aika, säästöja oli per kk noin 3 tuhatta,eli noin 20 tuhatta kr) tulin katuamaan joka ikinä elämäni päiviä mikä olen tuhlanyt sielä suomessa hukkan,vain taistelin joka ikinän päivä näittä louseria kans jotka kiroilivät kuin näki mut,kui olen espanjalainen , mutta
monia suomalaisia oli erittäin mukavia, mutta valta osa oli päin vastoin, tampereela kuulae vain kiroillu ja aina päätyin minä käräjille taisellunsta mikä suorittin sairaita suomalisia kans.työtön oli melken koko 5 vuotta.

ei minä kadun se päätös tulla tanne norjaan, ihmettelin kuin täälä näy niin huimä määrä ulkolaisia jota asuvat yhtä aika mun kansa suomessa, nekin löysivät norjaan.

kiitän ruokasta mikä sian suomessa 5 vuodeen ajan. kiitos.ja heippa.

2

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka bussikuski

Hiton kallis maa asua,ruoka kallista,tupakka kallista jne.

• kalliimpaa

Pelkkää valetta Norjan kalleus. Lähes kaikki on Norjassa Suomea halvempaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe