Kun tavattiin ensi kerran, ajattelin että "onpas/yrittää olla "tärkeä" mutta pidin sinusta kuitenkin. Aika kului...eräänä hetkenä ymmärsin että olet muuttunut yhdeksi tärkeimmistä. Se miten paljon "sähköä" välillämme onkaan, - se on uskomatonta!Nyt mietin että oliko kaikki vain omaa kuvitteluani, että minusta välittäisit...samoin tuntisit? Minun tunteisiini et vedonnut pelkällä ulkomuodollasi, sinulla on ollut minulle paljon sanottavaa - myös toisinpäin ja olet sanoillasi/mielipiteilläsi eri asioista kasvattanut minua, toivottavasti toisinkin-päin.Minulle on turha antaa neuvoja; "kerro hänelle jne". Vain Hän tietää.Miksikö tänne kirjoitin? - Minulla on juuri nyt(kin) helskutin ikävä! Että "elämä on". Niinpä.Ja tämä palsta palvelee silloin kun tarvitsee johonkin sisintään purkaa.Ei hän täällä käy joten...oikeassapa olet; minä olen "seonnut"!
Tämän laulun sanat...nehän tämän kertovatkin.
http://www.youtube.com/watch?v=k-uvSD31rTE
Työkaverilleni
11
2202
Vastaukset
- minullekkin
samassa junassa siis ollaan....antaa pyörien pyöriä ja jätetään kohtalolle valinta!
- LadySunday
... kuin omaa tekstiäni. Minäkin ajattelen, että kuvittelinko vain sen kemian ja yhteyden välillämme.. Tavallaan olisi helpompaa jos näin olisi, voisin vain nuolla haavani (ikäväni) ja jatkaa sitten väkisin eteenpäin.. Mutta ei ne katseet, eleet ja tunne voineet olla vain minun kuvitelmaa.. En ainakaan vielä halua uskoa niin.
Minulla ON ikävä sinua. Auttaisi jos tietäisin, että sinullakin on minua. Voi mistä voisin saada varmuuden.. Sama juttu, en kaipaa kommentteja "kerro hänelle suoraan", jos se olisikin niin helppoa, mutta tässä on monia asioita ja puolia. Olisiko helpointa vain yrittää unohtaa...- ap.
Unohtaa....kerro missä se nappula on että voisin painaa??? En minä PYSTY.Arvaa olenko yrittänyt....en enää edes yritä. Helvati;MINÄ PIDÄN SINUSTA NIIN KUIN EN KENESTÄKÄÄN...olet siitä kyllä tietoinenkin...et ole sokea ja olet ihan fiksukin ja ja ja...onpa hankalaa tämä ihmisen tie....unohda tuo koko sana unohtaa!
Minä en vain pysty.... - tuolady
ap. kirjoitti:
Unohtaa....kerro missä se nappula on että voisin painaa??? En minä PYSTY.Arvaa olenko yrittänyt....en enää edes yritä. Helvati;MINÄ PIDÄN SINUSTA NIIN KUIN EN KENESTÄKÄÄN...olet siitä kyllä tietoinenkin...et ole sokea ja olet ihan fiksukin ja ja ja...onpa hankalaa tämä ihmisen tie....unohda tuo koko sana unohtaa!
Minä en vain pysty....voi unohtaa.. Se olisi helppo tie, mutta mahdoton. Sinä tiedät myös, että pidän susta tosi paljon. Emme ole mikään massaan sulautuva kaksikko vaan ihan omanlaisemme. Meidän välillä vaan on "sitä jotain". Ja nyt kun tiedän miltä se voi ja sen pitäisi tuntua niin on kovin vaikea elää arkea niinkuin ennen...
- ap.
tuolady kirjoitti:
voi unohtaa.. Se olisi helppo tie, mutta mahdoton. Sinä tiedät myös, että pidän susta tosi paljon. Emme ole mikään massaan sulautuva kaksikko vaan ihan omanlaisemme. Meidän välillä vaan on "sitä jotain". Ja nyt kun tiedän miltä se voi ja sen pitäisi tuntua niin on kovin vaikea elää arkea niinkuin ennen...
Niin, emme todellakaan ole mikään "tavanomainen"
kaksikko! Olen tätä ajatellut ja ihmetellyt itsekkin. En vaan enää jaksa, rajansa kaikella. Joten - kun en halua sinusta tai toivosta luopua...mitä teen? Itse en voi muuta kuin katsoa hiukka eteenpäin...ja toivoa. Sillä aikaa olet joka hetki ja päivä ja ilta ja yö-ajatuksissani.Sattuu ja paljon! - samalady
ap. kirjoitti:
Niin, emme todellakaan ole mikään "tavanomainen"
kaksikko! Olen tätä ajatellut ja ihmetellyt itsekkin. En vaan enää jaksa, rajansa kaikella. Joten - kun en halua sinusta tai toivosta luopua...mitä teen? Itse en voi muuta kuin katsoa hiukka eteenpäin...ja toivoa. Sillä aikaa olet joka hetki ja päivä ja ilta ja yö-ajatuksissani.Sattuu ja paljon!Pitäisi vain muistaa, että meillä on tämä yksi ainoa elämä ja tarkoitus on olla onnellinen. En ole mitenkään erityisen onneton ollut, mutta jotain tietyn tason tunnetta on puuttunut elämästä. Nyt tiedän sen tunteen tarkalleen ja se tunne on meidän välillämme. Suoraan sanottuna tuntuu, että sydän hymyilee kun mietin sinua. Voiko se olla väärin tai kiellettyä...
Rintaa repii ajatus ettemme voisi koskaan olla yhdessä.. - ap.
samalady kirjoitti:
Pitäisi vain muistaa, että meillä on tämä yksi ainoa elämä ja tarkoitus on olla onnellinen. En ole mitenkään erityisen onneton ollut, mutta jotain tietyn tason tunnetta on puuttunut elämästä. Nyt tiedän sen tunteen tarkalleen ja se tunne on meidän välillämme. Suoraan sanottuna tuntuu, että sydän hymyilee kun mietin sinua. Voiko se olla väärin tai kiellettyä...
Rintaa repii ajatus ettemme voisi koskaan olla yhdessä..Tottakai ajatukseni on että VOIDAAN ME olla vielä yhdessä! Ilman toivoa ei ihminen jaksa...
Miten sitten - niin, se meidän on ajateltava ja yhdessä.Nyt seuraavaksi meidän on näytettävä ihan oikeesti toinen toisillemme miten välitämme, eikä vain näytettävä, meidän on puhuttava! Avoimesti ja suoraan - kyllä. Mahdollisuus siihen kohtaamiseen on kyllä onneksi tulossa joten käytetään se nyt vihdoinkin meidän molempien parhaaksi, eikö? - Mohammmed
ap. kirjoitti:
Tottakai ajatukseni on että VOIDAAN ME olla vielä yhdessä! Ilman toivoa ei ihminen jaksa...
Miten sitten - niin, se meidän on ajateltava ja yhdessä.Nyt seuraavaksi meidän on näytettävä ihan oikeesti toinen toisillemme miten välitämme, eikä vain näytettävä, meidän on puhuttava! Avoimesti ja suoraan - kyllä. Mahdollisuus siihen kohtaamiseen on kyllä onneksi tulossa joten käytetään se nyt vihdoinkin meidän molempien parhaaksi, eikö?..aikaisemmin tunteistanne? Pelokkaitako siipirikkoja? Rakkaushan voi siirtää vuoria, jopa Mohammedin luo:)
- olisi..
uskonut tuota..mistä tiesit solisitin josta pidän..
- samoin...
Kirjoitit kuin hän, mutta hän ei ole enää työkaverini. Ihana toi kappale ja sopii hyvin tilanteeseen.
- tämä nyt
miehelle vai naiselle ja minne päin..???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318