Olen huomannut yhden kivan tytön joka käy samoissa tanssitreeneissä kuin minä. Ennen treenejä on hyvin aikaa mennä juttelemaan, mutta en oikein keksi hyvää tapaa aloitta. Hän on myös minua pari vuotta nuorempi, itse olen 19. Puheenaihe-ehdotuksia otetaan siis vastaan, ja Kiitos jo etukäteen
Mistä puhua?
2
994
Vastaukset
- joku
No kysäisepä vaikka, että mitä muuta tyttö harrastaa kuin ko. tanssimista, jossa näette.
Tai kysy jotain hänen koulunkäynnistään, ja kerro missä sinä opiskelet tällä hetkellä.
Kesätöistä voi hyvin alkaa jutella. Se on ajankohtaista. Yleensäkin kesäsuunnitelmat.
Jos sinulla on lemmikkejä (koira) niin niistä riittää juttua. Ehkä tytöllä on koira tai kissa? - Walkyyria__
Mitä tiedät tytöstä?
Harrastaako hän jotain muuta?
Onko hänellä jotain kiinnostuksen kohteita?
Aloita jutteleminen vaikka tytön muista mahdollisista kiinnostuksen kohteista. Jos tiedät, että hän vaikkapa pitää koirista, kysele niistä (vaikka sinua ei koirat niin kiinnostuisikaan). Voit myös kysellä pitääkö hän elokuvista/kirjoista ja juttele sitten niistä.
SItten tietysti hyvä puheenaihe on tanssi. Kysy vaikkapa kauanko hän on harrastanut, onko käynyt kilpailuissa, onko käynyt muualla treeneissä, mitä hän pitää tanssimisesta jne...
Koulu on tosi hyvä keskustelun aihe, missä käy koulua, miten menee, lempiaineet, opettajat, koulukaverit, monennella luokalla...
Ja sitten on ihan vakkari puheenaihe eli sää. Minua ei haittaisi, vaikka minun ihastukseni tulisi juttelemaan niinkin tylsästä aiheesta kuin sää. Voit vaikkapa todeta, että "onpas hyvä/huono sää" tai "tuuleepas tuolla kovaa" tai "olisipa huomenna hyvä ilma" yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763