Mitä teetä juotte?

paastoaviikolla13

Heippa ajattelin tuossa paastota viikon 13, ja mietin tässä mitä teetä olisi hyvä juoda. Ihan perus vihreää? Olen lukenut jostain paastoteestä, jota tulee ainakin joidenkin paastopakettejen mukana (itse en paastoa paketilla), mutta mistä sitä saisi ilman sitä pakettia?
Kiitos vastanneille.

4

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

nyt annan hyvän tee vinkin..
      itse löysin jo maultaan ihanan teen.(mansikkainen) Tee on nimeltään LAIHDUTTAJAN TEE. tee on ns "irtoteetä" joka sekoitetaan sillä pallolla tai siivilällä. Paketti on valko-vaalenpunainen. Pussissakin lukee että nopeuttaa aineenvaihduntaa,vie voimattomuutta ja näläntunnetta. Ostin itse Citymarketista.mutta jos ei löydy,kannattaa katsoa muista isoista kaupoista tai luontaistuotekaupoista. Maksaa vain pari euroa...

• paastoaja

Luontaistuotekaupoista löytyy monenlaista yrttiteetä, myös mainitsemasi paastotee..

• paastolle myös

Vihreän teen sijasta suosittelen yrttiteetä, kultapiiskutee on hyvä ja halvempi vaihtoehto kuin paastotee. Vihreessä teessä on kofeiinia, joten se ei sovi niin hyvin paastoteeksi. Itse alan myös paastolle viikolla 13, tsemppiä!

• 5pvn vogel-paketti hankittu

Eli käykö muut teelaadut paaston ajalle paitsi ne joissa on kofeiinia? Esim Rooibos ja Hibiscus eivät sisällä lainkaan kofeiinia, ovatko näin ollen sallittuja? Ostin eilen Vogelin 5pvn paastopaketin ja ajattelin josko vihdoin vuosien miettimisen jälkeen kokeilisin. Se glauber-suolaliuoksen juominen sekä suolihuuhtelun teko jo kyllä etukäteen vähän hirvittää miten sujuvat mutta onnistuvathan ne kai muiltakin niin miksei minultakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe