Kyllä pistää miettimään, onko suomi24 treffeillä yhtään täysjärkistä miestä?.
Profiili ollut jonkun aikaa ja vastauksia tullut, esim!!..
-- Mies ei osaa kirjoittaa, ei saa kertakaikkiaan selvää, mitä tarkoittaa, kysyä pitää, on yli40 ...
--Sitten jos ei miellytä, alkaa kauhea haukkuminen ja herjaaminen ja uhkailu!!!.
Missä on tervepäiset miehet????.
Vai onko heitä enää????
Kyllä..
16
722
Vastaukset
- joopetijoo
aika niukasti tietoa olet laittanut lähtötilanteesta. Esim oma ikäsi? tuo miesten 40 perusteella vaikuttaisi siltä, että olet nuorempi nainen, etkä halua 40 miesten ottavan yhteyksiä? Oletkohan sen profiilissasi myös tuonut esille? Itse olen 40 mies ja ihan tervepäinen ja järkinen;) asiallisia keskusteluja on naisten kanssa tullut ja treffattukin on. Naisten mielipiteistä on käynyt ilmi, että iso osa miehistä,joita täällä liikkuu on sitä luokkaa, joista kirjoitat. Mutta kyllä meitä normaaleja, täysjärkisiäkin miehiä löytyy myös 40 osastolta. Älä luovuta.
- Vaan..
Kyllä ikähaarukka on ihan normaali:).
En hae mitään teinipoikaa vaan aikuista kypsää miestä, jolla pää kunnossa.
Profiili on ihan asiallinen itsellä.
- aattele
kuvallinen profiili ja kuva sen vaikka niin nätti, että vetää kaikenlaisia hörhöläisiä puoleensa?
- ole ...
Kuvaa ei ole, enkä laita profiiliin vielä..
- n39v
Trendi on nyt se, että naisen täytyisi olla min.10v nuorempi. Itse olen 39v nainen ja minulle vastasi vain 45-60v miehet. Valtaosa vastaajista oli 50 . Vain yksi oli alle 48v. Kun kohteliaasti kieltäydyin, sain perään haukut ikärasismista ym. Otin koko profiilin pois.
- Teen..
Olen myös harkinnut, että poistan koko profiilin, jos tuollaista väkeä vaan liikkeellä.
Toivotaan, että joukossa viksujakin olisi. - ghjdnfhdft
on nykyään sellainen, että sun ikäisten naisten tulisi näiden palstojen kirjoittelun perusteella ottaa reilusti alle 30 v. mies.!! Korjatkaa, jos olen saanut väärän käsityksen.
- ole pakko olla
ghjdnfhdft kirjoitti:
on nykyään sellainen, että sun ikäisten naisten tulisi näiden palstojen kirjoittelun perusteella ottaa reilusti alle 30 v. mies.!! Korjatkaa, jos olen saanut väärän käsityksen.
samasta muotista. Etkö sitä ole palstan kirjoittelusta tajunnut? Sehän täällä suututtaa, kun haukutaan jos nainen haluaa nuorempaa, vaikka monet miehet ei mitään muuta haekaan. Jokainen saa itse päättää mitä hakee. Se on tämän palstan naisten pointti! Se on jokaisen oma asia saako sitten mitä haluaa, mutta moni on mielummin yksin kuin vaan jonkun kanssa, joka ei ole yhtään omaan mieleen.
- väliäkö sen..
on viestin laittanut, oletko itse ottanut yhteyttä ja saanut sitten kertomiasi vastauksia?
Voisin olettaa, että mikäli itse selaat miesten profiileja ja otat rohkeasti yhteyttä sopivan tuntuisiin profiileihin niin saat paremman tuloksen kuin vain odottelemalla miesten yhteyden ottoja.- Otan..
Kyllä toki itsekkin otan yhteyttä miehiin, mutta osa vastaa, osa ei.
Kirjoitan vaan itse miehelle, kenen kriteerin varmasti sovin:.
Mutta monelaista näkyy olevan liikkeellä.
Nämä esimerkki miehet ovat itse kirjoittaneet ensin.
Rääväsuu miehet.
- jaksaa jaksaa
profiilisi on ollut? uskoisin, että kauan saa täälläkin metsästää ennenkuin kohdalle sattuu joku jota voisi edes ajatella seuraksi puhumattakaan että kumppaniksi saakka. Heti ei siis kannata luovuttaa, törkyäkin varmaan tulee mutta viestinhän voi aina poistaa ja jatkaa eteenpäin
- noin..
Ollut noin 6kk.
Kyllä toki, ei haku onnistu ihan heti.
Onnea tarvitaan ja paljon tuolla:=).
- ..pistää myös..
..miettimään että onko tämä yksi nainen täysipäinen joka leimaa kaikki s24 treffien miehet niiden muutamien pällisköjen mukaan jotka ovat hänen profiiliinsa ottaneet yhteyttä, aika kattava otos :D
Voin kertoa että:
- saisit kyllä selvää viesteistäni, ovat pitkiä ja suhteellisen hyvin kirjoitettuja niin ettei ole esim. yhdyssanavirheitä. Kysyä pitäisi sinua kiinnostavista asioista joita en ole hoksannut itse ottaa esille, sitä kutsutaan kommunikoinniksi
- Jos en jotakuta miellytä niin jätän kyllä rauhaan ihan suosiolla, miksi pitäisi alkaa haukkumaan tms. siinä tapauksessa ettei halua olla yhteyksissä? Jokaisen oma valinta kenen kanssa haluaa olla tekemisissä ja minä siinä aina en ole suurin häviäjä jos ei ota tuulta purjeisiin.
Väitänpä aika tervepäinen olevani ja löydät minut kyllä tuolta treffeistä, itse en juurikaan ota ensikontaktia ihan siitä syystä kun olen kuvallisena aika laajalla kuvauksella kerron mitä haen niin en viitsi alkaa kaikilta erikseen kyselemään satutko olemaan kuvailuni kaltainen vaan annan mieluummin sellaiseksi itsensä tuntevan ottaa ensikontaktin.
Jos tervepäistä seuraa kaipaat kannattaa olla itsekin aktiivinen, etsi vaikka vähintään profiilikeskiarvolla 3 olevia joilla teksti ymmärrettävää ja hyvin kirjoitettua niin väitän että löytyy, onnea etsintään.- Nyt:)
Täällä ei kukaan ole yleistänyt:=D.
Että sillai!! - ..pistää myös..
Nyt:) kirjoitti:
Täällä ei kukaan ole yleistänyt:=D.
Että sillai!!..koskaan yleistyksiin sorru :D Enpä tiedä oletko aloittaja minusta tuo avauksen epäily ettei ole yhtään tervepäistä miestä koko s24:sen treffeissä minusta kyllä vähän ampui ylitse. Mies kun olen niin voihan tietysti olla etten vaan ymmärrä ja naisnäkökulmasta minunkin tervepäisyyttäni on aiheellista epäillä. Sellaista se on, tuskin kovin paljon minua kummoisempia tuolta löytyy :D
- ja itseään tyrkytetään
Niinpä..kun selvästi profiilissaan ilmoittaa hakevansa pikemminkin mailikaveria ainakin aluksi, niin esnimmäinenkin yhteydenotto on täynnä seksiehdotuksia.
En oo löytänyt kunnollista palstaa, missä ei kaikenmaailman hörhöt pyöri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844