Miten iskeä vaikeasti lähestyttävä

En yksinkertaisesti tiedä

Nainen?

En tiedä onko kylmyyttä, kun kuitenkin on kaikille ystävällinen, vai eikö päästä helpolla lähelle, mutta miten tällainen isketään?

Tietäisiköhän joku jonkin hyvän lähestymistavan? Kyseinen nainen kun on vielä melkein pelottavan nätti ja fiksu. :)

Tahtoisin tutustua häneen kovasti lähemmin...

19

7214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

vaikea antaa mitään yksoikoista vastausta. Sen ainakin pitäisi näkyä edes jotenkin et onko hän kiinnostunut sinusta. Niin hankalaa tapausta ei olekaan etteikö se näkyis silmistä jotenkin. Ota jotenkin selvää hänestä onko hän kiinnostunut sinusta.. Ja jos on niin mene juttelemaan hänelle jotain (jostain ihan tavallisesta asiasta). Teelle/kahville menon ehdottaminenkin voi olla ihan hyvä juttu. Kyllä se siitä. Tsemppiä sinulle! :)

• Ei toimi!

"Sen ainakin pitäisi näkyä edes jotenkin et onko hän kiinnostunut sinusta. Niin hankalaa tapausta ei olekaan etteikö se näkyis silmistä jotenkin."

Valitettavasti puppua! Kaksi viimeistä naista, joista olen kuvitellut, että luultavasti heillä on jotain TOSIkiinnostusta minua kohtaan, uskoutuivat lopulta minulle että ovat muuten menossa pian naimisiin! Että se siitä varmasta katseiden kertomasta!

• .........
        Ei toimi! kirjoitti:

"Sen ainakin pitäisi näkyä edes jotenkin et onko hän kiinnostunut sinusta. Niin hankalaa tapausta ei olekaan etteikö se näkyis silmistä jotenkin."

Valitettavasti puppua! Kaksi viimeistä naista, joista olen kuvitellut, että luultavasti heillä on jotain TOSIkiinnostusta minua kohtaan, uskoutuivat lopulta minulle että ovat muuten menossa pian naimisiin! Että se siitä varmasta katseiden kertomasta!

ihmistuntemus tosi huono. tai sitten niillä naisilla onkin oikeasti ollut jotain ihastusta sinua kohtaan
        (mitä pidän todennäköisenä, kun olet silmistä sellaista huomannut, se kyllä yleensä pitää paikkansa mitä niistä näkyy)

Mutta, yksi se on valittava, jonka kanssa avioituu:)! Ei se sulje pois sitä, etteikö voisi tuntea jotain pientä ihastusta muihinkin itseä viehättäviin miehiin.
        Ja varsinkin häiden alla tunteet on pinnassa.

• Edellinen
        Ei toimi! kirjoitti:

tuossa. Eipä minulla muuta sanottavaa ole asiaan.

• asdsadsasda
        ......... kirjoitti:

ihmistuntemus tosi huono. tai sitten niillä naisilla onkin oikeasti ollut jotain ihastusta sinua kohtaan
        (mitä pidän todennäköisenä, kun olet silmistä sellaista huomannut, se kyllä yleensä pitää paikkansa mitä niistä näkyy)

Mutta, yksi se on valittava, jonka kanssa avioituu:)! Ei se sulje pois sitä, etteikö voisi tuntea jotain pientä ihastusta muihinkin itseä viehättäviin miehiin.
        Ja varsinkin häiden alla tunteet on pinnassa.

Tietääkseni ihmisen silmät eivät muutu ihmisen ollessa ihastunut...

• ---

Ystäväpiiriini kuuluu tuollainen nainen.Hän on kaunis,kaikille ystävällinen,fiksu ja hauska.Seuralaisista ei olisi pulaa.Kokenut elämässään ja miessuhteissaan rankkoja asioita eikä sen takia luota uusiin ihmisiin,ei päästä miehiä helposti lähelleen ja antaa itsestään kylmän kuvan.Suojelee siis omalla käytöksellään itseänsä.Ehkä sinunkin kohteellasi jotain samanlaista taustalla.Siinä tapauksessa sinun pitäisi vaan yrittää voittaa hänen luottamuksensa.Älä ainakaan esitä muuta kuin olet vaan ole oma itsesi.Kärsivällisyyttä tarvitaan myös

• hyvät tavat kunniaan

On kaikille ystävällinen? Käytöstavat ovat siis ok. Käyttäydy sinäkin hyvin ja malta katsoa, johtaako se mihinkään syvempään. Onhan aina mahdollista, ettei hän ole kiinnostunut sinusta sen kummemmin, mutta sille ei voi mitään. Aina on hauskaa tuntea kiva ihminen, eikös vaan?

• vaan

yksinkertaisesti mennä aluks heittää jotaki yksinkertaista mieleen tulevaa juttua jossain sopivassa yhteydessä ja katsoa miten se reagoi, kuten sanottu; silmistä sen huomaat. JOskin tiän ite ett monesti "vaikeasti lähestyttävä/kylmä nainen" on todella herkkä ja ujo oikeasti, tai ainakin sellainen puoli löytyy.
      Sitten sen jälkeen voit ehkä mennä juttelee joskus toiste uudestaan, tai ottaa yhteyttä jollain toisella tapaa...mutta pitkään ei kannata kuitenkaan jahkailla tms. --> aiheuttaa hämmennystä. Näin ainakin minun mielestä, naisena.

• tämä.kin

Siinä "taktiikan" pohdinnassa on hyvä muistaa, että toisella on oma historiansa ja elämäntilanteensa, joka taustalla vaikuttaa hänen mietteisiinsä.

• Kylmä/ Vaikeasti lähestyttä...

Minun kohdalla toimi sinnikkyys, suoruus, se että oli oma itsensä ja erityisesti se että kyseinen herrasmies sai minut hymyilemään :)
      Olin melkein päättänyt, että huonojen suhdekokemusten jälkeen en ota enää yhtään miestä. Siksipä minusta on tullut vaikeasti lähestyttävä ja kai kylmäkin. Automaattinen "ei, kiitos" on vakiovastastaukseni kaikkiin treffipyyntöihin.
      Sitten tapasin erään miehen, joka oli kertakaikkiaan päättänyt, että hänen mielestään meidän pitää kokeilla. Sinnikkyydellä, tenttaamalla syitä ja argumentoimalla vastaan kielteisiin vastauksiini yksinkertaisesti luovutin puolen tunnin sisällä ja mukavien viestien myötä suostuin lähtemään ulos. Kohteliaisuus, hauskuus ja yllätyksellisyys yllättivät minut, saivat hymyilemään ja lämpenemään hänelle ja aika äkkiä ja helpostikin päästin sitten lähelle.
      Tämä meidän rakkaus syttyi ja toimii hyvin edelleen, koska hän on pyrkinyt tekemään tästä mahdollisimman normaalin suhteen minun "kylmyydestä" ja epävarmuudesta välittämättä.

Kokeile :)

• ............

miten ihana, että tuollaisiakin miehiä vielä on, jotka jaksavat olla kärsivällisiä!
        Nykyään tuntuu olevan vallalla joku kaikki-mulle-heti systeemi, ja tuollaista juttua mitä kuvasit pidetään "vonkaamisena". Ja sekös on vihonviimeistä mitä miehen kuuluu tehdä, siis suurimman osan mielestä.

Mutta, me ujot ja herkät tai muuten suojamuuria pitävät naiset tarvitsemme tuollaisia sinnikkäitä miehiä! eli aloittajalle tämä neuvosi oli hyvä.

• Jos ei olisi hoitanut tuota...
        ............ kirjoitti:

miten ihana, että tuollaisiakin miehiä vielä on, jotka jaksavat olla kärsivällisiä!
        Nykyään tuntuu olevan vallalla joku kaikki-mulle-heti systeemi, ja tuollaista juttua mitä kuvasit pidetään "vonkaamisena". Ja sekös on vihonviimeistä mitä miehen kuuluu tehdä, siis suurimman osan mielestä.

Mutta, me ujot ja herkät tai muuten suojamuuria pitävät naiset tarvitsemme tuollaisia sinnikkäitä miehiä! eli aloittajalle tämä neuvosi oli hyvä.

Ei hänellä olisi ollut tarvetta lähteä ketään "vonkaamaan". Hyvä saalis naisten mielestä varmasti. Teki vaikutuksen se, että hän tiesi mitä tahtoi, ja vakuutti minut sillä että itse uskoi niin kovasti, että tämä pitää nyt meillä katsoa. Kertoi jo paljon se että olin alusta lähtien hänelle todella vaivan arvoinen. Kertoi jo paljon kaikkea positiivista tuo kohtaaminen hänestä minulle. Miehille vinkiksi ;)

• naiset myös sanovat....
        Jos ei olisi hoitanut tuota... kirjoitti:

Ei hänellä olisi ollut tarvetta lähteä ketään "vonkaamaan". Hyvä saalis naisten mielestä varmasti. Teki vaikutuksen se, että hän tiesi mitä tahtoi, ja vakuutti minut sillä että itse uskoi niin kovasti, että tämä pitää nyt meillä katsoa. Kertoi jo paljon se että olin alusta lähtien hänelle todella vaivan arvoinen. Kertoi jo paljon kaikkea positiivista tuo kohtaaminen hänestä minulle. Miehille vinkiksi ;)

...ettei saa takertua eikä olla riesa. Mikään ei kuulemma ole monien mielestä suurempi turn-off kuin mies, joka ei tajua jättää rauhaan. Mistäs miehenä tiedän, kummasta on kyse, riesasta vai ihanan periksiantamattomasta miehestä.

• Kohteliaisuudella, hymyllä
        naiset myös sanovat.... kirjoitti:

...ettei saa takertua eikä olla riesa. Mikään ei kuulemma ole monien mielestä suurempi turn-off kuin mies, joka ei tajua jättää rauhaan. Mistäs miehenä tiedän, kummasta on kyse, riesasta vai ihanan periksiantamattomasta miehestä.

Ja omalla uskolla asiaan ei varmasti miestä tapa :) Ja olen kyllä huomannut että naiset ne vonkaa paljon pahemmin miehiä ;) eli pata kattilaa soimaa.

Ja siinä vaiheessa kun minua alkoi oikeasti ärsyttää, hän antoi käyntikorttinsa, onnistui todella vakuuttamaan miten mieluista hänelle olisi jos ottaisin yhteyttä ja tavattaisiin ja sai aikaan loppujen lopuksi hyvänolon, molemmille. Eli ensin painoi päälle, mutta sitten se loppu tuli sydämestä ja antoi minulle tilaa ja päätäntäaikaa.
        Voi toimia muillakin. Uskon niin.

• 123123

Mene juttelemaan siinä vastaus, ja kysyä suoraan pitääkö tyttö susta. Ei ole mitään muuta vaihtoehtoa. Jätä heti suosiolla nuo imelät "iskurepliikit" pois.

• hymy!!

Ja ole oma itsesi...Katso silmiin ja heitä tervehdys ja katso mikä on palaute...Onnea!!
        Siinä sulaa jo kovempikin kuori..tai sitten ei mikään!

• eräs vain

Jos hän on fiksu, pyri sinäkin vaikuttamaan fiksulta. Yleensä ihmiset kaipaavat sellaista kumppania, jonka kanssa voi jakaa huolensa ja etenkin ne, jotka tykkäävät pohdiskella, pohdiskelevat ja keskustelevat mieluusti muidenkin kanssa.

Ystävällisyys, lämmin käytös ja hidas eteneminen varmaan olisivat avainsanoja. Sellainen varovainen tutustuminen ystävyyden merkeissä...

Ja katseista: Itse ainakin katson mielelläni ihmisiä silmiin, vaikken olisi ihastunut. Yleensä silmiinkatsominen viestii minulta kunnioutusta, halua olla ystävä tai ainakin ystävällinen... Kun joku kertoo jotakin, on ystävällistä katsoa silmiin - toiselle tulee sellainen olo, että häntä kuunnellaan. Tämä on mielestäni peruspilari kaikissa ihmissuhteissa :)

• ap.

Olen soveltanut noita vähän kaikkia.

Muille vastaavissa (?) tilanteissa oleville vinkiksi. Hymy ja se, että olen lähestynyt monta kertaa ystävällisesti, on toiminut. Menee joka kerta vähemmän aikaa että se suojamuuri laskee, kunhan en lähesty liikaa ja ole liian henkilökohtainen.

Tästä eteenpäin! Oikein mukavaa kevättä kaikille!

Ihana nainen... :))

• ..vetoaa mies, joka..

..on avoin, aito, rehellinen ja oma itsensä. Mies, joka tietää, mitä elämältään haluaa ja osaa pitää naista kuin kukkaa kämmenellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe