Kenen joukossa seisot?

Oma vastaukseni on: en kenenkään. En ymmärrä näitä kysymyksiä, että kumman otat: gek-kon tai yksinkertaisen blondin, kumpi on kovempi tuo vai tää?
Onko täällä jotain puolueita, mihin kuuluu kuulua?

46

1319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvii

      ryhmän mihin heittäytyä. mitä vittua se täällä auttaa?

      • ei ole yleensä mitään lukkoonlyötyjä mielipiteitä ihmisistä.Siksi tämä hämmentää. Omat kaverit sitä paitsi edustavat usein ihan eri maailmoja ja mielipiteitä. Sehän on rikkautta.


      • mullakin
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        ei ole yleensä mitään lukkoonlyötyjä mielipiteitä ihmisistä.Siksi tämä hämmentää. Omat kaverit sitä paitsi edustavat usein ihan eri maailmoja ja mielipiteitä. Sehän on rikkautta.

        siksi mä pidän vähän heikkoina tyyppejä, jotka tarvii keskustelupalstallakin tukijoukot. on se nyt vittu, jos ei kirjottamisesta ja mielipiteistä selviä ilman apuja.


    • mä valitsen

      Gekon ja tuo on kovempi kun tää.

      • rinnastus gek-koon oli imarteleva, mutta mitä näillä tiedoilla tehdään? Haetaan jotain nokkimisjärjestystä vai ryhmittymiä?


      • no,
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        rinnastus gek-koon oli imarteleva, mutta mitä näillä tiedoilla tehdään? Haetaan jotain nokkimisjärjestystä vai ryhmittymiä?

        miks pitää kirjoittaa rekattuna jos ei tahdo huomiota?Kilpailutilannehan siitä syntyy...tää on MIEHEN logiikka-palsta.


      • no, kirjoitti:

        miks pitää kirjoittaa rekattuna jos ei tahdo huomiota?Kilpailutilannehan siitä syntyy...tää on MIEHEN logiikka-palsta.

        Täällä siis kilpaillaan nikkien vetovoimaisuudella.
        Aika monta missi/voimamies-kisaa on jo nähty. Ja kun tuntuu, että oleellista on myös se kuka kannattaa ketä, mitäs sillä sitten haetaan?


      • MichikoXX
        no, kirjoitti:

        miks pitää kirjoittaa rekattuna jos ei tahdo huomiota?Kilpailutilannehan siitä syntyy...tää on MIEHEN logiikka-palsta.

        voi olla vaikka jäljittelijänikkejen ilmaantuminen. Rekisteröitymiseen on saatettu suorastaan painostaa, eikä kyse ole siitä, että kirjoittaja hakisi huomiota, vaan siitä, että rekisteröitymättömänä saa ei-toivottua huomiota.


      • naiset!
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Täällä siis kilpaillaan nikkien vetovoimaisuudella.
        Aika monta missi/voimamies-kisaa on jo nähty. Ja kun tuntuu, että oleellista on myös se kuka kannattaa ketä, mitäs sillä sitten haetaan?

        Oman kannustaminenhan on SE juttu siinä.


      • myös.
        MichikoXX kirjoitti:

        voi olla vaikka jäljittelijänikkejen ilmaantuminen. Rekisteröitymiseen on saatettu suorastaan painostaa, eikä kyse ole siitä, että kirjoittaja hakisi huomiota, vaan siitä, että rekisteröitymättömänä saa ei-toivottua huomiota.

        jättää sen nimimerkki kentän tyhjäksi,et saa huomiota.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Täällä siis kilpaillaan nikkien vetovoimaisuudella.
        Aika monta missi/voimamies-kisaa on jo nähty. Ja kun tuntuu, että oleellista on myös se kuka kannattaa ketä, mitäs sillä sitten haetaan?

        täällä kuuluu huudella kannustushuutoja katsomosta ja heiluttaa isoa kylttiä: "diggaan Mallaria":D


      • alat.
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        täällä kuuluu huudella kannustushuutoja katsomosta ja heiluttaa isoa kylttiä: "diggaan Mallaria":D

        oleen asian ytimessä ;)


      • MichikoXX
        myös. kirjoitti:

        jättää sen nimimerkki kentän tyhjäksi,et saa huomiota.

        että kirjoittajan tyyli on niin tunnistettava, että nettihenkilöllisyys on joka tapauksessa tiedossa. Puskissa on sellaisia ihmisiä, myönnä pois.


      • alat. kirjoitti:

        oleen asian ytimessä ;)

        äskeinen oli kuvitteellinen (hyvinkin) tilanne. Jos nyt satut olemaan Mallari...

        Ei se pojat noin helppoa ole:)


      • Va-Nil-La
        MichikoXX kirjoitti:

        voi olla vaikka jäljittelijänikkejen ilmaantuminen. Rekisteröitymiseen on saatettu suorastaan painostaa, eikä kyse ole siitä, että kirjoittaja hakisi huomiota, vaan siitä, että rekisteröitymättömänä saa ei-toivottua huomiota.

        Aloin käyttämään nimimerkkiä, kun jotain piti keksiä, niin käytin sitten useimmiten samaa, mutta joku idiootti alkoi kirjoittaa sillä vittuillakseen, niin oli pakko rekkautua. Musta on kyllä ihan perusteltua olla tunnistettavissa, koska ne keskustelut saa syvyyttä, kun on jonkinlainen käsitys keskustelijasta itsestään.


      • uk-ko
        myös. kirjoitti:

        jättää sen nimimerkki kentän tyhjäksi,et saa huomiota.

        tästä täydellisestä anonymiteetistä palstalla - että täytyisi olla täysin anonyymi.

        Mun mielestä siinäkin on jotain kieroutunutta, että ihmisellä ei saisi olla persoonallista jatkumoa palstalla - ikään kuin se itsessään olisi itsetehostusta.
        En meinaa vääntää asiasta kovin pitkään, mutta se on valinta, joka pitää sallia molempiin suuntiin: olla persoona tai olla anonyymi. En näe mitään perustetta kategorisesti tuomita toista valintaa. En usko että sullakaan on loogista perustetta tuomiolle.


      • mutta.....
        MichikoXX kirjoitti:

        että kirjoittajan tyyli on niin tunnistettava, että nettihenkilöllisyys on joka tapauksessa tiedossa. Puskissa on sellaisia ihmisiä, myönnä pois.

        kirjoitustyyliä on kuitenkin vaikeempi matkia kun nimmarin väärentäminen.Jos siis osaa kirjoittaa muutakin kun yhden sanan lauseita.


      • sinä sitten
        uk-ko kirjoitti:

        tästä täydellisestä anonymiteetistä palstalla - että täytyisi olla täysin anonyymi.

        Mun mielestä siinäkin on jotain kieroutunutta, että ihmisellä ei saisi olla persoonallista jatkumoa palstalla - ikään kuin se itsessään olisi itsetehostusta.
        En meinaa vääntää asiasta kovin pitkään, mutta se on valinta, joka pitää sallia molempiin suuntiin: olla persoona tai olla anonyymi. En näe mitään perustetta kategorisesti tuomita toista valintaa. En usko että sullakaan on loogista perustetta tuomiolle.

        olet yksi kärkkäimistä puskien mollaajista?


      • uk-ko
        sinä sitten kirjoitti:

        olet yksi kärkkäimistä puskien mollaajista?

        Olinhan itsekin puska, mustanikkinä, kunnes stalkkeri pakotti minut rekisteröitymään. Koska siis tahdoin olla persoona.

        Mulle kelpaa oikein hyvin puskat siinä kuin nikitkin.


      • tämä.
        uk-ko kirjoitti:

        Olinhan itsekin puska, mustanikkinä, kunnes stalkkeri pakotti minut rekisteröitymään. Koska siis tahdoin olla persoona.

        Mulle kelpaa oikein hyvin puskat siinä kuin nikitkin.

        pistetään korvan taakse.Voit olla varma että tästä muistutan sua seuraavan kerran kun taas puskaa mollaat,rekattuahan et ole koskaan kehdannu moittia! Mustanikkinä sinäkin olit siedettävä,fiksut olisi kyllä erottanut sun kirjotukset feikeistä. Mutta kukin taplaa tavallaan.


      • uk-ko
        tämä. kirjoitti:

        pistetään korvan taakse.Voit olla varma että tästä muistutan sua seuraavan kerran kun taas puskaa mollaat,rekattuahan et ole koskaan kehdannu moittia! Mustanikkinä sinäkin olit siedettävä,fiksut olisi kyllä erottanut sun kirjotukset feikeistä. Mutta kukin taplaa tavallaan.

        mun asiani: miksi täydellinen anonymiteetti on mielestäsi kategorisesti oikein ja miksi persoonana oleminen kategorisesti väärin? Vai onko?


      • ilman.
        uk-ko kirjoitti:

        mun asiani: miksi täydellinen anonymiteetti on mielestäsi kategorisesti oikein ja miksi persoonana oleminen kategorisesti väärin? Vai onko?

        tunnistettavaa henkilöä asiat keskustelee.


      • ilman. kirjoitti:

        tunnistettavaa henkilöä asiat keskustelee.

        voi haukkua toista anonyymiä henkilöä - epäilen. Vittu, perse, homo tms. onnistuu kyllä ilman tunnistamistakin.


      • haukuit.
        ttuplai kirjoitti:

        voi haukkua toista anonyymiä henkilöä - epäilen. Vittu, perse, homo tms. onnistuu kyllä ilman tunnistamistakin.

        ??? Kuka pitää ottaa nokkiinsa?


      • haukuit. kirjoitti:

        ??? Kuka pitää ottaa nokkiinsa?

        on viestin kirjoittaja. Jos vastaus kohdistuu ko kirjoitukseen se kohdistuu myös kirjoittajaan. Jos taasen myös vastaukset jäävät ilmaan niin silloin haukkukin jää - tosin silloin voi siteerata ja edelleen kohdistaa. Mut olet oikessa - täydellisessä anonymiteetissä ongelma poistuu - esim. jokainen kirjoittaa kotonaan vain itselleen, mut se on aikas tylsää.


      • uk-ko
        ilman. kirjoitti:

        tunnistettavaa henkilöä asiat keskustelee.

        myös väärässä. Vaikka ei tahtoisi korottaa itseään, monet ASIAT sitoutuvat kuitenkin persoonaan. On aika paljon lukijasta kiinni, osaako lukea persoonallisia asioita toiveiden, pelkojen jne kuvina, vai lukeeko niitä persoonan itsetehostuksena.

        Monet ASIAT sitoutuvat myös kirjoittelun jatkumoon. Yksi aihe on tietysti aina yksittäinen debatti. Mutta kun kohtaa saman persoonan useissa debateissa, aukeaa maailmankatsomuksellinen kokonaiskuva, jota ei voi anonyyminä kirjoittaa viestiin. Se kokonaiskuva on myös ASIA, mutta ei debattiasia.

        Siitä on toki lyhyt matka siihen että alkaa muodostua palstakaveruuksia, kun jotkut persoonat miellyttävät. Mutta siihenhän ei tarvitse mennä mukaan - ja anonyymille puskalle se onkin mahdotonta, ainakin kaksisuuntaisesti.

        Minä en mollaa puskia, joista tunnistan tyylin perusteella pari hyvää kirjoittajaa. Mutta kai sinäkin myönnät sen, että varsinaiset asiattomuudet kirjoitetaan lähinnä puskasta? Voihan hyvin olla, että rekatutkin menevät puskaan huutelemaan, mutta ei se sitä muuta, että puskista tulee suurin osa vihaviesteistä ja henkilöilölistauksista. Siinä mielessä olet kyllä oikeassa, että siinä ASIA keskustelee itsensä kanssa... mutta anonymiteetti ei takaa ASIAN laatua.


      • mutta,
        ttuplai kirjoitti:

        on viestin kirjoittaja. Jos vastaus kohdistuu ko kirjoitukseen se kohdistuu myös kirjoittajaan. Jos taasen myös vastaukset jäävät ilmaan niin silloin haukkukin jää - tosin silloin voi siteerata ja edelleen kohdistaa. Mut olet oikessa - täydellisessä anonymiteetissä ongelma poistuu - esim. jokainen kirjoittaa kotonaan vain itselleen, mut se on aikas tylsää.

        et sä tiedä ketä puskaa olet haukkunut viikon päästä. Puska ei ota nokkiinsa samal taval kun rekattu.


      • olet.
        uk-ko kirjoitti:

        myös väärässä. Vaikka ei tahtoisi korottaa itseään, monet ASIAT sitoutuvat kuitenkin persoonaan. On aika paljon lukijasta kiinni, osaako lukea persoonallisia asioita toiveiden, pelkojen jne kuvina, vai lukeeko niitä persoonan itsetehostuksena.

        Monet ASIAT sitoutuvat myös kirjoittelun jatkumoon. Yksi aihe on tietysti aina yksittäinen debatti. Mutta kun kohtaa saman persoonan useissa debateissa, aukeaa maailmankatsomuksellinen kokonaiskuva, jota ei voi anonyyminä kirjoittaa viestiin. Se kokonaiskuva on myös ASIA, mutta ei debattiasia.

        Siitä on toki lyhyt matka siihen että alkaa muodostua palstakaveruuksia, kun jotkut persoonat miellyttävät. Mutta siihenhän ei tarvitse mennä mukaan - ja anonyymille puskalle se onkin mahdotonta, ainakin kaksisuuntaisesti.

        Minä en mollaa puskia, joista tunnistan tyylin perusteella pari hyvää kirjoittajaa. Mutta kai sinäkin myönnät sen, että varsinaiset asiattomuudet kirjoitetaan lähinnä puskasta? Voihan hyvin olla, että rekatutkin menevät puskaan huutelemaan, mutta ei se sitä muuta, että puskista tulee suurin osa vihaviesteistä ja henkilöilölistauksista. Siinä mielessä olet kyllä oikeassa, että siinä ASIA keskustelee itsensä kanssa... mutta anonymiteetti ei takaa ASIAN laatua.

        nähnyt kaksi puskaa täällä haukkuvan toisiaan? Ja mitä vaikka haukkuisivatkin,ei sitä voi kohdistaa kehenkään. Rekatusta nimimerkistä tosiaan muodostuu joku käsitys minkälainen se on,ja silloin se ei enää ole asia-keskustelua vaan henkilö-keskustelua.Chatit on sitä varten että voi olla tunnistettu ja saa kompata niin paljon kun lystää.
        Ethän sä nytkään tiedä montako eri puskaa tässä ketjussa on sun kanssa keskustellu,mutta ihan hyvin on keskustelu edennyt.
        Iso osa asiattomuuksista tosiaan tulee puskista,jotka tosiaan voi olla/ja on rekattuja. Mutta on niitä rekattujakin jotka suoltavat sontaa palstalle,ja näitä ei toinen rekattu sitten saa oikoa.


      • uk-ko
        olet. kirjoitti:

        nähnyt kaksi puskaa täällä haukkuvan toisiaan? Ja mitä vaikka haukkuisivatkin,ei sitä voi kohdistaa kehenkään. Rekatusta nimimerkistä tosiaan muodostuu joku käsitys minkälainen se on,ja silloin se ei enää ole asia-keskustelua vaan henkilö-keskustelua.Chatit on sitä varten että voi olla tunnistettu ja saa kompata niin paljon kun lystää.
        Ethän sä nytkään tiedä montako eri puskaa tässä ketjussa on sun kanssa keskustellu,mutta ihan hyvin on keskustelu edennyt.
        Iso osa asiattomuuksista tosiaan tulee puskista,jotka tosiaan voi olla/ja on rekattuja. Mutta on niitä rekattujakin jotka suoltavat sontaa palstalle,ja näitä ei toinen rekattu sitten saa oikoa.

        minä senkin ihmeen nähnyt kun kaksi anonyymiä puskaa on haukkuneet toisiaan olan takaa :-D Mistäköhän HE tiesivät että siinä oli sama puska koko ajan toisella puolella...

        Minä en edelleenkään ymmärrä joidenkin puskien vimmaa taistella rekkautumista vastaan, mutta oletan siihen sisältyvän sellaisen "palsta-aatteellisen" katsomuksen, joka on multa toistaiseksi suljettu. Mutta kunnioitan tuota katsomusta keskustelemalla siitä ajoittain.


      • mutta.
        uk-ko kirjoitti:

        minä senkin ihmeen nähnyt kun kaksi anonyymiä puskaa on haukkuneet toisiaan olan takaa :-D Mistäköhän HE tiesivät että siinä oli sama puska koko ajan toisella puolella...

        Minä en edelleenkään ymmärrä joidenkin puskien vimmaa taistella rekkautumista vastaan, mutta oletan siihen sisältyvän sellaisen "palsta-aatteellisen" katsomuksen, joka on multa toistaiseksi suljettu. Mutta kunnioitan tuota katsomusta keskustelemalla siitä ajoittain.

        seuraavana päivänä eivät tienneet enää toisistaan.Erään kirjotustyylin voi kyllä tunnistaa,mutta hän kirjoittaa aina niin pitkiä tekstejä että kukaan ei jaksa feikata. Silleen tämä palsta pitäisikin toimia.
        Ilman rekkausta ei olisi ketään ketä haukkua ja skeida palstalta vähenisi huomattavasti.


      • uk-ko
        mutta. kirjoitti:

        seuraavana päivänä eivät tienneet enää toisistaan.Erään kirjotustyylin voi kyllä tunnistaa,mutta hän kirjoittaa aina niin pitkiä tekstejä että kukaan ei jaksa feikata. Silleen tämä palsta pitäisikin toimia.
        Ilman rekkausta ei olisi ketään ketä haukkua ja skeida palstalta vähenisi huomattavasti.

        että sulla on palsta-aate. Pidä lippu ja moraali korkealla. Älä sorru helppoihin syytöksiin ja yksinkertaistuksiin. Yritän itse pinnistellä samanlaisen moraalisen eetoksen parissa.


    • persona-non-grata

      asettuu jonkun puolelle tai jotain vastaan, vaan se, että tekee niinkuin oikein on:) ... liikaa vaadittu?

      • persona-non-grata

        silti asetun heikompaa puolustamaan.


      • meillä.

        on paraski sanoja!


      • tehny?
        meillä. kirjoitti:

        on paraski sanoja!

        Hä?


      • se sulle
        tehny? kirjoitti:

        Hä?

        kuuluu?


      • vaan katteetta
        se sulle kirjoitti:

        kuuluu?

        rekatuitten päälle paskaa suoltaa. Ootko tullu "verisesti" loukatuks naisen toimesta, kun tolleen syytät?


    • Entinen stanilisti

      olet meitä vastaan ja sinut murskataan!

    • ymmärrä puoluekuria saati sitten palstakuria. Vielä ei ole tullut vastaan sellaista ryhmittymää jota varauksetta kannatan tai en kannata - kuulun tosin sinisilmäisten oikeakätisten 182 cm pitkien miesten laumaan. Palstalla toi ttuplai on useimmiten mun kanssa samaa mieltä, mut ei senkään kaikki mielipiteet aina kolahda - ainakaan kautta historian.

      • oikein uskalla lukea mun vanhoja kirjoituksia. Ties mitä sieltä eteen pöllähtää:/


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        oikein uskalla lukea mun vanhoja kirjoituksia. Ties mitä sieltä eteen pöllähtää:/

        voi toki ottaa, mut silti tän päivän minä ei tekis tai sanois samoin - olkoon se vaik kasvamista. Joo - joskus historia opettaa, mut joskus se kannattaa vain unohtaa.


    • "En kenenkään" - Kun maailmaa lähdettiin edes harkitsemaan luomaan materiaaliseksi, siellä oli
      ilo ylimmillään sekä vakaa harkinta,josta teidän ei kuulukaan saada mitään selvää, jotka maan matoisina itseänne ajattelette, hyvin ystävällisesti. hoh.

    • gek-ko

      Olisi aika tyhmää seisoa kenenkään joukoissa noin yleisesti ottaen. Sen sijaan voi olla jonkun kanssa samaa (tai eri) mieltä jostakin asiasta.

      Oletettavasti suurin osa teistä ei edes tajua tai tiedä, mistä on kyse, joten edes niillä mielipiteillä ei valitettavasti ole paljoa merkitystä.

      • olet osaltasi aivan oikeassa, valitettavasti.


    • pieraiseeeeeeeeeeeeN

    • on...

      Musta se on yksinkertaisesti lapsellista. Se, että "otatko tämän vai tuon vai sen", jne.

      Jollain tapaa ne kyselyt ovat joskus kyllä ihan kiehtoviakin. Joskus ( vaikkakin aika lailla harvoin kylläkin) olen itsekin vastannut joihinkin leikkimielisiin. Se kiehtovuus ( _jos_ sellaista ylipäätään voi löytää...) on joissakin tapauksissa ehkä siinä, että jos nyt alkaisi miettiä erilaisia luonteenpiirteitä jne. Olen kuitenkin tullut ehkä aiempaa varovaisemmaksikin ja pääosin noi kaikki palstalaislistailut tympäisee. Osin koen ensinnäkin olevani vähän ulkopuolinen sellaisiin, kosken palstakirjoitajia henkilökohtaisesti tunne ja osin olen myös tullut siihen johtopäätökseen, että joillekin tämä palsta ilmeisesti todellakin on aivan henki ja elämä, eli joku yleensä loukkaantuu sanoit mitä tahansa tai vaikket sanoisi mitään.

      Lähinnä jotkut yläasteen tms. lukioikäisten huvit tulee mieleen joskus. Jotkut kenties kaipaavat sitä henkilökohtaista huomiota sitten niin paljon, että sen eteen ollaan valmiita tekemään melkein mitä tahansa? Jostakinhan sekin kuitenkin kertoo, että jotkut ihan koko ajan jaksavat näitä palstalaislistailuja sen yhdestä ja tuhannesta asiasta laatia... Ymmärrän yhden gallupin tai mielipiteen silloin tällöin, mutta naurettava tunnelma siitä lähinnä syntyy, että jos jotkut oikeasti kuvittelevat joidenkin yksittäisten palstakirjoittajien kiinnostavan kaikkia mahdollisia lukijoita muka niin paljon ja koko ajan, että ihmiset muka innosta hihkuen jatkuvasti jaksaisivat näistä samoista mielipiteitään kertoa...En mä ainakaan jaksa ja oikeastaan melkein sitä vähemmän olen jostakin palstapersoonasta kiinnostunut, että mitä enemmän siitä saa tämän omien kommenttien ulkopuolelta lukea. Inhimillinen turhauma syntyy eittämättä välillä.

      Mä uskon, että toi juttu ( = "otatko tän vai ton?") on joidenkin muutaman tyypin yhteinen huvi.;) Voin olla väärässäkin, mutta epäilen, koska olen melko usein oikeassakin.:) Vaihtoehtoisesti joillakin saattaa olla vaikkapa mielikuvituskavereitakin, joihin sitten olisivat enemmänkin kiintyneitä(?). Täti puhuu... Harrastakoot, mutta voi jumalavita miten hmmetissä he jaksavat tota noin paljon?

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      113
      2595
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      450
      1904
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      115
      1663
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      28
      1547
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1443
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1409
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      350
      1375
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      209
      1201
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1149
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1061
    Aihe