Tässä on kesäkuusta saakka oltu "sinkkuja"katseltu ja kuulosteltu,mutta kun tuntuu että nyky miehillä on se järki tippunut "jalkoväliin",tyrkyllä kyllä on monen moista mut eipä mee kauaakaan kun ruvetaan kyselee että kuinkas se nainen tulee ilman miestä toimeen ja ruvetaan ehdotteleen sitä sun tätä,mua alkaa yrjöttää,kun viel suurin osa on niin sanottuja UKKOMIEHIÄ,ja sellaista en huoli en niin puutteessa olekkaan.Kun on vielä 2tervettä kättä ja helevetin hyvä mielikuvitus.
MUT missä on ÄLYKKÄÄT miehet?
12
496
Vastaukset
Ne ovat varmaankin onnellisesti naimisissa eivätkä vokottelemassa muita. ;-)
- Kiitos ei(varatut)
Mitä sä horiset,että ne roikkuu omansa kainalossa!Jushan kerroin että suurin osa yrittäjistä on AVIOLIITOSSA,joopa joo,ja vielä onnellisesti,miksi sit on vinkumassa vierasta heti kun se onnellinen puoliso ei ole lähellä!!!
- yritti tällä kertoa
Kiitos ei(varatut) kirjoitti:
Mitä sä horiset,että ne roikkuu omansa kainalossa!Jushan kerroin että suurin osa yrittäjistä on AVIOLIITOSSA,joopa joo,ja vielä onnellisesti,miksi sit on vinkumassa vierasta heti kun se onnellinen puoliso ei ole lähellä!!!
olevansa älykäs mies.
- palstalta
varmaan löydät kaipaamasi.
- vastaan tällaiseen
aloitukseen, että missä ovat ne ÄLYKKÄÄT naiset?
Itse kun arvostan sitä sosiaalista älykkyyttä enemmän kuin bittien muskaamista. Sellaista naista ei vain ole kohdalle tullut, ainakaan silmiä miellyttävässä paketissa.- ajatellu
laskea rimaa? on alrunakin vapaa ja hyvännäköinen.
- pidän kaikin puolin
ajatellu kirjoitti:
laskea rimaa? on alrunakin vapaa ja hyvännäköinen.
Vahinko vain, että Alruna on niin nuori :)
- mielipidettä ensin
pidän kaikin puolin kirjoitti:
Vahinko vain, että Alruna on niin nuori :)
ikä on numeroita. :)
- kahden kauppa
mielipidettä ensin kirjoitti:
ikä on numeroita. :)
Jos itse olisin valmis seurustelemaan Alrunan ikäisen kanssa, niin voisimpa kysyäkkin.
odotellessa pieraaaaaaasen
- Ap,,,,,
Onko toi nyt sun mielestä älykästä?kun sinä joka asiaan pieraaaaset,minusta se osoittaa todella typerää käytöstä,minut jo lapsena opetettiin ettei ole soveliasta piereksiä joka paikassa,siis et ole ÄLYKÄS!!!!
roikkuu tyttö tiukasti kiinni, eikä se laskekaan irti siitä ihan niin vain.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770