Mihin minun pitää ottaa yhteyttä jos pomo ei maksa palkkaa?
Mihin otan yhteyttä jos pomo ei maksa palkkaa?
7
2442
Vastaukset
- vinkkaaja_13
No yritykseen tietenkin. Kokeile eri ihmisiä yrityksen sisältä. Tuskin pomo yksin päättää siitä asiasta maksetaanko sinulle palkkaa. Entäs pomon pomo?
Jos et tavoita puhelimella, kokeile sähköpostia. Jos sekään ei auta. Mene käymään.
Jos mikään ei auta ja on kulunut asiasta jo kuukausia. Kokeile palkkaturvaa, mutta sinne on turha mennä jos yritystä ei olla ensin kontaktoitu.- Tietätön1234213
Entä kun en ollut tehnyt työsopimusta muutakun suullisen?pomoon ottanut yhteyttä mutta ei reagoi mitenkään asiaan,olen siis lopettanut kyseissä työpaikassa.
- kirjallisesti
Tietätön1234213 kirjoitti:
Entä kun en ollut tehnyt työsopimusta muutakun suullisen?pomoon ottanut yhteyttä mutta ei reagoi mitenkään asiaan,olen siis lopettanut kyseissä työpaikassa.
Laita aluksi menemään kirjallinen vaatimus. Ota lomake täältä http://www.tyosuojelu.fi/fi/palkkasaatava, täytä se täydellisesti ja vie firmaan ja pyydä vastaanottajalta kuittaus tai lähetä kirjattuna kirjeenä. Näin varmistat, että menee perille. Sitten odotat vähän aikaa ja jos ei tepsi, otat yhteyttä omaan liittoosi.
- ettei aloittaja
kirjallisesti kirjoitti:
Laita aluksi menemään kirjallinen vaatimus. Ota lomake täältä http://www.tyosuojelu.fi/fi/palkkasaatava, täytä se täydellisesti ja vie firmaan ja pyydä vastaanottajalta kuittaus tai lähetä kirjattuna kirjeenä. Näin varmistat, että menee perille. Sitten odotat vähän aikaa ja jos ei tepsi, otat yhteyttä omaan liittoosi.
edes kuulu liittoon kun ei työsopimustakaan ollut. No tuommoiset haavat nuollaan nuoruuden piikkiin...
- vikkaaja_13
Tietätön1234213 kirjoitti:
Palkanmaksuun vaaditaan aina voimassaoleva työsopimus ja verokortti. Jos työsopimusta ei ole ei kannata mennä edes palkkaturvaan. Ne vaativat sen aina hakemuksen liitteeksi. Tuskimpa apua löytyy tuossa vaiheessa liitostakaan. Harmi...
- hmmmm145
Eli olen ollut turhaan töissä :S eikö mitenkään saa niitä rahoja.pomo aina sanoi että tehdään kirjallinen sopimus mutta ei tehty ollenkaan.
- ole ollut
turhaan töissä. Menet ja teet polisiilmoituksen ja sen myötä sinut ohjataan kunnan työsuojelupiiriin bja palkkaturvaan josta saat ne maksammattomat palkat ja he hoitavat loput...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770