ihan rehellisen. Firmani nimi olisi päivähoitoa työttömille Oy. Sitten tarjoaisin työttömille kursseja, joissa ei luvattaisi mitään, vaan ihan suoraan kertoisin, että kurssilla askarrellaan, leikitään ja jutellaan mukavia ja tavataan toisia työttömiä. Lähtisitkö tällaiselle kurssille? voisin vaikka laittaa, että pari päivää viikossa on etäpäivä, niin ei tarvitsisi paikan päälle joka päivä vaivautua. Ehkä muodon vuoksi tehtäsiin muutamia työhakemuksia.
Jos perustaisi
6
282
Vastaukset
- toinen työtön
Totta mooses, tallaiselle asiapitoiselle kurssille lähtisin...
Mahtuuko osakkaaksi mukaan ??? - ellet muista
pistää kurssin sisältöön vähintään kolmea kuukautta orjatyötä paikallisissa yrityksissä (vieraspaikkakuntaisetkin käy)
- kurssilla jokunen
vuosi sitten. Siihen kuului myös ilmaistyötä jokunen viikko.
Että kurssille tulisin ilomielin, mutta ilmaistöihin en enää tällä iällä rupea.
Viimeisellä kurssilla käytiin museossa, keilamassa, uimahallissa, kuntosalilla ja missä liekin.
No minä kun en uimisesta enkä keilailusta piitannut, kävin kirppareilla löytöjä tekemässä.
Juu, tuo työhakemusten teko kuuluu ilman muuta jokaiseen tällaiseen ns. valmentavaan koulutukseen.
Tuo askartelu on kans kivaa, esimerkiksi aarrekarttojen askartelu ja kaikki arvuutteluleikit.
Yritä aikaansaada tämmöinen kurssi, tulijoita taatusti on.- lisää..
Voitaisi sitten vaikka syksyllä - Te-keskuksen rahoilla tietty - vuokrata bussi ja mennä poimimaan marjoja, jokainen saisi poimia itselleen tai myyntiin oman mielensä mukaan (ei kerrottaisi sossuun mitään tt-tukea saavien osalta jos poimii myyntiin, vaan minä vaikka välittäisin, lupaan varmasti antaa rahat vähin ääniin sille joka on poiminut) ja ketä ei poiminta kiinnostaisi, niin voisi vaikka keitellä kahvia muille. Olisiko sellainen 1.5 vuotta sopiva aika tällaiselle kurssille? Minä voisin tarjota aika halvalla, onko liikaa jo itselle budjetoisin palkkaa 1500? Ikinä en ole noin paljoa kyllä saanut.
- lisää...
lisää.. kirjoitti:
Voitaisi sitten vaikka syksyllä - Te-keskuksen rahoilla tietty - vuokrata bussi ja mennä poimimaan marjoja, jokainen saisi poimia itselleen tai myyntiin oman mielensä mukaan (ei kerrottaisi sossuun mitään tt-tukea saavien osalta jos poimii myyntiin, vaan minä vaikka välittäisin, lupaan varmasti antaa rahat vähin ääniin sille joka on poiminut) ja ketä ei poiminta kiinnostaisi, niin voisi vaikka keitellä kahvia muille. Olisiko sellainen 1.5 vuotta sopiva aika tällaiselle kurssille? Minä voisin tarjota aika halvalla, onko liikaa jo itselle budjetoisin palkkaa 1500? Ikinä en ole noin paljoa kyllä saanut.
Voitaisiin kirjoitella keskustelupalstoille nasevia kirjoituksia päivät pitkät. Siinä aika kuluu joutuisasti, onhan sen kaaleppikin todistanut (no nasevat kirjoitukset ja kaaleppi on vähän eri asioita, mutta noin yleistäen).
- idea sinulta
Mä haluasin askarrella jotain tähtiä. Voisin leikellä sellaisia paperista ja kuvitella tähtääväni niihin. Ja jos vielä voisin piirtää porvarien ydin-siilon ja vetää ranteisiini viillon. Eihän tätä kestä kukaan, tule sinäkin paskajengiin mukaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674421
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684271Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv662835Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212119Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.552002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111373- 1821286