Entä sitten kun vanhenee...

Nuori ja epävarma

Ahdistaa kamalasti kun ajattelen näin parikymppisenä että tästä alkaa alamäki...rupsahtaminen...en saa enää miesten päitä kääntymään enää koskaan...aikaa ei saa takaisin...tulen RUMAKSI.

Kiinnostaako vanhempia miehiä myös samanikäiset naiset? Pidättekö heitä seksikkäinä? Tulenko minä enää vanhempana pitämään itseäni seksikkäänä? Saanko enää koskaan tuntea kauneuden tunnetta?

15

1042

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehiä varten elä!!

Elät itsellesi! Jos olet itse itseesi tyytyväinen niin muutkin on! Elämässä on paljon tärkeämpiä ja mukavempia asioita kuin saada miesten päät käännettyä!! Ne on vaan ne miehet joita muna johdattaa ja jotka eivät koskaan kypsy MIEHIKSI jotka pönkittävät itseään nuorten naisten ihailulla. Jotka eivät hyväksy omaa vanhenemistaan. Aikuinen, kypsä ihminen haluaa henkisesti saman tasoista ihmistä rinnalleen eikä viheltele lastensa ikäisten tyttöjen perään. Ei vanhempi ihminen automaattisesti ole ruma, samoin kuin ei nuorikaan automaattisesti ole kaunis. Jos sinä kannat vuotesi hyväksyvästi ja olet tyytyväinen itseesi, se antaa kauneutta olemuksellesi. Vanhempi nainen on monta kertaa seksikkäämpi kuin nuori, itsestään epävarma nainen. Kuulostaa niin kuin elämäsi tarkoitus olisi olla pelkkä seksiobjekti miehille!!

• vanha maalaismies

Miesten mielestä oman ikäkauden naiset ovat parhaita. He ymmärtävät, heidän kanssaan voi luontevasti keskustella, heitä voi rakastaa ja heidän kanssa voi rakastella.

• ei se ole edes kauheaa

Sinua alkaa elety nelämän myötä kiinnostaa muut asiat kuin ulkonäkö tai kiinnostatko miehiä vai et. Elämä muuttuu vähemmän itsekeskeiseksi.
      Vanheneminen ei tapahdu hetkessä - sinä itse et sitä edes tule huomaamaan. Näet itsesi peilistä joka aamu ja aina näytät yhtä nuorelta. Sitten kun kolmekymmenen vuoden päästä tapaat vanhan luokkakaverisi, jota et ole kymmeniin vuosin nähnyt, niin ihmettelet mielessäsi, että onpa hän vanhentunut ja vanhan näköinen ;).
      Jokainen ikä on paras ikä. Itse en enää viiskymppisenä haluaisi edes olla parikymppinen, en mitään hinnasta! Elämä on nyt paljon helpompaa, ei ole noita sinun ikäistesi pätemisen rasitteita, vaan voi vapaasti olla ja elää omana itsenään. Nuoruuskin olisi todella huoletonta ja mukavaa, jos tämän iän rennon elämäntyylin voisi ja tajuaisi aloittaa jo silloin.

• julia

sure, kyllä sulla on pitkä matka vanhenemiseen. Ja miehet kääntyy katsomaan ja muutakin kuin katsomaan vaikkei olekaan enää nuori.

Olen 47v ja paitsi,että oman ikäiseni miehet ovat kiinnostuneita vielä, niin 15v. nuoremmatkin...

Vaikka ikää onkin, en ole rupsahtanut, en ole ruma, en ole lihava..

Pidän itsestäni huolta, laitan itseäni, pukeudun kauniisti, liikun ja kuntoilen ja mieli on iloinen, hymy kaunistaa..

Ei se varmaan iästä ole kiinni, tietyn näköiset naiset kiinnostaa vaikka ikääkin olisi-

Älä kaks kymppisenä mokomia sure.

Itse olen alkanut miettiä millaista elämä on sitten kun ikää on yli viiskymmentä, kiinnostanko sitten enää nuorempia miehiä.
      Ai miksi nuorempia, siksi kun itseäni vanhempaa halua. Todellinen tilanne on oikeastaan en halua ketään.

• panee vaikka

minkälaista muumiota ja läskikasaa, saa vain helpommin. Parisuhteeseen pääsy naisilla vaikeutuu.

• nainen aikuinen
        panee vaikka kirjoitti:

minkälaista muumiota ja läskikasaa, saa vain helpommin. Parisuhteeseen pääsy naisilla vaikeutuu.

Juu minäkin kohta 5-kymppinen ja kääntyypä ne päät joskus vieläkin miehillä, niin vanhemmilla kuin nuoremmillakin. Tässä iässä helpompaa kuin parikymppisenä, kun ei ole enää paineita oikean kumppanin löytämisestä ja perheen perustamisesta. Voi vain nauttia täysillä miesten huomiosta ja elää itselleen.

• vaihdetaan :

nuorempaan

• vastaus asiaan

Kun oli teini, teinit näyttivät kauneimmilta. Nuorena aikuisena ihailin nuoria aikuisia. Ja nyt yli kolmekymppisenä kun katselen parikymppisiä naisia, niin ovathan he tavallaan kauniita. Sillä lailla kauniita, kun lapset nyt yleensä ovat. Iltalehden iltatyttöä en ole nähnyt seksuaalisesti viehättävänä pitkään aikaan. Joskus sattuu joku parempi, mutta silloinkin ikä on jätetty mainitsematta, tai sitä on ollut lähempänä kolmeakymppiä.

Elä omaa elämääsi oman ikäisenäsi. Jos muut eivät sitä osaa tehdä, jätä ne omaan arvoonsa.

• Timmi mimmi 30 v.

Ei se alamäki ala koskaan jos jaksat pitää itsestäsi huolta. Eli syö terveellisesti ja liiku.

• itseluottamusta,

tuollaiseilla itseluottamuksella et tule saamaan muita kuin reppania. Elätkö miehiä varten vai omaa itseäsi ja läheisiäsi varten? Hanki ELÄMÄ ja arvosta itseäsi muutenkin kuin ulkonäön perusteella.

• mutta...

se koskee niin naisia kuin miehiäkin. Jos keski-ikäiseen naisporukkaan tulee nuori mies (esim. työpaikalle), niin kyllä se säpinää saa aikaan (jos mies on yhtään hyvännäköinen).

• hemppa22

ei ole oikeastaan menetettävää, joten elämä on huomattavasti helpompaa, varsinkin kun tiedämme kaikki sen, että jokainen meistä vanhenee päivä päivältä, nuorru emme koskaan.
      Siksipä onkin huomattavasti helpompaa olla ei niin hyvännäköinen. Kauniin ihmisen elämä saattaa vaikuttaa ulkopuolisen silmin hyvinkin onnekkaalta, mutta totuus on toinen, vieläpä kun suuri osa ihmisistä ei edes ole tyytyväinen siihen mitä on. Aina pitäisi olla parempi, vaikka olisi kuinka upea. Ja miltä sitten tuntuu, kun vanhenee. Se vasta kauheaa onkin. Vaikka eiväthän kaikki kauniit ehkä tiedostakaan kauneuttaan, mutta useimmiten kyllä. Ja kun tiedostaa, on tyytyväinen, ja kun vanhenee, ei tietenkään ole tyytyväinen.

Olen tyytyväinen, että en ole huippukaunotar, sillä meidän jokaisen kohdalle tuleva vanhuus on näin huomattavasti helpompaa!

• Ukkometso!

Meitä keski-ikäisiä miehiä kiinnostavat aikuiset naiset, jotka usein ovat huomattavasti seksikkäämpiä kuin nuoret huonoitsetuntoiset naiset, jotka ilmeisesti kuvittelevat sinun laillasi,että nuoruus tarkoittaa suurinpiirtein samaa kuin kauneus tai seksikkyys.

Olet vielä täysi lapsi ajatuksiltasi.

• 121

"Meitä keski-ikäisiä miehiä kiinnostavat aikuiset naiset".

Tuo on todella mukava kuulla. Olen aloittajan tavoin parikymppinen (21-vuotias), ja minullakin on alkanut ikäkriisi puskea päälle. Johtuneeko sitten kaikkialla tuputettavista ryppyvoidemainoksista ynnä muusta nuoruudenpalvonnasta vai mistä. Kaikki tuollainen pistää miettimään, voiko omasta seksuaalisuudesta nauttia enää vanhempana. On hyvä kuulla naisten omia kokemuksia, mutta myös, että mies ottaa mieluummin keski-ikäisen kuin nuoren naisen. Tuo on parasta, mitä olen kuullut päiväkausiin.

Lukemissani kirjoissa (esim. Timo Hännikäisen uusimmassa, hän tosin puhuu myös hieman vanhemmista) miehet tuntuvat ihannoivan nuoruutta: teinit ovat seksikkäitä ja haluttavia. Joskus minua ahdistaa niin paljon, että tekisi mieli painua maan rakoon, kun isääni vanhemmat miehet katselevat minua "sillä silmällä". Yritän viestiä ilmeelläni torjuntaa, yleensä turhaan. Olin hyvin onnellinen, kun näin viisikymppisen miehen kerran katsovan samanikäistä naista, se piristi koko päiväni ja hymyilin kauan itsekseni: maailmassa on sittenkin oikeudenmukaisuutta.

Tuntuu pahalta, että keski-ikäiset miehet katsovat nuoria: kun olen itse keski-iässä, olenko silloin samanikäisille vain ilmaa, kun kaikki vahtaavat parikymppisiä? Tyttöjä, jotka ovat nyt pieniä vauvoja tai eivät vielä syntyneetkään.

Rikkaat miehetkin ottavat lähes poikkeuksetta nuoren naisen. Tästä voi päätellä, että kun miehellä on valinnanvaraa, hän haluaa nuoren. Ei keski-ikäistä, sama se kuinka fiksu tai sydämellinen tämä on. Sauli Niinistökin valitsi itseään kymmeniä vuosia nuoremman naisen.

Minua tämä surettaa, varsinkin tulevia vuosia ajatellen. Jos alle kolmekymppisenä löydän hyvän miehen ja menen naimisiin, voinko olettaa, että hän on tyytyväinen minuun vielä kun olen viisi- tai kuusikymppinen? Painavatko yhteiset elämänkokemukset puntarissa, vai vaihtaako hän hedelmällisempään jos vain tilaisuus tulee? "Tyytyykö" hän minuun, mutta salaa haaveilee nuoremmasta tai jopa pettää?

On kauhea ajatella näin synkästi ja kyynisesti, mutta ympäriltä tulee vihjeitä tuohon suuntaan. Vitsien kestoaiheina ovat vanhat ja rupsahtaneet vaimot, miehet eivät halua seksiä vaimon kanssa, sillä eivät pidä tätä enää viehättävänä. Nyt-liitteen (kenties suppean, mutta silti) kyselyn mukaan suomalaismiesten julkkisseksifantasiat olivat Kiira Korpi ja Anna Abreu, molemmat kyselyn aikaan alle kaksikymppisiä.

Olen huomaavinani itsessänikin ikääntymisen merkkejä. Kuulostaa naurettavalta, tiedän, kenties aikamme on niin julma, että se saa ihmiset murehtimaan ulkonäköään silloinkin, kun siihen ei olisi tarvetta. Vertaan vuodentakaisia kuvia itsestäni tämänpäiväisiin, ja suren sitä, kuinka "teinimäisyys" on lähes täysin kadonnut sekä kasvoistani että vartalosta. En näytä enää söpöltä, enemmänkin aikuiselta. Kai se pitää vain hyväksyä.

Ymmärtäähän sen toisaalta, että ulkonäkö on miehille ykköskriteereitä partneria valitessa: mitä hedelmällisemmän näköinen nainen, sitä todennäköisemmin hän tulee raskaaksi ja siirtää miehen geeniperimää eteenpäin.

Olisi silti lohdullista ajatella, että miehet haluavat naiselta muutakin. Tämä keskustelu on sentään tuonut muitakin ominaisuuksia esille, onneksi. Ei sitä ihminen välttämättä halua kokea olevansa lihakimpale, jota arvioidaan vain pariutumisen kannalta. Toisaalta ihailevat katseet, varsinkin omanikäisiltä, saavat nauttimaan enemmän omasta vartalosta ja seksuaalisuudesta ylipäätään. Jos tämä kymmenen, parinkymmenen tai viimeistään kolmenkymmenen vuoden päästä viedään pois, tuleeko mitään tilalle? Kuihtuuko seksuaalisuus hiljaa, tukahtuuko se kun kukaan ei enää pidä naisena? Tällaisia kysymyksiä nuori nainen miettii, ja siksi vanheneminen ahdistaa.

• Ei upporikas
        121 kirjoitti:

"Meitä keski-ikäisiä miehiä kiinnostavat aikuiset naiset".

Tuo on todella mukava kuulla. Olen aloittajan tavoin parikymppinen (21-vuotias), ja minullakin on alkanut ikäkriisi puskea päälle. Johtuneeko sitten kaikkialla tuputettavista ryppyvoidemainoksista ynnä muusta nuoruudenpalvonnasta vai mistä. Kaikki tuollainen pistää miettimään, voiko omasta seksuaalisuudesta nauttia enää vanhempana. On hyvä kuulla naisten omia kokemuksia, mutta myös, että mies ottaa mieluummin keski-ikäisen kuin nuoren naisen. Tuo on parasta, mitä olen kuullut päiväkausiin.

Lukemissani kirjoissa (esim. Timo Hännikäisen uusimmassa, hän tosin puhuu myös hieman vanhemmista) miehet tuntuvat ihannoivan nuoruutta: teinit ovat seksikkäitä ja haluttavia. Joskus minua ahdistaa niin paljon, että tekisi mieli painua maan rakoon, kun isääni vanhemmat miehet katselevat minua "sillä silmällä". Yritän viestiä ilmeelläni torjuntaa, yleensä turhaan. Olin hyvin onnellinen, kun näin viisikymppisen miehen kerran katsovan samanikäistä naista, se piristi koko päiväni ja hymyilin kauan itsekseni: maailmassa on sittenkin oikeudenmukaisuutta.

Tuntuu pahalta, että keski-ikäiset miehet katsovat nuoria: kun olen itse keski-iässä, olenko silloin samanikäisille vain ilmaa, kun kaikki vahtaavat parikymppisiä? Tyttöjä, jotka ovat nyt pieniä vauvoja tai eivät vielä syntyneetkään.

Rikkaat miehetkin ottavat lähes poikkeuksetta nuoren naisen. Tästä voi päätellä, että kun miehellä on valinnanvaraa, hän haluaa nuoren. Ei keski-ikäistä, sama se kuinka fiksu tai sydämellinen tämä on. Sauli Niinistökin valitsi itseään kymmeniä vuosia nuoremman naisen.

Minua tämä surettaa, varsinkin tulevia vuosia ajatellen. Jos alle kolmekymppisenä löydän hyvän miehen ja menen naimisiin, voinko olettaa, että hän on tyytyväinen minuun vielä kun olen viisi- tai kuusikymppinen? Painavatko yhteiset elämänkokemukset puntarissa, vai vaihtaako hän hedelmällisempään jos vain tilaisuus tulee? "Tyytyykö" hän minuun, mutta salaa haaveilee nuoremmasta tai jopa pettää?

On kauhea ajatella näin synkästi ja kyynisesti, mutta ympäriltä tulee vihjeitä tuohon suuntaan. Vitsien kestoaiheina ovat vanhat ja rupsahtaneet vaimot, miehet eivät halua seksiä vaimon kanssa, sillä eivät pidä tätä enää viehättävänä. Nyt-liitteen (kenties suppean, mutta silti) kyselyn mukaan suomalaismiesten julkkisseksifantasiat olivat Kiira Korpi ja Anna Abreu, molemmat kyselyn aikaan alle kaksikymppisiä.

Olen huomaavinani itsessänikin ikääntymisen merkkejä. Kuulostaa naurettavalta, tiedän, kenties aikamme on niin julma, että se saa ihmiset murehtimaan ulkonäköään silloinkin, kun siihen ei olisi tarvetta. Vertaan vuodentakaisia kuvia itsestäni tämänpäiväisiin, ja suren sitä, kuinka "teinimäisyys" on lähes täysin kadonnut sekä kasvoistani että vartalosta. En näytä enää söpöltä, enemmänkin aikuiselta. Kai se pitää vain hyväksyä.

Ymmärtäähän sen toisaalta, että ulkonäkö on miehille ykköskriteereitä partneria valitessa: mitä hedelmällisemmän näköinen nainen, sitä todennäköisemmin hän tulee raskaaksi ja siirtää miehen geeniperimää eteenpäin.

Olisi silti lohdullista ajatella, että miehet haluavat naiselta muutakin. Tämä keskustelu on sentään tuonut muitakin ominaisuuksia esille, onneksi. Ei sitä ihminen välttämättä halua kokea olevansa lihakimpale, jota arvioidaan vain pariutumisen kannalta. Toisaalta ihailevat katseet, varsinkin omanikäisiltä, saavat nauttimaan enemmän omasta vartalosta ja seksuaalisuudesta ylipäätään. Jos tämä kymmenen, parinkymmenen tai viimeistään kolmenkymmenen vuoden päästä viedään pois, tuleeko mitään tilalle? Kuihtuuko seksuaalisuus hiljaa, tukahtuuko se kun kukaan ei enää pidä naisena? Tällaisia kysymyksiä nuori nainen miettii, ja siksi vanheneminen ahdistaa.

Miksikäs ne parhaimman näköiset misut melkein poikkeuksetta nappaavat jonkun menestyneen rikkaan äijän? Asuuko naista miellyttävä miehen sisäinen kauneus lompakon sisällä tai kenties pankkitilillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6902
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5125
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3376
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3272
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      31
      2419
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1766
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1411
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1362
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1266
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1034
    Aihe