Tänne palstalle on pesiytynyt kasa atm:iä joilla tuntuu olleen mennyt kaikki toivo naisten suhteen. Mutta jokaista atm:ää kohtaan on vähintään 5 ihmistä täällä palstalla jotka alkavat aina huutaa "TEE ITSELLESI JOTAIN ÄLÄKÄ RUIKUTA LUUSERI" kun joku kertoo kun ei naista löydy.
Nyt siis kertokaa mulle mitä on se "tee itsellesi jotain" mikä muuttaisi kaiken mun elämässäni?
Vastaukseksi ei kelpaa "mee baariin" koska se ei auta. En tykkää käydä siellä enkä halua sieltä ketään. Myöskään "mene ihmisten ilmoille" ei riitä, sillä ei kukaan mua lähesty vaikka tonne citymarkettiin meenkin seisoskelemaan.
Toisekseen mitä se auttaisi vaikka menisin sinne baariin kun istuisin vaan pöydässä yksin ja ensimmäisen tunnin jälkeen naiset lähinnä katsoisivat kuinka säälittävä olen kun olen jo tunnin istunut yksin pöydässä juomaani lipittäen.
Jos te ihmiset tunnutte niin hyvin tietävän mikä mun ongelmani on niin voisitteko olla ystävällisiä ja kertoa missä kusee ja mitä tehdä jotta ongelma ratkeaa. Itse en tiedä mitä olen tehnyt väärin jotta olen tähän tilaan ajautunut.
Mitä siis tehdä?
19
1459
Vastaukset
- itsellesi
harrastus tai koira. Tällaista vastausta et varmaan osannut odottaa, ethän :D
Vaikea se on antaa mitään vedenpitäviä ohjeita. Ehkäpä se tekeminen tarkoittaa sitä, että luopuu kauluspaidasta ja suorista housuista ja ottaa muutenkin rennomman olemuksen. Eipä täällä lakeuksilla ainakaan tunnu olevan muita paikkoja tutustua ihmisiin kuin baarit tai kavereiden kautta. Tuo reffipalsta on toiminut ihan mukavasti, pääsee tutustumaan ihmisiin ihan selvinpäin. En ole elämänkumppania sieltäkään löytänyt, mutta mukaviin ihmisiin olen tutustunut. Harrastus voisi olla sellainen minkä parista vois löytää mielitiettynsä. Itse en vain tunne mukavaksi ruveta harrastamaan vain sen takia että saan naisen. Pitäisi löytää ensin se itselle sopiva harrastus.
Eli enpä osaa kunnon neuvoja antaa, kun en itsekkään tiedä mistä 'kunnon' naisia löytäis, mutta sen tiedän ettei ne kotoa tule hakemaan. - tätä kysymystä
asutko isossa kaupungissa? lähde baariin ja juttele mitä tahansa ihmisille. baaritiski on erittäin hyvä paikka kysyä mikä meno tjsp jos tuntuu ettei onnistu vaihda paikkaa ja yritä uusiksi.
sit seuraavana päivänä mieti mikä meni pieleen/mikä onnistui katso ihmisiä silmiin jotta tiedät mistä he pitävät mistä eivät. huumori ja lievä itsensä nolaaminen toimii usein jossei siihen suhtaudu liian vakavasti.
sitkun oot miettinyt niin teet uusiks koko homman pikkuhiljaa pitäs ruveta tuttavapiiriä tulemaan.
jos asut pikkukaupungissa on tilanne hieman huonompi sillä helposti ihminen leimataan eikä tilaa kasvamiselle ole niin hyvin.
muista että itsensä nolaaminen ei oo huono juttu siitä voi oppia. niinkun kaikesta.
tai sit jos oot työssäkäyvä lähde toiselle paikkakunnalle ota hotelli juttele ihmisille keksi jokin tekosyy miksi olet siellä ilman kavereita. matkaaville ihmisille itse ainakin tykkään jutella kysellä mistä tulevat miksi jne. hyvä keskustelun avaus.
pointti: älä pelkää epäonnistumista niistä oppii. - aivan sama
Itseasiassa sullekin on vastattu jo montakin kertaa myös asiallisesti. Itsekin olen käynyt sun kanssa pienen keskustelun, mutta kaikki tyrmättiin ja kun perusteluja tulikin, eikä ne olletkaan vaan tuota väittämääsi luokkaa, vaan joltain, joka on jotain kokenut, sä lopetit aiheesta keskustelun.
Joten se on aivan sama mitä sä teet, asiat pysyy aina varmasti ennallaan. Ettehän te todellisuudessa halua muuta kun sääliä. Mulla ei oo ensimmäsitäkään parannusehdotusta ollut kenellekään, että mee baariin, koska en itekään eti sieltä ketään.
Mutta kuten sanottua, se on jo todettu etttä se on aivan sama mitä sulle sanoo, niin sanotaan nyt sitten vaikka näin: älä tee mitään, siis älä mee minnekään, äläkä harrasta mitään, älä kokeile mitään, sillä mikään ei auta. Sä olet tuomittu. Sä olet kohtalosi uhri, eikä sua voi auttaa kukaan tai mikään ja varmasti olet jo kokeillut kaikkea, ja tietenkään se ei auta. Elämälleen ei vaan mahda mitään, se millaiseksi se on määrätty onse, millainen se on. Ongelmasi on pahin, mitä maailmassa on, kukaan ei koskaan ole selvinnyt mistään pahemmasta. Minulla tai kenelläkään ei ole mitään vastaavia kokemuksia eikä mitään pohjaa kertoa mistään mitään. Olet siis sankari kuitenkin, kestät tuon hienosti, ja siinä mielessä jopa tosissaan hienosti, ettet ole sellainen sekopää sentään, kun monet täällä. Mutta kyllä, näin se on, kaikki maailman naiset seurustelevat vain täydellisten miesten kanssa, ja tapaavat heitä nimenomaan vain baareissa ja citymarketissa. Älä mene suotta sinne. Olet niin surkea kuitenkin, ettei sinua kukaan huomaa. Ymmärrän että se on suuri tuska, mutta minkäs teet, kun mikään ei auta, eikä millään voi tehdä elämästään parempaa eikä kukaan voi auttaa?
Nostan sinulle kuitenki hattua, kannat valitsemasi... eikä kun, kohtalon sinulle valitseman, tien kunnialla.
Älä vaan tee mitään! Ole voittaja!
ÄLÄ TEE MITÄÄN!- A-T-M-to-the-max
Vaikka viestistä huokuu hienostuneen v*ttuilun sävy, on tämä ainoa tunnustus mitä ainakin oman ATM:ismini puolesta olen halunnut kuulla.
Harmi etten muista meidän mukavaa pikku keskustelutuokiota. Varmasti ollut todella antoisa, mutta kiitos nyt kun kerroit mitä pitää tehdä.
Noudatan neuvoasi ja katson mitä nyt käy.- mikä ikinä
beefcake kirjoitti:
Harmi etten muista meidän mukavaa pikku keskustelutuokiota. Varmasti ollut todella antoisa, mutta kiitos nyt kun kerroit mitä pitää tehdä.
Noudatan neuvoasi ja katson mitä nyt käy.Minä kerron sinulle, mitä käy, ettei sun tarvitse edes miettiä: ei mitään! Kun ei tee mitään, mitään ei tapahdu, hienoa, loogista, helppoa! Jes, jes, jes! Noudata neuvoani, sillä mitään ei tapahdu. Älä vaivaa päätäsi muistelemalla, muistot ovat vanhuksia varten, ja sitä ennen ehtii kuolla: älä muistele. Noudata neuvoani siis, eihän se muuten toimi: äläkä tee MITÄÄN. No niin, mitään, mä sanoin: ja sä luit sitten kuitenkin...
- :DDDD
beefcake kirjoitti:
Noudatan neuvoasi ja katson mitä nyt käy.hahahahaha
- vaihde vapaalle
Kerätkää porukka atm-miehiä baariin. Pitäkää hauskaa vaikkei olisikaan, niin kaikki tekevät. Joukkoon tyrkyttäytyy ennen pitkää joku nainen kyselemään jotain. Siitä sitten tutustutte tytön kamuun. Kännistä/muka-kännistä örvellystä ihan vapaalla, ei jutuissa tarvitse mitään mieltä olla. Eihän baarissa oikeasti edes kuule mitään. E h k ä tällaisesta jotain syntyy. Pääsette vaihtamaan numeroita tai mailaamaan.
Ehkä olet jokin asian harrastaja tai tuntija, kuten hevos- tai koiramies, ehkä omaishoitaja, jonkin alan opiskelija. Jokainen on uppoutunut johonkin ja voi puhua tuosta asiasta ihmisten kanssa. Siinä saattaa juttu huomaamatta luistaa niin, että se ihminenkin tulee tutuksi.
Sitten voi kokeilla kaikenlaisia harrasteryhmiä, jotka vilisee naisia. Esim. kansalaisopistot.
KAIKKEIN TÄRKEINTÄ: kannattaa unohtaa se "määränpää" ja keskittyä nauttimaan maisemista.- Komistus75
http://pelimies.11.forumer.com
Jos tuolta et löydä neuvoja mitä tehdä, niin käy varaamassa hautapaikka valmiiksi.
Tokihan sinne on pakko rekisteröityä, muuta Suomesta et enempää neuvoja enää löydä.
- iiiik!
...sun tilanteessa oikein muuta ratkaisua ole kuin netti. Deitti-ilmoa kehiin. On turhauttavaa kyllä kun katsoo, mies/naissuhdetta. Kilpailu ON kovaa, joten ilmoon pitää satsata aikaa ja aivosoluja. Onneksi iso osa miehistä hutaisee ilmonsa, joten tilanne ei ole toivoton.
..kaivaa galleriasta kuvaa, mut yllätys - eipä löytynyt.. ;) Siitä ois ollukin turhan helppo alottaa.. ;)
Noh, mut yks, mitä mä en nyt sano, on se jatkuva jankutus siitä riman laskemisesta. ;D Sen sä varmaan oot kuullu jo turhankin monta kertaa.. ;)
Mä yritän vähän toista tietä, eli: haetko sä vääränlaisia naisia? Onko sulla ollut aiempia suhteita? Mä miettisin, mitä yhteistä noilla naisilla on ollut, koska ne on niitä, joihin sä vetoat. Onko veto sitten yksipuolista? Harvan täällä kannattaa unelmoida mistään romanttisen elokuvan päähenkilöstä, mutta mihin se raja sitten omalla kohdalla kannattaa vetää, on hankalampi juttu. Mä ajattelisin, että jos kumppaneiksi "ajautuu" vain sellaisia, joihin ei itse tunne mitään vetoa, niin silloin kannattaa olla yksin. Se on reilumpaa, molemmille.
No joo, mut tosiasiassa mä en kyllä usko, että näitä ATM:iä oikeesti on ees olemassakaan. Mä uskon, että on vaan liian suuria odotuksia.- eiymmärretä.
Et ymmärrä ATM:iä ollenkaan.
ATM:ien kumppaneiksi ei "ajaudu" yksikään nainen. Ongelma ei siis ole siinä, että ATM:llä on liian korkea rima, koska homma tyssähtää sen toisen osapuolen rimoihin. Nyt omaa kuvaani tänne uskaltais laittaa näkyville. Siinähän menisi lopullisetkin mahdollisuudet kun kaikki ihmiset sen jälkeen tietäisi kun kadulla kävelen vastaan, että siinähän se säälittävä kaveri sieltä sinkut palstalta on. ;)
Nii tota oon miettiny, että haenko vääränlaista naista, mutta en siihen kyllä itsekään osaa sanoa mitään. Taino tiedän kyllä nyt että ne oli vääränlaisia kaikki. mutta miksi juuri heihin lähestyin niin enpä oikein osaa sanoa. Harrastuksen kautta vain tutustunut/tavannut joten enpä muuta syytä keksi.
Toisaalta voi kyllä olla, että mulla on liian suuret odotukset. Ulkonäöllisesti riittää kunhan nyt teet jotain muutakin kuin istut sohvalla tv:tä tuijottaen. Mutta kaikki tapaamani ihmiset tuntuu jotenkin henhkisesti tyhjiltä tapauksilta. Ei minkäänlaista hajua maailman menosta ja oma napa on se ainoa asia mikä mielessä pyörii.
Muistan kerrankin yhtenä näistä harvoista kerroista kun olen baarissa pyörähtänyt niin siihen pöytään istahti sellainen 18 kesäinen blondi neitokainen, ihan nätti jne, mutta jotenkin tuli tyhjä fiilis siitä kun melkein ensimmäinen asia mitä nainen puhui mulle oli "olenko mä sun mielestä kaunis?". Mä menin kyllä aika lukkoon tossa.
Paska tuuri varmasti vain käynyt en sitä yhtään epäile, mutta ei nää tapaukset ainakaan ole vahvistaneet mun halua koittaa uusiksi.
Joskus mietin näitä nettideittejä, eli niissä kerkeisi rauhallisesti tutustua ihmiseen eikä se olisi sitä "nythetikaikki" systeemiä mitä toi live tapaaminen missä ihminen tuomitaan ensimmäisen 5sec aikana kun hänet näet. (tutkittu juttu) Mutta mitä näitä tarinoita niistäkin lukee niin aika pitkälti näyttää niissäkin se homma olevan sama.
Ja noissa nettideiteissä taitaa se systeemi olla lähinnä sitä, että laitat kriteerit listaan ja sitten laitat kaikille ihmisille viestiä jotka sopivat niihin kriteereihin ja toivot jonkun vastaavan. Mihin mä en taas pystyisi vaan se olisi tyyliin yksi viesti uudelle ihmiselle per kuukausi. En mä vain pysty "kiinnostumaan" joka päivä uudesta ihmisestä.
Kerran juuri puhuin tuosta asiasta kuinka itse lähestyn harvoja ja valittuja ja siihen joku mies naurahti ja sanoi jotain tyyliin "sitten vasta kun olet lähestynyt sataa naista niin voi olettaa että oikeasti tärppäisi".
Eli heitetään verkko veteen ja toivotaan siihen verkkoon osuvan monta saalista, kun taas itse suosin sitä mato-onkimista, eli yks kerrallaa ja jos ei tärppää niin koitetaan joskus myöhemmin uudelleen. :)
Oikeastaan kun lueskelen tätä viestiä läpi, niin ehkä mun pitäisi tosiaan vaan koittaa lähettää sadalle naiselle viesti ja toivoa jonkun edes vastaavan vaikka mä en pakosti olisi edes erikoisemmin kiinnostunut tästä ihmisestä. :)beefcake kirjoitti:
Nyt omaa kuvaani tänne uskaltais laittaa näkyville. Siinähän menisi lopullisetkin mahdollisuudet kun kaikki ihmiset sen jälkeen tietäisi kun kadulla kävelen vastaan, että siinähän se säälittävä kaveri sieltä sinkut palstalta on. ;)
Nii tota oon miettiny, että haenko vääränlaista naista, mutta en siihen kyllä itsekään osaa sanoa mitään. Taino tiedän kyllä nyt että ne oli vääränlaisia kaikki. mutta miksi juuri heihin lähestyin niin enpä oikein osaa sanoa. Harrastuksen kautta vain tutustunut/tavannut joten enpä muuta syytä keksi.
Toisaalta voi kyllä olla, että mulla on liian suuret odotukset. Ulkonäöllisesti riittää kunhan nyt teet jotain muutakin kuin istut sohvalla tv:tä tuijottaen. Mutta kaikki tapaamani ihmiset tuntuu jotenkin henhkisesti tyhjiltä tapauksilta. Ei minkäänlaista hajua maailman menosta ja oma napa on se ainoa asia mikä mielessä pyörii.
Muistan kerrankin yhtenä näistä harvoista kerroista kun olen baarissa pyörähtänyt niin siihen pöytään istahti sellainen 18 kesäinen blondi neitokainen, ihan nätti jne, mutta jotenkin tuli tyhjä fiilis siitä kun melkein ensimmäinen asia mitä nainen puhui mulle oli "olenko mä sun mielestä kaunis?". Mä menin kyllä aika lukkoon tossa.
Paska tuuri varmasti vain käynyt en sitä yhtään epäile, mutta ei nää tapaukset ainakaan ole vahvistaneet mun halua koittaa uusiksi.
Joskus mietin näitä nettideittejä, eli niissä kerkeisi rauhallisesti tutustua ihmiseen eikä se olisi sitä "nythetikaikki" systeemiä mitä toi live tapaaminen missä ihminen tuomitaan ensimmäisen 5sec aikana kun hänet näet. (tutkittu juttu) Mutta mitä näitä tarinoita niistäkin lukee niin aika pitkälti näyttää niissäkin se homma olevan sama.
Ja noissa nettideiteissä taitaa se systeemi olla lähinnä sitä, että laitat kriteerit listaan ja sitten laitat kaikille ihmisille viestiä jotka sopivat niihin kriteereihin ja toivot jonkun vastaavan. Mihin mä en taas pystyisi vaan se olisi tyyliin yksi viesti uudelle ihmiselle per kuukausi. En mä vain pysty "kiinnostumaan" joka päivä uudesta ihmisestä.
Kerran juuri puhuin tuosta asiasta kuinka itse lähestyn harvoja ja valittuja ja siihen joku mies naurahti ja sanoi jotain tyyliin "sitten vasta kun olet lähestynyt sataa naista niin voi olettaa että oikeasti tärppäisi".
Eli heitetään verkko veteen ja toivotaan siihen verkkoon osuvan monta saalista, kun taas itse suosin sitä mato-onkimista, eli yks kerrallaa ja jos ei tärppää niin koitetaan joskus myöhemmin uudelleen. :)
Oikeastaan kun lueskelen tätä viestiä läpi, niin ehkä mun pitäisi tosiaan vaan koittaa lähettää sadalle naiselle viesti ja toivoa jonkun edes vastaavan vaikka mä en pakosti olisi edes erikoisemmin kiinnostunut tästä ihmisestä. :)"Mihin mä en taas pystyisi vaan se olisi tyyliin yksi viesti uudelle ihmiselle per kuukausi. En mä vain pysty "kiinnostumaan" joka päivä uudesta ihmisestä.
Oikeastaan kun lueskelen tätä viestiä läpi, niin ehkä mun pitäisi tosiaan vaan koittaa lähettää sadalle naiselle viesti ja toivoa jonkun edes vastaavan vaikka mä en pakosti olisi edes erikoisemmin kiinnostunut tästä ihmisestä. :) "
Tossa on noi kohdat, jotka eniten pisti silmään tuolta.. :)
Eli eihän sulla sitten ookkaan mitään hätää, jos netti on niin pullollaan kiinnostavia ihmisiä/potentiaalisia kumppaneita, että niitä riittäis joka päivälle uus! Ehkä sun pitäiski nostaa sitä rimaa vähän, niin sitten jaksais niiden vähän kiinnostavien perään lähteäkin, kun ei niitä ois ihan joka päivä.. ;)
Jotenkin tulee sellanen olo, että suhtaudut asiaan vähän liiankin suurella vakavuudella? Eli jos jokainen ihminen, jonka kanssa kirjoittelet, pitää heti ajatella potenttiaalisena kumppanina ja sitten, jos homma ei toimikaan/etenekään sille vakavuusasteelle.. Rassaa ja kuluttaahan tuo ihan varmasti.
Sulla ei ollut edes ikää tuolla profiilissa, joka ois sekin osaltaan auttanut hiukan.. ;)
Eli jos oot siinä 20 kieppeillä, niin into on vielä ihan ymmärrettävää ja todennäköisesti tasaantuu iän karttuessa. Elämään tulee muutakin sisältöä, ku se parisuhde.
Jotenkin sun kirjotuksesta tulee kuva, että jostain ulkopuolisesta syystä yrität löytää kumppania? Kun itse taas mielummin uhraisit energiaasi mielummin johonkin muuhun, kuin "jokapäiväiseen naisten perässä karaamiseen"? ;)
Kannattaa miettiä, onko sulle ihan selvää, mitä sä ite haluat, vai peilaatko itseäsi muista ihmisistä turhankin paljon?
Ehkä sä siten saisit luvan löytää itselles just sellasen naisen, jonka sä haluat. *tsemppaushalitus*Plussa-pallero kirjoitti:
"Mihin mä en taas pystyisi vaan se olisi tyyliin yksi viesti uudelle ihmiselle per kuukausi. En mä vain pysty "kiinnostumaan" joka päivä uudesta ihmisestä.
Oikeastaan kun lueskelen tätä viestiä läpi, niin ehkä mun pitäisi tosiaan vaan koittaa lähettää sadalle naiselle viesti ja toivoa jonkun edes vastaavan vaikka mä en pakosti olisi edes erikoisemmin kiinnostunut tästä ihmisestä. :) "
Tossa on noi kohdat, jotka eniten pisti silmään tuolta.. :)
Eli eihän sulla sitten ookkaan mitään hätää, jos netti on niin pullollaan kiinnostavia ihmisiä/potentiaalisia kumppaneita, että niitä riittäis joka päivälle uus! Ehkä sun pitäiski nostaa sitä rimaa vähän, niin sitten jaksais niiden vähän kiinnostavien perään lähteäkin, kun ei niitä ois ihan joka päivä.. ;)
Jotenkin tulee sellanen olo, että suhtaudut asiaan vähän liiankin suurella vakavuudella? Eli jos jokainen ihminen, jonka kanssa kirjoittelet, pitää heti ajatella potenttiaalisena kumppanina ja sitten, jos homma ei toimikaan/etenekään sille vakavuusasteelle.. Rassaa ja kuluttaahan tuo ihan varmasti.
Sulla ei ollut edes ikää tuolla profiilissa, joka ois sekin osaltaan auttanut hiukan.. ;)
Eli jos oot siinä 20 kieppeillä, niin into on vielä ihan ymmärrettävää ja todennäköisesti tasaantuu iän karttuessa. Elämään tulee muutakin sisältöä, ku se parisuhde.
Jotenkin sun kirjotuksesta tulee kuva, että jostain ulkopuolisesta syystä yrität löytää kumppania? Kun itse taas mielummin uhraisit energiaasi mielummin johonkin muuhun, kuin "jokapäiväiseen naisten perässä karaamiseen"? ;)
Kannattaa miettiä, onko sulle ihan selvää, mitä sä ite haluat, vai peilaatko itseäsi muista ihmisistä turhankin paljon?
Ehkä sä siten saisit luvan löytää itselles just sellasen naisen, jonka sä haluat. *tsemppaushalitus*Korjaan heti alkuun tän yhen kohdan ettei mee kovinkaan solmuun tää asia. :)
"jos netti on niin pullollaan kiinnostavia ihmisiä/potentiaalisia kumppaneita, että niitä riittäis joka päivälle uus!"
Eli siis tarkoitin sitä, että on vain harvoja ihmisiä joita ikinä olen kokenut millään tavalla olevan kiinnostavia persoonia. Eli mä en siis pysty siihen samaan mitä jotkut miehet tekevät, eli menevät esim. baariin ja lähestyvät jotain 20 eri naista siinä toivossa että joku lähtisi mukaan.
Joskus kun mä olen koittanut tutustua johonkin naiseen ja sitten kun se homma on taas lopahtanut niin siinä on mennyt sellanen puolesta vuodesta vuoteen kunnes olen edes jollain asteella kiinnostunut uudestaan kenestäkään.
Tämä taas on suuri ongelma esim. ton neittideitin takia, koska mä en pysty kiinnostumaan koko ajan uudesta ihmisestä jos se eka ei innostunutkaan johon koitin tutustua.
"Ehkä sun pitäiski nostaa sitä rimaa vähän"
Tää taas ei toimi suomessa, jos mä nostaisin yhtään tota rimaa niin olisin koko loppuelämäni yksin. :) Jos muuttaisin esim. Braziliaan missä naiset pitävät vaaleita miehiä eksoottisina ja mielenkiintoisina niin silloin olisi varaa valita, mutta suomessa siihen ei ole mahdollisuutta, koska en erotu joukosta millään tavalla (edukseni ainakaan ;). Ulkoisesti siis. :)
"suhtaudut asiaan vähän liiankin suurella vakavuudella?"
Hyvinkin mahdollista, mä en juurikaan keskustele ihmisten kanssa ihan huvikseen mistään vaan kyllä siinä on yleensä syvempi tarkoitus. Pois lukien nää s24 palstat missä tulee puhuttua mitä sylki suuhun tuo. ;)
Joten aina kun keskustelen naisten kanssa niin siinä on jokin tarkoitus. Huono tapa kyllä mutta mitä sitä itselleen voi. :)
Ainoa tosiaan sellainen luonteenpiirre minkä suhteen mut voidaan luokitella siihen "normaaliin" suomalaiseen mieheen, eli en puhu ympäripyöreetä paskaa ihmisten kanssa vain ollakseni sosiaalinen. Työasiat on asia erikseen, mutta jos mä juttelen tuntemattomalle (naiselle) niin siinä on aina jokin muu syy kuin pelkästään sosiaalinen kanssakäyminen jonkun ihmisen kanssa. :)
"Eli jos oot siinä 20 kieppeillä"
Siinä jossain joo. ;)
"Kun itse taas mielummin uhraisit energiaasi mielummin johonkin muuhun, kuin "jokapäiväiseen naisten perässä karaamiseen"? "
Tää taas ei pidä paikkaansa, mä en juurikaan käytä aikaani naisten perässä kirmaamiseen mikä ehkä onkin juuri se syy. Eli pitäisi tosiaan olla tuolla juoksemassa jokaisen hameväen edustajan perässä toivoen että joku hyväksyisi. :)
Muutenkin taidan olla liian rauhallinen tähän nyky-yhteiskunnan pariutumiskulttuuriin missä kaikki pitää tapahtua kauhean nopeasti. Mulle ei esim. tuottaisi vaikeutta tutustua ihmiseen netin kautta joku 2-3kk ihan rauhassa ja sitten vasta tavata. Tuntuu vain että ihmisillä on sellainen tapa missä ekan 10min juttelun jälkeen ollaan jo varaamassa pöytää ravintolasta missä sitten jo keskustellaankin omasta talosta ja perheen perustamisesta. :)
Kaikki asiat pitää siis tapahtua nytheti tai sitten otetaan se seuraava kaveri kierrokseen.
Toi on oikeastaan se syy miksi en tohon nettideittailuunkaan ole koskaan eksynyt.
Toisaalta pidän kyllä tosta ideasta, eli nettideittailussahan on kaikki ns. "kortit" laitettu näkyville, eli tiedetään mitä se ihminen hakee eikä ole sellaista pelailua ja epävarmuutta se homma mitä se livessä on.
Inhoan just näitä "nyt mä vähän flirttaan ja sit mua ei taas kiinnosta ja sit vähän taas keikuttelen itseäni tässä, mutta eipä mua nyt silti oikein vieläkään kiinnosta mutta vois mua ehkä vähän silti kiinnostaa" kissahiiri leikkejä. Selvästi vain asia pöydälle, eli mitä haetaan ja millaista ihmistä haetaa. Paljon yksinkertaisempaa. :)
Ja tiedän, sanot varmasti siitä että mä ajattelen liikaa asioita ja näinhän se on. :) Mutta minkäs luonteelles voit.beefcake kirjoitti:
Korjaan heti alkuun tän yhen kohdan ettei mee kovinkaan solmuun tää asia. :)
"jos netti on niin pullollaan kiinnostavia ihmisiä/potentiaalisia kumppaneita, että niitä riittäis joka päivälle uus!"
Eli siis tarkoitin sitä, että on vain harvoja ihmisiä joita ikinä olen kokenut millään tavalla olevan kiinnostavia persoonia. Eli mä en siis pysty siihen samaan mitä jotkut miehet tekevät, eli menevät esim. baariin ja lähestyvät jotain 20 eri naista siinä toivossa että joku lähtisi mukaan.
Joskus kun mä olen koittanut tutustua johonkin naiseen ja sitten kun se homma on taas lopahtanut niin siinä on mennyt sellanen puolesta vuodesta vuoteen kunnes olen edes jollain asteella kiinnostunut uudestaan kenestäkään.
Tämä taas on suuri ongelma esim. ton neittideitin takia, koska mä en pysty kiinnostumaan koko ajan uudesta ihmisestä jos se eka ei innostunutkaan johon koitin tutustua.
"Ehkä sun pitäiski nostaa sitä rimaa vähän"
Tää taas ei toimi suomessa, jos mä nostaisin yhtään tota rimaa niin olisin koko loppuelämäni yksin. :) Jos muuttaisin esim. Braziliaan missä naiset pitävät vaaleita miehiä eksoottisina ja mielenkiintoisina niin silloin olisi varaa valita, mutta suomessa siihen ei ole mahdollisuutta, koska en erotu joukosta millään tavalla (edukseni ainakaan ;). Ulkoisesti siis. :)
"suhtaudut asiaan vähän liiankin suurella vakavuudella?"
Hyvinkin mahdollista, mä en juurikaan keskustele ihmisten kanssa ihan huvikseen mistään vaan kyllä siinä on yleensä syvempi tarkoitus. Pois lukien nää s24 palstat missä tulee puhuttua mitä sylki suuhun tuo. ;)
Joten aina kun keskustelen naisten kanssa niin siinä on jokin tarkoitus. Huono tapa kyllä mutta mitä sitä itselleen voi. :)
Ainoa tosiaan sellainen luonteenpiirre minkä suhteen mut voidaan luokitella siihen "normaaliin" suomalaiseen mieheen, eli en puhu ympäripyöreetä paskaa ihmisten kanssa vain ollakseni sosiaalinen. Työasiat on asia erikseen, mutta jos mä juttelen tuntemattomalle (naiselle) niin siinä on aina jokin muu syy kuin pelkästään sosiaalinen kanssakäyminen jonkun ihmisen kanssa. :)
"Eli jos oot siinä 20 kieppeillä"
Siinä jossain joo. ;)
"Kun itse taas mielummin uhraisit energiaasi mielummin johonkin muuhun, kuin "jokapäiväiseen naisten perässä karaamiseen"? "
Tää taas ei pidä paikkaansa, mä en juurikaan käytä aikaani naisten perässä kirmaamiseen mikä ehkä onkin juuri se syy. Eli pitäisi tosiaan olla tuolla juoksemassa jokaisen hameväen edustajan perässä toivoen että joku hyväksyisi. :)
Muutenkin taidan olla liian rauhallinen tähän nyky-yhteiskunnan pariutumiskulttuuriin missä kaikki pitää tapahtua kauhean nopeasti. Mulle ei esim. tuottaisi vaikeutta tutustua ihmiseen netin kautta joku 2-3kk ihan rauhassa ja sitten vasta tavata. Tuntuu vain että ihmisillä on sellainen tapa missä ekan 10min juttelun jälkeen ollaan jo varaamassa pöytää ravintolasta missä sitten jo keskustellaankin omasta talosta ja perheen perustamisesta. :)
Kaikki asiat pitää siis tapahtua nytheti tai sitten otetaan se seuraava kaveri kierrokseen.
Toi on oikeastaan se syy miksi en tohon nettideittailuunkaan ole koskaan eksynyt.
Toisaalta pidän kyllä tosta ideasta, eli nettideittailussahan on kaikki ns. "kortit" laitettu näkyville, eli tiedetään mitä se ihminen hakee eikä ole sellaista pelailua ja epävarmuutta se homma mitä se livessä on.
Inhoan just näitä "nyt mä vähän flirttaan ja sit mua ei taas kiinnosta ja sit vähän taas keikuttelen itseäni tässä, mutta eipä mua nyt silti oikein vieläkään kiinnosta mutta vois mua ehkä vähän silti kiinnostaa" kissahiiri leikkejä. Selvästi vain asia pöydälle, eli mitä haetaan ja millaista ihmistä haetaa. Paljon yksinkertaisempaa. :)
Ja tiedän, sanot varmasti siitä että mä ajattelen liikaa asioita ja näinhän se on. :) Mutta minkäs luonteelles voit."Eli siis tarkoitin sitä, että on vain harvoja ihmisiä joita ikinä olen kokenut millään tavalla olevan kiinnostavia persoonia. "
Mun on nyt sitten pakko varmistaa, että ethän sä nyt sitten lue itteäs niiden ATM:en joukkoon, jota naiset ylenkatsoo? Koska tuo lause ainakin kumoaa ton. Ja koska tosta lauseesta juurikin paistaa se, että kyllä - sulla on rima korkeella! ;) Mä en nyt välttämättä tarkota semmosta tietosta rimaa, johon täällä usein törmää, joka syntyy utopistisista odotuksista ja jota ois "helppo" laskea, vaan jotain syvempää.. Jotenkin sun kemiat sopii yhteen vaan harvojen kanssa tjsp.. *miettii kulmat kurtussa*
"Joskus kun mä olen koittanut tutustua johonkin naiseen ja sitten kun se homma on taas lopahtanut niin siinä on mennyt sellanen puolesta vuodesta vuoteen kunnes olen edes jollain asteella kiinnostunut uudestaan kenestäkään."
Sä todella otat homman vakavasti. Mikä sä oot horoskoopiltas? ;)
En mä tiedä.. Jotenkin tosta kyllä selkeesti ymmärtää, miks parin löytäminen on vaikeeta, muttei kuitenkaan sitä perimmäistä syytä, mistä se alkujaan lähtee.. Lapsuudesta opitusta varovaisuudesta? Perimästä? Hormooneista?
Toisaalta mä ymmärrän ton repivän ristiriidan, kun haluaisit jonkun vierees, mutta et kykene kuitenkaan yrittämään sellaisessa tahdissa, jota nykyään vaaditaan?
Toisaalta mä en ymmärrä, miks siinä on noin iso ristiriita: jos sä kerran haet niin aktiivisesti, kun vaan luonne antaa periks, niin miks sulla on niin paha olo sitten ne ns. väliajat, jolloin ns. toivut edellisestä yrityksestä? Luulis, että kaikki energia sitten menee siihen toipumiseen, eikä kerkiä siinä määrin kaipailemaankaan?
"Tää taas ei toimi suomessa, jos mä nostaisin yhtään tota rimaa niin olisin koko loppuelämäni yksin. :) Jos muuttaisin esim. Braziliaan missä naiset pitävät vaaleita miehiä eksoottisina ja mielenkiintoisina niin silloin olisi varaa valita, mutta suomessa siihen ei ole mahdollisuutta, koska en erotu joukosta millään tavalla (edukseni ainakaan ;). Ulkoisesti siis. :) "
Nuoren ja erityisesti miehen melko ulkonäkökeskeistä tekstiä.. ;)
Ootko sä koskaan miettinyt jotain paria katsellessas, et miks ihmeessä toikin on ton tyypin kanssa? Koska se ulkonäkö ei oikeesti merkkaa_mitään siinä vaiheessa, kun kemiat kolahtaa. On oikeastaan ihan sama, missä se rimakin siinä vaiheessa on, koska kemioiden rinnalla sillä ei oo mitään jakoa. Näin mä uskon.
Miks sulla sitten kolahtaa kemiat niin harvojen ihmisten kanssa? En tiedä. :( Elämä on? :(
"Eli pitäisi tosiaan olla tuolla juoksemassa jokaisen hameväen edustajan perässä toivoen että joku hyväksyisi. :) "
Ei ehkä ihan noin karrikoidusti.. ;) Vaan niin, että sulla ois mahdollisimman laaja otanta sen "vaikeen kemias" kanssa löytää sellainen, jonka kanssa te hyväksytte toisenne..?
"Ja tiedän, sanot varmasti siitä että mä ajattelen liikaa asioita ja näinhän se on. :) "
Erehdyit! :) Mulle on sanottu noin useesti. Mun mielestä asioita on parempi miettiä liikaa, ku liian vähän.
Mutta siis..eräänlaisena köökkipsykan yhteenvetona sanoisin esilletulleen perusteella, että ok, ATM:ä voi olla olemassa. Toiset voi ehkä vaikuttaa asioidensa tilaan, toiset ei. Ehkä sä kuulut siihen onnellisten(?) joukkoon, joka ei voi ihan pienellä asian tilaa parantaa. Olet siis vastuusta vapautettu tämän asian suhteen!? ;)
Sun vaan pitää luottaa kohtaloon tai kemioihin tai what ever, että sulla on vielä aikaa törmätä siihen elämäs naiseen. Vaikka sä oisit 3-kympinkin kieppeillä, sä oot vielä nuori. Ehkä sun ei tartte kipuilla epäonnistuneissa suhteissa, vaan sitten kun sä löydät sen omas, niin se sitten kanssa on ja pysyy..Plussa-pallero kirjoitti:
"Eli siis tarkoitin sitä, että on vain harvoja ihmisiä joita ikinä olen kokenut millään tavalla olevan kiinnostavia persoonia. "
Mun on nyt sitten pakko varmistaa, että ethän sä nyt sitten lue itteäs niiden ATM:en joukkoon, jota naiset ylenkatsoo? Koska tuo lause ainakin kumoaa ton. Ja koska tosta lauseesta juurikin paistaa se, että kyllä - sulla on rima korkeella! ;) Mä en nyt välttämättä tarkota semmosta tietosta rimaa, johon täällä usein törmää, joka syntyy utopistisista odotuksista ja jota ois "helppo" laskea, vaan jotain syvempää.. Jotenkin sun kemiat sopii yhteen vaan harvojen kanssa tjsp.. *miettii kulmat kurtussa*
"Joskus kun mä olen koittanut tutustua johonkin naiseen ja sitten kun se homma on taas lopahtanut niin siinä on mennyt sellanen puolesta vuodesta vuoteen kunnes olen edes jollain asteella kiinnostunut uudestaan kenestäkään."
Sä todella otat homman vakavasti. Mikä sä oot horoskoopiltas? ;)
En mä tiedä.. Jotenkin tosta kyllä selkeesti ymmärtää, miks parin löytäminen on vaikeeta, muttei kuitenkaan sitä perimmäistä syytä, mistä se alkujaan lähtee.. Lapsuudesta opitusta varovaisuudesta? Perimästä? Hormooneista?
Toisaalta mä ymmärrän ton repivän ristiriidan, kun haluaisit jonkun vierees, mutta et kykene kuitenkaan yrittämään sellaisessa tahdissa, jota nykyään vaaditaan?
Toisaalta mä en ymmärrä, miks siinä on noin iso ristiriita: jos sä kerran haet niin aktiivisesti, kun vaan luonne antaa periks, niin miks sulla on niin paha olo sitten ne ns. väliajat, jolloin ns. toivut edellisestä yrityksestä? Luulis, että kaikki energia sitten menee siihen toipumiseen, eikä kerkiä siinä määrin kaipailemaankaan?
"Tää taas ei toimi suomessa, jos mä nostaisin yhtään tota rimaa niin olisin koko loppuelämäni yksin. :) Jos muuttaisin esim. Braziliaan missä naiset pitävät vaaleita miehiä eksoottisina ja mielenkiintoisina niin silloin olisi varaa valita, mutta suomessa siihen ei ole mahdollisuutta, koska en erotu joukosta millään tavalla (edukseni ainakaan ;). Ulkoisesti siis. :) "
Nuoren ja erityisesti miehen melko ulkonäkökeskeistä tekstiä.. ;)
Ootko sä koskaan miettinyt jotain paria katsellessas, et miks ihmeessä toikin on ton tyypin kanssa? Koska se ulkonäkö ei oikeesti merkkaa_mitään siinä vaiheessa, kun kemiat kolahtaa. On oikeastaan ihan sama, missä se rimakin siinä vaiheessa on, koska kemioiden rinnalla sillä ei oo mitään jakoa. Näin mä uskon.
Miks sulla sitten kolahtaa kemiat niin harvojen ihmisten kanssa? En tiedä. :( Elämä on? :(
"Eli pitäisi tosiaan olla tuolla juoksemassa jokaisen hameväen edustajan perässä toivoen että joku hyväksyisi. :) "
Ei ehkä ihan noin karrikoidusti.. ;) Vaan niin, että sulla ois mahdollisimman laaja otanta sen "vaikeen kemias" kanssa löytää sellainen, jonka kanssa te hyväksytte toisenne..?
"Ja tiedän, sanot varmasti siitä että mä ajattelen liikaa asioita ja näinhän se on. :) "
Erehdyit! :) Mulle on sanottu noin useesti. Mun mielestä asioita on parempi miettiä liikaa, ku liian vähän.
Mutta siis..eräänlaisena köökkipsykan yhteenvetona sanoisin esilletulleen perusteella, että ok, ATM:ä voi olla olemassa. Toiset voi ehkä vaikuttaa asioidensa tilaan, toiset ei. Ehkä sä kuulut siihen onnellisten(?) joukkoon, joka ei voi ihan pienellä asian tilaa parantaa. Olet siis vastuusta vapautettu tämän asian suhteen!? ;)
Sun vaan pitää luottaa kohtaloon tai kemioihin tai what ever, että sulla on vielä aikaa törmätä siihen elämäs naiseen. Vaikka sä oisit 3-kympinkin kieppeillä, sä oot vielä nuori. Ehkä sun ei tartte kipuilla epäonnistuneissa suhteissa, vaan sitten kun sä löydät sen omas, niin se sitten kanssa on ja pysyy..Mua ei voi kai edes laskea atm:ksi ainakin jos olen täysin ymmärtänyt sen mitä sillä tarkoitetaan, sillä useat naiset ovat osoittaneet kiinnostusta joten en voi siis olla täysin atm. ;)
Vaaka on horoskooppini vaikka en niihin (kuten muutenkaan mihinkään taikauskoon tai yliluonnollisuuksiin) usko. :)
"Lapsuudesta opitusta varovaisuudesta?"
Tähän voisin tosiaan sanoa, että kokemusten ja kantapäänkautta olen päätynyt siihen etten pysty enää etenemään nopeasti. Joskus ihan nuorena teininä kun koin ensimmäisen "suuren ihastuksen" koitin todella innokkaasti tutustua siihen neitiin ja saada hänet lähtemään ulos, mutta lopulta taisin olla liian innokas ja se neiti sitten varmaan pelästyi ja lopetti kaiken yhteidenpidon. Jotenkin varmaan sitä kautta olen oppinut siihen etten ikinä enää pysty etenemään nopeasti vaan teen kaiken hitaasti ja rauhassa etten tekisi samaa "virhettä" uudelleen.
Joku kallonkutistaja varmaan osaisi sanoa helposti mistä tää johtuu. :)
Ei mulla ole mitenkään paha olo, esim. tällä hetkellä olen taas siinä vaiheessa missä muutama kuukausi sitten koitin tutustua ja koska homma meni reisille niin taas odotellaan. :) Mutta alkaa se vain tarpeeksi monen kerran jälkeen tuntumaan aika toivottomalle.
Toi ulkonäkökeskeisyys nyt johtuu tästä yhteiskunnasta ja siitä tiedosta, että useimmiten se ulkonäkö on alkuun se mikä ratkaisee voiko tutustumista edes millään asteella tapahtua. Eihän se lopulta mitään ratkaise, mutta siinä vaiheessa ennen kuin pääset lähemmin tutustumaan se ratkaisee kaiken. Ellei tosiaan tutustu esim. netin kautta.
Hmm.. jaah kemia. :) Itsehän en usko tuohon "kemiaan" tai sen olemassaoloon. Mutta yksi asia minkä tiedän olevan aika suuri ongelma on se, että huomaan liian nopeasti liian paljon asioita mitkä olisivat esteinä yhtään mihinkään vakavampaa. Tää taas on mun oman pään sisällä olevan ongelma enkä tiedä miten siitä pääsisin eroon.
Tuossa joskus oli yksi kaverini kaveri johon tutustuin ja oli kaikin puolin ihan mukava neitokainen ja pari päivää olinkin jo ihan kiinnostunut ja tämä nainen oli myös todella kiinnostunut. Mutta ei mennyt kuin 2 päivää kunnes päässäni alkoi pyörimään kaikki ne asiat miksi suhde ei ikinä voisi toimia.
Eli löydän aina ne syyt miksi se ei voisi toimia kun vaan pitäisi keskittyä siihen miten sen saisi toimimaan. :) Mulla ei tule sitä samaa efektiä kuin joillakin, että "rakkaus sokaisee" tms. missä ei enää järki pysy mukana vaan se on menoa. :)
"Vaikka sä oisit 3-kympinkin kieppeillä, sä oot vielä nuori."
Itsehän veikkaan, että jos vielä 30 ikävuoden paikkeilla olen samassa tilanteessa niin musta on tullut jo täysin kyyninen kusipää joka valittaa samaan tahtiin täällä palstalla kuin nämä muutkin tekevät. ;)beefcake kirjoitti:
Mua ei voi kai edes laskea atm:ksi ainakin jos olen täysin ymmärtänyt sen mitä sillä tarkoitetaan, sillä useat naiset ovat osoittaneet kiinnostusta joten en voi siis olla täysin atm. ;)
Vaaka on horoskooppini vaikka en niihin (kuten muutenkaan mihinkään taikauskoon tai yliluonnollisuuksiin) usko. :)
"Lapsuudesta opitusta varovaisuudesta?"
Tähän voisin tosiaan sanoa, että kokemusten ja kantapäänkautta olen päätynyt siihen etten pysty enää etenemään nopeasti. Joskus ihan nuorena teininä kun koin ensimmäisen "suuren ihastuksen" koitin todella innokkaasti tutustua siihen neitiin ja saada hänet lähtemään ulos, mutta lopulta taisin olla liian innokas ja se neiti sitten varmaan pelästyi ja lopetti kaiken yhteidenpidon. Jotenkin varmaan sitä kautta olen oppinut siihen etten ikinä enää pysty etenemään nopeasti vaan teen kaiken hitaasti ja rauhassa etten tekisi samaa "virhettä" uudelleen.
Joku kallonkutistaja varmaan osaisi sanoa helposti mistä tää johtuu. :)
Ei mulla ole mitenkään paha olo, esim. tällä hetkellä olen taas siinä vaiheessa missä muutama kuukausi sitten koitin tutustua ja koska homma meni reisille niin taas odotellaan. :) Mutta alkaa se vain tarpeeksi monen kerran jälkeen tuntumaan aika toivottomalle.
Toi ulkonäkökeskeisyys nyt johtuu tästä yhteiskunnasta ja siitä tiedosta, että useimmiten se ulkonäkö on alkuun se mikä ratkaisee voiko tutustumista edes millään asteella tapahtua. Eihän se lopulta mitään ratkaise, mutta siinä vaiheessa ennen kuin pääset lähemmin tutustumaan se ratkaisee kaiken. Ellei tosiaan tutustu esim. netin kautta.
Hmm.. jaah kemia. :) Itsehän en usko tuohon "kemiaan" tai sen olemassaoloon. Mutta yksi asia minkä tiedän olevan aika suuri ongelma on se, että huomaan liian nopeasti liian paljon asioita mitkä olisivat esteinä yhtään mihinkään vakavampaa. Tää taas on mun oman pään sisällä olevan ongelma enkä tiedä miten siitä pääsisin eroon.
Tuossa joskus oli yksi kaverini kaveri johon tutustuin ja oli kaikin puolin ihan mukava neitokainen ja pari päivää olinkin jo ihan kiinnostunut ja tämä nainen oli myös todella kiinnostunut. Mutta ei mennyt kuin 2 päivää kunnes päässäni alkoi pyörimään kaikki ne asiat miksi suhde ei ikinä voisi toimia.
Eli löydän aina ne syyt miksi se ei voisi toimia kun vaan pitäisi keskittyä siihen miten sen saisi toimimaan. :) Mulla ei tule sitä samaa efektiä kuin joillakin, että "rakkaus sokaisee" tms. missä ei enää järki pysy mukana vaan se on menoa. :)
"Vaikka sä oisit 3-kympinkin kieppeillä, sä oot vielä nuori."
Itsehän veikkaan, että jos vielä 30 ikävuoden paikkeilla olen samassa tilanteessa niin musta on tullut jo täysin kyyninen kusipää joka valittaa samaan tahtiin täällä palstalla kuin nämä muutkin tekevät. ;)"lopulta taisin olla liian innokas ja se neiti sitten varmaan pelästyi ja lopetti kaiken yhteidenpidon. Jotenkin varmaan sitä kautta olen oppinut siihen etten ikinä enää pysty etenemään nopeasti vaan teen kaiken hitaasti ja rauhassa etten tekisi samaa "virhettä" uudelleen. "
Ootko sä koskaan kyseenalaistanut tota hommaa? Toihan on ihan vain sun omaa spekulointias koko juttu!? Miks ihmeessä sä otat vastuun pelkästään omille harteilles? Eiköhän siinä ollut tytössäkin "vikaa" ja mä uskon, että toi suhde ei ois toiminut, vaikka olisit ollut vähemmän innokaskin. Se ei vaan ollut tarkotettu sulle.
Ja siis hei pliis, sä mokaat yhden_kerran ja menet lukkoon loppuelämäkses? Palveleeko se ehkä jotain tarkotusta??
Mitä sitten, jos sä mokaatkin taas? Olisko sun olos sitten ratkaisevasti huonompi, kuin se on nyt? Mitäs jos edes kokeilisit välissä ihan päinvastaista toimintatapaa?
Joo, virheistä pitää oppia, mut ei ne saa lamauttaa sun toimintakykyä, koska sillon elämä ajaa sun ohi.
"Eli löydän aina ne syyt miksi se ei voisi toimia kun vaan pitäisi keskittyä siihen miten sen saisi toimimaan. :)"
Noh tota, jos sun jo_kahden_päivän jälkeen pitää_keskittyä suhteen toimivaksi saamiseen, niin ei hyvältä kyllä näytä..
Pskamainen fakta vaan tuntuu olevan, että vaikka me voitais olla Se Oikea monelle ja monet vois olla Se Oikea meille, se, että löytää molemminpuolisen Oikean, onkin jo huomattavasti vaikeampi ja tuuri-peräisempi juttu.
Musta on kunnioitettavaa, ettet sä yritä väkisin vääntää itselles suhdetta tilanteessa, jossa vaan toinen on toiselle se oikea. Vaikka eipä se varmaan paljon lämmitä yksinäisyyden hetkinä.. :(
- N27+
ja ajankäyttö. Noihin olisi "luusereiden" hyvä puuttua.
Asenne: jos koko elämä tuntuu lohduttomalta ilman parisuhdetta ja TÄMÄN LISÄKSI suhteen saaminen tuntuu täydeltä mahdottomuudelta, neuvoisin ottamaan yhteyttä psykologiin tai mielenterveyspuolen sairaanhoitajaan. Jos koko elämän näkee toivottomana, kyseessä on vakava alakuloisuus (pitkään jatkuneena masennus). Siihen tarvitaan ammattiapua, aivan kuten muihinkin sairauksiin.
Ajatukset: Yhdistämällä kolme muuta kohtaa, alkaa ajatukset pyörimään muuallakin kuin omassa surkeudessa ja pahassa olossa.
Harrastukset: Tätä kautta voi kohottaa kuntoaan (mikä parantaa mieltä ja ulkonäköä) ja saada tuttavuuksia. Vaikka harrastaisi lajia, jota naiset eivät suosi, voi kuitenkin saada miestuttavia, joiden kautta saattaa tutustua naisiin. Ennenkaikkea saa sosiaalisia kontakteja ja tuntee kuuluvansa johonkin ja tekevänsä jotain eikä ainoastaan katsele, kun muut elävät.
Ajankäyttö: Koettaa saada tuttavuuksia muutenkin kuin netissä trollaamalla. Järjestää aikaa ja energiaa vaikka niihin harrastuksiin. Ja jos ei kiinnosta lähteä ihmisten ilmoille harrastamaan, niin lueskelee vaikka kotona (jos tykkää lukemisesta) ja sitten onkin ihan ***tanan kova lukutoukka JA yrittää hommata vaikka netin kautta itselleen lukutoukkanaisen (ei siis ensisijaisesti mitään ihqu prinsessaa).
Ja mistä tähän kaikkeen saa energian? Omalla kohdallani siitä, että olen tajunnut ja ehkä myös hyväksynyt sen veemäisen asian, että elämä ei ole koskaan valmis. Tädit ja sedät voi väittää, että sitten on, kun sinulla on esim. koulutus/työ/puoliso/lapsia/vakituinen työpaikka/tarpeeksi seksikokemuksia jne. mutta itse en tuohon usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070