onko jollain kokemuksia elumenväreistä kun itse olen värjännyt hiukseni elumenvärillä kirkkaanpunaisiksi ja nyt haluaisin värin pois, niin jos laitan siihen värinpoistoja niin voinko värjätä päälle kaupanväreillä vai olenko nyt siinä tilanteessa että pitää käyttää aina elumenia ? toivottavasti en koska se tulee todella kalliiksi ! ja siitä voin sitten syyttää kampaajaa joka ei kertonut että värin päälle ei tartu kaupanvärit ! väri on kyllä pysynyt loistavasti päässä kun värjäsin joskus reilu 3 kuukautta sitten ja väri on edelleen tummanpunainen
elumen väri pois
3
1315
Vastaukset
- angelfairy
Joo...no itelläni on jsokus värjätty elumen värillä just sen takia että se kestää.Elumen ei lähde pois noin vaan.Se kasvaa sitten pois.Elumen kestää tosi hyvin tosi kauan.
- kampaaja
Elumen eroaa täysin kaikista muista hiusväreistä. Se ei ole kemiallinen väri ollenkaan. Eli värinpoisto ei tee sille yhtään mitään. Elumen tarttuu hiukseen sähkövarauksella, joka lukitaan hiukseen pesupaikalla värjäyksen jälkeen. Tämä purkautuu vain elumenin omalla värinpoistoaineella joka siis purkaa sähkövarauksen hiuksesta. Eli elumen-kampaajalle (goldwell) mars!
- Påska...
kun mulla värjättin kanssa eilen elumenin tummansinisenlilanpunaisella mikälie. odotin ihan eri väriä ja nyt haluaisin tän ehdottomasti pois.ei tunnu omalta ollenkaan. Niin itse mietin kanssa että voiko tähän päälle lätkäistä jonkun kaupan värin pysyykö se sillon tai sitten ihan jos värjää eri väri elumenilla tän päälle niin peittyiskö tuo punanen? haluaisin takaisin turvalliseen täyteläiseen ruskeaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897