kuinka tähän tottuu? Mun on pakko myöntää, en totu. En halua. Toivon vierelle jonkun kivan miehen,samalla tasolla minun kanssa olevan. Jonkun joka haluaa jakaa yhteenkuuluvuuden tunteen ja arkisiakin asioita. Lähtee vaikka lenkille mun kanssa ja olla vaan ja katsoo sitten nyt vaikka teeveetä.
Oisko sellasia kaupan kassajonossa? Yhden kiinnostuneen jo bongasin.
Sinkkuus
17
1033
Vastaukset
- .........
ja vieläpä nainen eikä löydy. ei vittu mikä pelle.
- ups-heijaa
viikko sinkkuna, haloo itelles.
Kun jonkun löytää, onkin varattu. - ups-heijaa
onko liikaa pyydetty?
- ..........
ups-heijaa kirjoitti:
onko liikaa pyydetty?
typerille voi vastata vittuilemalla. Hanki elämä.
- ups-heijaa
.......... kirjoitti:
typerille voi vastata vittuilemalla. Hanki elämä.
osaatko mitään muuta? Mähän sanoin jo..
- ............
ups-heijaa kirjoitti:
osaatko mitään muuta? Mähän sanoin jo..
niin luulis mies löytyvän ja pian.
- ups-heijaa
............ kirjoitti:
niin luulis mies löytyvän ja pian.
Seksihän on olennaine osa suhdetta. Ei se siitä kiinni ole. Pitää olla vaan palikat kohdallaan, löytää se sopiva.
Sellanen joka sytyttää. Ja voin sanoa, että miehen ei tarvitse olla "komee" välttämättä, vaan ne muut elementit on melkein tärkeimpiä.
- paitsi siihen jääpuikkoon...
Itse pyörin saman asian kanssa puoli vuotta sitten, sillä erotuksella, että etsin naista kainalooni. Ny puoli vuotta myöhemmin voin sanoa, että oli onni etten ketään löytänyt välittömästi. Nyt kun ei ole enään pakkomiellettä, niin voi suhtautua vähän valkkaavammin, eikä tule otettua sitä ensimmäistä vastaan tulevaa. Älä hätäile, vaan ota rauhallisesti päivä kerrallaan. Jos on kavereita, niin turvaudu heihin.
- ups-heijaa
ei siihen yksinoloon kuole, tiedän. Lähden tanssii viikon päästä, hieman irroittelee. Viikko sitten olin ystävän kanssa ja oli hauskaa.
Ehkä tää on vaan elämän janoa, pitäis saada kaikki äkkiä. - sitä pitää
ups-heijaa kirjoitti:
ei siihen yksinoloon kuole, tiedän. Lähden tanssii viikon päästä, hieman irroittelee. Viikko sitten olin ystävän kanssa ja oli hauskaa.
Ehkä tää on vaan elämän janoa, pitäis saada kaikki äkkiä.ja vielä kun muistaa hymyillä, niin hyvä tulee.
Tietty olis siitä kumppanista aina välillä hyötyäkin. Lapset on taasen mun hoivissa ja pitäis ne aamusta kouluun laittaa ja muistaa ruokkia. Ei muuten mikään iso juttu, mutta kun tuo perhanan flunssa meinaa iskeä päälle. Joten nyt olis hoivavietin omaavalle sinkulle oiva tilaisuus tulla pelastamaan itselleen yksi loistoyksilö :D - ups-heijaa
sitä pitää kirjoitti:
ja vielä kun muistaa hymyillä, niin hyvä tulee.
Tietty olis siitä kumppanista aina välillä hyötyäkin. Lapset on taasen mun hoivissa ja pitäis ne aamusta kouluun laittaa ja muistaa ruokkia. Ei muuten mikään iso juttu, mutta kun tuo perhanan flunssa meinaa iskeä päälle. Joten nyt olis hoivavietin omaavalle sinkulle oiva tilaisuus tulla pelastamaan itselleen yksi loistoyksilö :Dkun omat on jo isoja ja exän kanssa ei hankittu lapsia, on siinäkin tyhjyyden menevä aukko.
Uskoisin, että yh-isät ei oo minulle vieras ajatus.
Hoivaviettiäkin löytyy. Mutta ei ollut tarkotus markkinoida, mut kait sitäkin tarvitaan. Ei muuten tule huomatuksi, paitsi tanssipaikalla :D - menee sivussa
ups-heijaa kirjoitti:
kun omat on jo isoja ja exän kanssa ei hankittu lapsia, on siinäkin tyhjyyden menevä aukko.
Uskoisin, että yh-isät ei oo minulle vieras ajatus.
Hoivaviettiäkin löytyy. Mutta ei ollut tarkotus markkinoida, mut kait sitäkin tarvitaan. Ei muuten tule huomatuksi, paitsi tanssipaikalla :DVaikkei lämpöä ole vielä kovin paljoa, niin tuskan hiki tulee jo iltarukousta lukiessa. Heräsin tuohon lasten kasvamiseen muutama kuukausi sitten, kun vanhin täytti kymmenen. Lahjan saatuaan pomppasi tenava syliin ja rutisti. Siinä halatessa tuli mieleen, että kuinkahan kauan saa häntä vielä sylissä pitää... No, aikansa kutakin. Ihminen on vain sellaine ihme värkki, että aina joku muu aika olisi parempi kuin se missä juuri sillä hetkellä elää. Pitäis oppia nauttimaan nykyhetkestä enemmän, eikä vain murehtia menneitä tai pelätä tulevaa.
Aina pitää pikkaisen itseään markkinoida, varsinkin kun on villi ja vapaa :D - ups-heijaa
menee sivussa kirjoitti:
Vaikkei lämpöä ole vielä kovin paljoa, niin tuskan hiki tulee jo iltarukousta lukiessa. Heräsin tuohon lasten kasvamiseen muutama kuukausi sitten, kun vanhin täytti kymmenen. Lahjan saatuaan pomppasi tenava syliin ja rutisti. Siinä halatessa tuli mieleen, että kuinkahan kauan saa häntä vielä sylissä pitää... No, aikansa kutakin. Ihminen on vain sellaine ihme värkki, että aina joku muu aika olisi parempi kuin se missä juuri sillä hetkellä elää. Pitäis oppia nauttimaan nykyhetkestä enemmän, eikä vain murehtia menneitä tai pelätä tulevaa.
Aina pitää pikkaisen itseään markkinoida, varsinkin kun on villi ja vapaa :Dvaikka sählään kuin teinit. Kuiteskin elämän parasta aikaa mennään.
Lapset kasvaa kohisten ja kohta huomaa, että joo..ne on aikuisia. Mut ei haittaa, nyt on itselle aikaa.
- irhgore
Työ ootte naiset just tollasia.
Itsellä just toisinpäin että alkaa ahdistamaan suhteessa, kun ei ehdi tekemään omia juttuja kun pitää toista paapoa.- ups-heijaa
tarvitse, osaan antaa miehelle omaa aikaa ja tarvitsen sitä itsekin. Mut sitten kun se hetki koittaa, ois joku, jonka kainaloon kaivaitua ja tntee ihanaa yhteenkuuluvuutta.
- kuka vaan
ite tein just noin et heti kun olin eronnut rupesin etsimään uutta naista. sitä automaattisesti pukee sen exän siihen uuteen naiseen ja näkee sen siinä.
pärjää ensin sinkkuna sitten mieti parisuhdetta.- ups-heijaa
pinnistellään ;), vaikka oonkin nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938