Tervehdys!
Mulla on eräänlainen propleema, johon en oikee oo vielkää saanut vastausta.
Mulla on juttua yhden miehen kanssa, jonka olen tuntenut kohta melkein vuoden.
Meillä on ollut juttua; alkuvuodesta se ei ollut oikeen mitään, mutta sitten viimevuoden lopulla se iski. Sen jälkeen katseltu ja kaikkea muuta; kännissä pari kertaa ollu läheisempii hetkii. Nykyään kyhnötetään käytävillä, ja tehään kivoja tekoja toisillemme.
Ollaan siis viel opiskeluikäisiä; samanikäisiä.
Hän osoittaa pienillä teoilla varmaankin juttui: hän toi mulle kerran uuden lyijykynän ku omaa ei ollu.
Silti: mä epäilen ihan hemmetisti että voinko olla niin onnekas, et saan jonku jätkän jopa ittelleni.
En ollenkaan usko 100 prosenttisesti, että hän pitäis musta oikeasti. Harmittelen, kun näen hänet juttelemassa toiselle naiselle; vaikka tähä ei ois aihettakaan, mietin vain, että välittääkö hän minusta sittenkään.
Toki hänel saa olla naispuolisii kavereita, mut mua vaa vähä harmittaa se, et en välttämättä ookkaan se ainoo ja oikee.
Ois vaa nii kiva saaha kunnon suhde, jossa toinen osa puoli kerranki hyväksyis miut sellasena ku on, myöntää mun olemassa olon ja kaikenlisäksi kertoo et oikeasti välittää.
Mistä mä tiedän et se välittää musta ihan kunnolla? ja mistä mää tiiän, et se on muidenkin perään?
Mistä tietää leikkiikö hän mulla?
Kiinnostunut vai leikkijä?
5
1581
Vastaukset
- esimesim
..tee selväksi kiinnostuksesi laatu....
- seonseykstoineongelma
en nimenomaan uskalla! pelkään et se sanoo "en mä tunne samoin", kaiken tän yhes koetun jälkee ja sillee. tuskallista
- vain...
seonseykstoineongelma kirjoitti:
en nimenomaan uskalla! pelkään et se sanoo "en mä tunne samoin", kaiken tän yhes koetun jälkee ja sillee. tuskallista
härkä sarvist. Teillä "juttui" ja hän on antanut sulle lyijykynän...heh..heh.. Oletko vielä kovin nuori?
Parempi selvittää kun olla harmissaan jos hän osoittaa kiinnostusta toisia typyköitä kohtaan.
Ette kai ole kokeneet nyt niin paljon yhdessä? - kirjoittaja----
vain... kirjoitti:
härkä sarvist. Teillä "juttui" ja hän on antanut sulle lyijykynän...heh..heh.. Oletko vielä kovin nuori?
Parempi selvittää kun olla harmissaan jos hän osoittaa kiinnostusta toisia typyköitä kohtaan.
Ette kai ole kokeneet nyt niin paljon yhdessä?Mähä muistaakseni mainitsin et ollaa vielä opiskeluikäsiä, kun kirjoitin asiasta?
Ja lyijykynä nyt on niitä pienii tekoi mitä se uskaltaa tehä. Ujo mies kun on, ainaki vähä huono itsetuntonen.
Koettu kyl sinäsä paljo, ei siis sillei kirjaimellisesti ottaen kaikkea
- Rohkea olet sinä!
Vastausta et asiaasi saa täältä!
Olet tuntenut hänet jo vuoden, eli hetken mielijohteesta ei voida puhua.
Suhteenne on lähtenyt kuvauksesi mukaan hitaasti, kuitenkin nyt viimeisinä kuukausina laskutelineet ovat irtautumassa maasta ja ns. lentoonlähtö on koittanut. Läheisyyttä on hetkiinne suotu, vaikkakin tuon laitat humalan tiliin. Kyhnötätte käytävillä, voin kuvitella teidät pienet sydänkäpyset sinne kylmille ja kolkoille käytäville. Sydämen muotoinen sädekehä leijjuu nuorten ja iloisten ihmisten yläpuolella. Millaisia ovat nuo "kivat teot" toisillenne? Ovatko niitä juuri nuo lyijykynät ym.? Kumiakaan ei sovi toki unohtaa, ei koulussa eikä hmmm. muuallakaan. Samanikäisiäkin olette.., ulkopuolisesta tuntuu kaikki palaset loksahtelevan paikoilleen.
Kyllä nuo kuvailemasi pelot vaikuttavat turhilta. Ei länsimaisessa kulttuurissa voi olla keskustelematta muiden naisten kanssa. Naisia on kaikkialla, poliisit, opettajat, bussikuskit, lääkärit. On mahdottomuus elää keskustelematta naisten kanssa, kuvittele itse tilanne jossa ystäväsi olisi vaiti kyseisten ammatinharjoittajien kanssa. Hankalaa ammattiaan tekeville, sekä poikaystävällesi.
Tai jos luokkakaveri (tyttö) kysyisi läksyjä, ja poika vain pyörittelisi silmiää ja antaisi katseen harhailla pitkin seiniä. Hän itse joutuisi kohtuullista suuremman arvioinni kohteeksi muiden taholta.
Oikeasta välittämisestä ei voikkaan tietää ennalta mitään. Et edes omastasi. Sen näyttää vain ja ainostaaan aika. Mutta vahvalla pohjalla vaikutatte olevan.
Raotat vähäsen omia ajatuksiasi hänelle, hän vastavuoroisesti sinulle. Siitä sen huomaa, jos juttu luistaa ja oppii pienin askelin luottamaan toiseen. Asiat ovat hänenkin puoleltaan varmasti yhtä hataria sinuun nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711112- 488599
- 1375405
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 572598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak462144- 281826