Noniin elikäs mulla on musiikki kymppi ja kuuntelen rap/hiphop musiikkia ja tykkään laulamisesta. Haluaisin tehdä jotain omaa musiikkia... oon vaan ihan vitun huono keksimään sanoja. Jos ketään kiinnostas alkaa kirjottamaan mulle biisejä niin viestiä vaan, annan sitte erikseen sähköpostini.
KATSO!
5
268
Vastaukset
- jepjepjep
EI! tää ei voi mennä näin ei ikinä
- Hoppari_tyttoo
En osaa kirjottaa kuin enkuksi :D oon kirjottanu itelleni monta kappaletta :)) EN vaan osaaa säveltää -_-
- räppäri kunkkku
Ei tartte osata säveltää. Ei räppibiiseis oo mitään säveltä. Pääasia et vaan höpöttää jotain paskaa blinblinkeistä ja naisista ja autoista ja rahasta, kehuu et on kaikkee ihan vitusti. Jou. Meitsi sana pitää löytyy joka piisist jos tekee suomeks.
- Nimetön
pah musiikki muka kybä, just joo etkä osaa kirjottaa ittelles biisei HALLE LUJA
- Tyylilyyli
Epämusikaalisuus on vaan plussaa jos meinaat räpätä. Hanki isot pussihousut vaan jalkaan ja kanilippis väärinpäin päähän. Aifot liikkeet käsillä ja C-walkki haltuun. Aina voi räppää mitä sanomaa vaan. Muista heittää vaa väliin jou jou ja meitsi teki sitä ja meitsi teki tätä. Räppää kuinka paljo naisii oot saanu. Valehtele kun et oo vielä kuiteskaa pilluu oikeesti saanu. Ja amerikan autoista ja blink blinkistä ja kuin paljo raha sulla on. Taas valehtele, kun ei sulla ole muuta kuin viikkoraha jonka saat isältä ja äidiltä. Senkin tuhlasit karkkiin. Räppää mikää suä harmittaa, esim miksei voi olla karkkipäivä jokapäivä. Pitää olla sanomaa. Ja meitsi ja jou jou.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5827580Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342876Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3892075- 1281283
- 311243
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041047- 911035
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44882