mitä mieltä

olette

Oivariinista? onko sallittujen listalla VHH:lla?

23

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiik_Rousberg

On paras/erittäin hyvä vaihtoehto margariineista. Itse en syö leipää ollenkaan, joten en käytä myöskään margariinia, vaan pelkkää voita.

• ja vielä kun jatkat

niin arvosi nousevat painosi myötä vaikka taivaisiin, ei taida olla helppoa olla läskiperse?

• on...........
        ja vielä kun jatkat kirjoitti:

niin arvosi nousevat painosi myötä vaikka taivaisiin, ei taida olla helppoa olla läskiperse?

läskiperse??

• sinä ja se edellinen
        on........... kirjoitti:

läskiperse??

vastaaja. häiriköitte vastaamalla v.maisesti, asiallisesti esitettyihin kysymyksiin ihmisille jotka oikeasti haluaavat tietoa täältä.

• vastaaja vastasi
        sinä ja se edellinen kirjoitti:

vastaaja. häiriköitte vastaamalla v.maisesti, asiallisesti esitettyihin kysymyksiin ihmisille jotka oikeasti haluaavat tietoa täältä.

mutta omasta mielestä kumpikin oli asiallisia,sekä kysymys että vastaus..

• Kiik_Rousberg
        ja vielä kun jatkat kirjoitti:

69 kiloa, 171 cm ja rasvaprosentti 15. Ehkä sitten olen läskiperse, kerropa sinä kun tunnut tietävän asiani paremmin kuin minä itse?

• oletko?
        Kiik_Rousberg kirjoitti:

69 kiloa, 171 cm ja rasvaprosentti 15. Ehkä sitten olen läskiperse, kerropa sinä kun tunnut tietävän asiani paremmin kuin minä itse?

NAINEN?

• Kiik_Rousberg
        oletko? kirjoitti:

NAINEN?

En ole nainen. Ja jos luulet saavani minut suuttumaan tuolla alakouluprovoilulla, olet väärässä.

• Sittenpä
        Kiik_Rousberg kirjoitti:

voitkin suksia samantein vittuun, tervemenoa läskiperse! :D

• mihin tarkoitukseen

sitä tarvitsisit?

• sekä jos

ja kun silloin tällöin,ehkä kerran päivässä pienen palasen ruisleipää,siihen päälle. en ole mikään "himo" VHH:lainen. karsin vaan enemmät ja pahimmat hiilarit pois. Eikä ole tarkotuskaan olla kokoajan ketoosissa.

• haluat korvata
        sekä jos kirjoitti:

ja kun silloin tällöin,ehkä kerran päivässä pienen palasen ruisleipää,siihen päälle. en ole mikään "himo" VHH:lainen. karsin vaan enemmät ja pahimmat hiilarit pois. Eikä ole tarkotuskaan olla kokoajan ketoosissa.

voin?

• on paremman
        haluat korvata kirjoitti:

voin?

makuista. olen myös kuullut että voi nostaa kolesterolia.

• mielestäsi
        on paremman kirjoitti:

paremmalta, niin mitä enää kyselet, sitä sitten vaan ääntä kohden. Onko sinulla perintötekijöiden perusteella pelkoa korkeasta kolesterolista?

• se oivariini
        on paremman kirjoitti:

mielestäsi paremmalta E500 ja E339 ansiosta?

• yön aave
        se oivariini kirjoitti:

mielestäsi paremmalta E500 ja E339 ansiosta?

Tämä ja "jos se maistuu - mielestäsi" edustavat jälleen sitä VHH:maista pelottelutaktiikkaa. Käytönnössä merkityksettömät asiat kaivetaan esille ja ne nostetaan ykkösasiana kun oivariinin syöjä ei sitten millään ymmärrä että palstan despootti-VHH:lainen ei hyväksy mitään muuta kuin voita.

Sen sijaan että kertoisi mitä kysytään niin pitää ottaa vihjailevat pelottelukeinot käyttöön.

• suositeltavia
        yön aave kirjoitti:

Tämä ja "jos se maistuu - mielestäsi" edustavat jälleen sitä VHH:maista pelottelutaktiikkaa. Käytönnössä merkityksettömät asiat kaivetaan esille ja ne nostetaan ykkösasiana kun oivariinin syöjä ei sitten millään ymmärrä että palstan despootti-VHH:lainen ei hyväksy mitään muuta kuin voita.

Sen sijaan että kertoisi mitä kysytään niin pitää ottaa vihjailevat pelottelukeinot käyttöön.

Voin lisäksi myös oliiviöljy ja kookosöljy ovat suositeltavia. Laardi käy myös.

• Peloteltuja
        on paremman kirjoitti:

Kolesterolilla jos korkea syömään "lääkettä"
        matalan kolesterolin haitat ovat että eniten ohitusleikattuja jos on alle 5,2 arvot.
        On vaan keksitty koko juttu eihän niillä ole mitään sepelvaltimo taudin aihettajaa ja voi ei vaikuta niihin yhtikäs mitään koska elimistö säätää siihen mihkä sillä henkilöllä on sopiva
        eikä ole mitään enalta määrättyä sopivaa arvoa.
        Sepelvaltimo taudin pahin alkulähde ovat korkea insuliini taso ja korkea triglysedi ja niihin vaikuttaa runsas hiilari ja piste. PS eihän nämä tiedot myisi kalliita lääkkeitä että eihän se
        ktl:n mielestä ole näin vaikka se on näin

• T.R.P.
        Peloteltuja kirjoitti:

Kolesterolilla jos korkea syömään "lääkettä"
        matalan kolesterolin haitat ovat että eniten ohitusleikattuja jos on alle 5,2 arvot.
        On vaan keksitty koko juttu eihän niillä ole mitään sepelvaltimo taudin aihettajaa ja voi ei vaikuta niihin yhtikäs mitään koska elimistö säätää siihen mihkä sillä henkilöllä on sopiva
        eikä ole mitään enalta määrättyä sopivaa arvoa.
        Sepelvaltimo taudin pahin alkulähde ovat korkea insuliini taso ja korkea triglysedi ja niihin vaikuttaa runsas hiilari ja piste. PS eihän nämä tiedot myisi kalliita lääkkeitä että eihän se
        ktl:n mielestä ole näin vaikka se on näin

"...niihin vaikuttaa runsas hiilari ja piste."

Ja sitten silmät kiinni ja sormet korviin ja mölistään koko ajan niin kuin pienet lapset tekevät jottai kuulisi jotain epämiellyttävää, vai?

Manittuihin arvoihin vaikuttaa lukemattomat eri tekijät. Ja on aivan selkeästi nähtävissä millä kolesterolitasolla riskit alkavat keskimäärin nousta, yksilötasolla on eroja. Ja se on vain yksi riskitekijä, jonka lääkäri voi helposti todeta, kaikkea muuta ei voi.

Muuten terveillä elämäntavoilla ei oivariini ole riski eikä mikään, jo siksikin että tällaisten levitteiden käyttömäärä on kuitenkin tavattoman vähäistä. Mutta pelottelemallahan asian voi yrittää nostaa ylitse kaiken, ja sitten taas seuraavassa ketjussa pelotellaan jollain muulla. Pääasia vain että pelotellaan kaikella sillä mistä on itse joutunut luopumaan. Ja käydään siellä vitamiinipurkilla joita lääketehtaan syytävät.

• pääsi käymään
        yön aave kirjoitti:

Olet taas päässyt panikoimaan nettiin. Nettiin pääsyhän on sinulle tarkasti rajattua keskustelujen aiheuttamien paniikkikohtausten takia. Tulemme tiukentamaan valvontaasi. Samalla pyydämme keskustelupalstalaisilta anteeksi tapahtunutta.

• karppi

Oivariini sisältää jonkin verran lisäaineita, joita karpit välttelevät, mutta kyllähän se muuten sisällöltään voittaa kaikki kevytmargariinit.

jos tykkäät voi-kasviöljyseoksista, Dellariinissa on sama koostumus kuin Oivariinissa, mutta ilman lisäaineita.

• itsekin jos haluat

Ota paketti voita ja sekoita siihen hyvälaatuista oliiviöljyä niin eiköhän se muistuta oivariinilta ja ei ole lisäaineita. En vain tiedä mihin sitä voisi käyttää kun leipiä en syö ja siksi en kaipaa mitään helposti levittyvää rasvaa.

• Oivariinissa se kasviöljy on lisätty ennen hapatusta ja siksi se on maultaan niin hyvää. Voi-öljyseos on aika erilaista koostumukseltaan ja maultaan.

Oivariini on aika hyvä paistorasvakin, musta parempi kuin voi. Mulla menee suurin osa oivariinistäkin roskiin kun teen niin vähän ruokaa että menee vanhaksi ja leivän päällä käytän majoneesia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe