Ehdinpä sitten loppuviikosta vihdoin liiviliikkeeseen sovittelemaan liivejä. Edelliset ostokset oli nettikaupasta ulkomailta ja uusikin tilaus tuli ulkomaille jo tehtyä (saapa nähdä saanko kuinka sopivia liivejä tällä kertaa).
Mutta tästä live-ostosreissusta..kolmet liivit ostin. Fantasien olkaimettomat liivit kokoa 75 FF. Tuntuu tosi mukavilta ja tukevilta päällä ja kohottavat mun "löysät läpyskäni" täydelliseen muotoon. Odotan innolla, että pääsen käyttämään juhlissa niitä. Simone Perelen kahdet full cup liivit ostin kokoa 75 G. 70 ympärys olisi niissä ollut paljon parempi, mutta kun kuppikoot loppuivat niissä liiveissä tuohon G-kuppiin, niin jouduin tyytymään 75 G-kokoon. Joudun niitä kyllä ympärykseltä pienentämään, mutta takakappale on sellainen, että luulen sen osaavani siististi tehdä. Monet liivit sovittelin ja onneksi valikoimaakin oli kohtuullisesti, mutta hyvin istuvia silti oli hankala löytää. Freyan liivit ei istuneet hyvin ollenkaan päällä. Nättejä kyllä ovat.
Noista Changen liiveistä vielä, siellä mun pitäisi valita 70i kokoa liivit. Tuntuu kyllä niin uskomattomalta kuppikoolta.
liiviostoksilla
"epänormaali" :) ...
1
610
Vastaukset
- toinen epänormaali
kyllähän tuo koko kuulostaa epänormaalilta sellaisen korvissa, joka on tottunut peruskauppojen valikoimiin a-c -kupit. onneksi meitä "epänormaaleita" oikean liivikoon löytäneitäkin on olemassa. xD
en tiedä mistäpäin olet kotoisin, mutta ainakin wiipurin erikoiskorsettiliike helsingissä pienennyttää liivien ympärysmittoja ja tekee muitakin muokkauksia ja ihan kohtuulliseen hintaan. itse en ainakaan lähtisi ompelemaan omia, upeita liivejäni itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431