Näin herutat Facebookista vol 3

FB-sargaaja

Ensin melko hyödyllinen info - olettehan jo lisänneet mainostamiani deittiapplikaatioita ja klikkailleet naisille Yessejä? - eli:

Kaikki deittiapplikaatiot (ainakin ne tutuimmat eli mistä olen eniten turissut) taitavat käyttää kuvana Facebookin oletuskuvaa, ja tuota ei voi mitenkään kiertää.

Compare Hotnessissa ja Social Me:ssä Conversation -nappulalla näkee 10 edellistä viestiänne. Eli jos et ole varma oletko viestittänyt kyseisen naisen kanssa, voit tarkistaa siitä. Jos nainen on laittanut sinulle viestiä ennen, ja hänellä oli silloin eri kuva, niin Conversation-kohdassa näkyy vanhojen viestien rinnalla vanhat kuvat.

Compare Hotnessissa ja Social Me:ssä, jos kiinnostavan naisen FB-profiili on salainen, kannattaa klikata More pics, useilla naisilla on siellä lisää kuvia (jos kuva on niin iso ettei mahdu näytölle, klikkaa Zoom niin kuva pienentyy sopivan kokoiseksi). Kannattaa myös googlettaa naisen nimellä. Täten voi esim saada selville että nainen on jonkun kyseenalaisen järjestön varapuheenjohtaja, tai naimisissa, tai ehdolla vaaleissa jonkun ääliöpuolueen listoilla, joten voit unohtaa hänet. Eikä tule viestiteltyä turhaan hänen kanssaan, ja voit keskittyä sellaisiin keistä et vielä tiedä mitään raskauttavaa.

Miksi rock chicksit eivät ole minua varten? Minulla ei ole tatuointeja, lävistyksiä, kajaalia, en osaa soittaa mitään, en osaa laulaa erityisemmin (Singstar-enari joku 8700, helpoimmalla tasolla), minulla ei ole yhtyettä, eikä Harlikkaa, eikä jenkkiautoa, en käytä huumeita, enkä hiuslakkaa, en juo viinaa sikana, en käy festareilla, ei roiku ketjuja farkuista, en käy keikoilla, ainakaan rock-keikoilla. Enkä harrasta yhden yön panoja - vai onko tuo edes mikään asia minkä voi rokkipiireihin liittää..? Enkä tiedä juuri mitään nyky rockista. En seuraa rockia. Minulle ei ole koskaan tullut Suosikkia, Rumbaa, Soundia, enkä ole oikeastaan koskaan lukenutkaan noista kuin pari juttua. En oikeastaan ole lainkaan rock. Silti kuitenkin treffasin ekana Facebookista 100% rokkinaisen, rokkibaarissa.

Siksi suosittelen jokaiselle että ei treffaa Facebookin kautta (tai muutenkaan) ketään kuka ei ole yhtään itsesi tyylinen tai yhtään sitä mitä haet. PAITSI jos ne ovat ekat nettitreffisi tai FB-treffisi ja haluat vain verrytellä ja päästä vauhtiin ilman menestyspaineita. Mutta ei sellaista vääränlaisten ihmisten tapaamista kannata harrastuksekseen ottaa. Jokaiselle löytyy Facebookista myös omanlaisia!

Social Me:tä ja Compare Hotnessiä käyttää myös moni suhteessa oleva, joka ei etsi suhdetta, tai sinkku, joka ei käytä sitä juurikaan sinkkuutensa, edes väliaikaiseksi, poistamiseksi. Vaan kuullakseen kehuja ulkonäöstään, saadakseen tietää minkänäköiset naiset voittaa. Huomatakseen millä meikeillä/vaatteilla saa parhaan vastaanoton.

Are You Interested taas on enemmän tosissaan olevien paikka. Ei ole tullut sitä kautta vastaan yhtään suhteessa olevaa. Siellä naiset ovat aktiivisimpia; 10-15% naisista laittaa kaveripyynnön tupla matchin jälkeen - muissa ohjelmissa ehkä 1%. Are You Interested ei ole pelkkää harmitonta ajankulua, vaan Facebookin sinkkuohjelma numero yksi. Naiset ei ole siellä vain huvin takia, vaan koska oikeasti haluavat tutustua miehiin.

Are You Interestedissä säilyy vain 100 tuoreinta tuplamatchia. Ei siis kannata vain kerätä sinne mahdollisimman paljon niitä. Kohta voi tulla mieleen joku kiinnostava, jota ei enää löydy sieltä koska ei ole sadan tuoreimman joukossa. Kiinnostavia naisia löytyy melko helposti, joten kannattaa keskittyä tosi kiinnostaviin naisiin, ja ryhtyä heidän suhteensa toimenpiteisiin. Ja kannattaa muistaa että kiinnostava nainen joka vastaa viestiin > tosi kiinnostava nainen joka ei vastaa viestiin. Ja jos nainen on sinusta tosi kiinnostava, ehkä hän on sitä muidenkin miesten mielestä, eli sitä enemmän hän saa viestejä, ja sitä epätodennäköisimmin vastaa sinulle.

Jos saat Are You Interestedissä naiselta viestin (jostain syystä niitä kutsutaan Gifteiksi koska viestiin voi liittää myös hymiön/pikkukuvan) jossa lukee Wink! ja on sellanen iso keltainen pallonaamahymiö, niin nainen on tehnyt näin:
Osumat-kohdassa näkyy kaikki tuplamatchit.
Ylävasemmalla on linkki "Näytä yksi kerrallaan". Siellä on kuva, sen yläpuolella Wink- ja Skip-nappulat. Joiden yläpuolella nimi, ikä ja paikkakunta. Oikealla on kohdat:
About Me: (98%:lla lukee tässä default-viesti "Click YES on me!")
Activities:
Interests:
Favorite Music:
Favorite TV Shows:
Favorite Movies:
Favorite Books:

98%:lla nuo muut kohdat on tyhjiä.

Kun painaa sitä Wink, niin toiselle lähtee se default-viesti, jossa siis lukee se Wink! ja on se hymiö mukana. Kyseessä on siis todnäk nainen joka laittaa jokaiselle tuplamatchilleen aina sen tylsän ekan viestin. Tai ehkä hän joillekin laittaa jotain muuta mutta sinulle vain sen tylsän default-"viestin". Tai toisaalta: ehkä hän laittaa edes sen Winkin vain harvoille...

Suudelmaprosentti on FB-treffeilläni tällä hetkellä 27%. Eli sama kuin toisenkin kerran treffattujen prosentti. Jokaisen kanssa vieläpä alle tunnissa ensinäkemisestä. Suomi24-treffien kautta olen tavannut ehkä 15 joista vain yhden toisenkin kerran, ja oli vieläpä se eka koskaan sitä kautta tapaamani, eli siitäkin on jo 5 vuotta!

Suomi24-treffeillä kaikki vähänkin kiinnostavat naiset saa kymmeniä viestejä viikottain. Facebookissa naiset ei ole samanlaisen pommituksen kohteena, eli tosi kiinnostavakin naisen ehtii vastata viestiin kunhan se on edes hiukan järkevä. Miksi etsiä naista Suomi24stä, kun jos jotenkin sattuu sieltä jonkun kiinnostavan löytämään, niin todennäköisyys saada viesti takaisin on minimaalinen? Facebookissa ei ole samaa ongelmaa. Tuhansia kiinnostavia naisia parin klikkauksen päässä, ja tuntuu että olet itse ainoa mies joka Facebookia deittailuhommiin käyttää, eli tunne että pääsee itse valitsemaan parhaat päältä, että on saanut 100000 euron lahjakortin karkkikauppaan.

Ja vielä yksi huomio: naiset kiinnittää melko paljon huomiota myös viestien kellonaikoihin. "Hmm, se on laittanut tuon viestin mulle sunnuntain ja maanantain välisenä yönä klo 02:51, onkohan se nörtti joka on netissä koko yön, vai erakko jolla on aivan erilainen unirytmi kuin kaikilla muilla, vai olikohan se ollut baarissa mutta kun ei herunut niin tuli tänne heruttamaan..?"

Jos nainen rakastaa kuviasi, jos nainen rakastaa viestejäsi, jos nainen kokee että teillä on sikana yhteistä, ja annettavaa toisillenne, mutta viestiesi kellonajat ovat vääränlaiset, voi olla että joudutkin heittämään hyvästit universumin rakkaustarinalle numero yksi.

Naiset ovat äärimmäisen tarkkoja joka asian suhteen, KUNNES ovat ihastuneet sinuun. Pienikin minimaalinen täysin merkityksetön asia saattaa muodostua esteeksi sille että ihastuvat, tai edes sopivat tapaamista kanssasi. Alkaen vaikka yksittäisestä kirjoitusvirheestä, joka ei johtunut siitä ettet osaa kirjoittaa sitä sanaa, vaan lähetit viestin kiireessä etkä ennättänyt oikolukea sitä.

Mukavaa alkavaa herutusviikkoa kaikille. Ja osa neljä tulossa piakkoin.

11

2477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiselta

kyllä, naiset ovat tarkkoja pienistä asioista..

mutta mitä halusin sanoa, on se, että esim AYI:stä saattaa tulla yes clickejä 20-30/pvä, (muista sovelluksista vielä lisää), joten suosittelen laittamaan matchin jälkeen jonkin pienen viestin jos nainen todella kiinnostaa, vaikka rivi tai kaksi, mutta sillä jo erottuu edukseen.
      ja kannattaa olla nopea. olin ehtinyt olla AYI.ssä n kolme viikkoa, kun sain sitä kautta mielenkiintoisen viestin, ja olemme nyt tapailleet kuukauden verran, lähes päivittäin, olen siis poistunut "markkinoilta" ;)

• FB-sargaaja

4 edellistä viestittelyäni AYI:ssä:

1) olin saanut naiselta 2 viestiä, vikassa kehui kuvan kissaa, kerroin viestissäni ettei ole oma kissa, naisesta ei enää kuulunut mitään.
        2) nainen oli laittanut tyhjän viestin, jossa vain strutsi-kuva, laitoin viestin jossa lukee Halipatsuippa ja pihvi-kuva
        3) olin saanut naiselta vastauksen viestiini, laitoin Facebook-viestin "milloin sotket tukkaani" tms, (naisella lukee AYI-profiilissaan että täydellisyys on tylsää, pitää olla vähä tukka sekasin)
        4) naisella lukee harrastuksena kasvien hoito tms, laitoin viestin että "milloin tulet antamaan tekohengitystä jukkapalmulleni".

Hyvin harvan kanssa pääsee viestittämään yli 2 viestiä. Noilta naisilta sain siis yhteensä 4 viestiä, joista yksi vieläpä tyhjä. Nuo 2 ekaa olivat aloitteen tekijöitä, jälkimmäisissä itse.

2/3 AYI:n kautta tapaamastani on kotoisin samasta kaupungista kuin minä. Vaikkeivat täällä enää asukaan. Kai se madaltaa kynnystä vastata viesteihin kun tietää että olisi joku mahdollisuus tavatakin joskus. Kolmaskin asuu samassa kaupungissa kuin kaverini, kerroin heti alussa, että tiesi odottaa vierailuani Turussa.

Tuoreimmalta AYI-matchiltani sain seuraavana päivänä kaveripyynnön. Hän asuu samassa kaupungissa kuin minä.

Harva nainen taitaa siis haluta panostaa mieheen joka asuu yli 100km päässä, paitsi jos naisella on joku muukin syy käydä siinä kaupungissa.

Mutta enpä itsekään ole kertaakaan varta vasten matkustanut minnekään vain FB-treffien takia, ja hyvin harvoissa tapauksissa sellaista edes harkitsisin. 8/11 treffeistä on ollut 3km säteellä kodistani.

• sama nainen
        FB-sargaaja kirjoitti:

4 edellistä viestittelyäni AYI:ssä:

1) olin saanut naiselta 2 viestiä, vikassa kehui kuvan kissaa, kerroin viestissäni ettei ole oma kissa, naisesta ei enää kuulunut mitään.
        2) nainen oli laittanut tyhjän viestin, jossa vain strutsi-kuva, laitoin viestin jossa lukee Halipatsuippa ja pihvi-kuva
        3) olin saanut naiselta vastauksen viestiini, laitoin Facebook-viestin "milloin sotket tukkaani" tms, (naisella lukee AYI-profiilissaan että täydellisyys on tylsää, pitää olla vähä tukka sekasin)
        4) naisella lukee harrastuksena kasvien hoito tms, laitoin viestin että "milloin tulet antamaan tekohengitystä jukkapalmulleni".

Hyvin harvan kanssa pääsee viestittämään yli 2 viestiä. Noilta naisilta sain siis yhteensä 4 viestiä, joista yksi vieläpä tyhjä. Nuo 2 ekaa olivat aloitteen tekijöitä, jälkimmäisissä itse.

2/3 AYI:n kautta tapaamastani on kotoisin samasta kaupungista kuin minä. Vaikkeivat täällä enää asukaan. Kai se madaltaa kynnystä vastata viesteihin kun tietää että olisi joku mahdollisuus tavatakin joskus. Kolmaskin asuu samassa kaupungissa kuin kaverini, kerroin heti alussa, että tiesi odottaa vierailuani Turussa.

Tuoreimmalta AYI-matchiltani sain seuraavana päivänä kaveripyynnön. Hän asuu samassa kaupungissa kuin minä.

Harva nainen taitaa siis haluta panostaa mieheen joka asuu yli 100km päässä, paitsi jos naisella on joku muukin syy käydä siinä kaupungissa.

Mutta enpä itsekään ole kertaakaan varta vasten matkustanut minnekään vain FB-treffien takia, ja hyvin harvoissa tapauksissa sellaista edes harkitsisin. 8/11 treffeistä on ollut 3km säteellä kodistani.

tuskin tarvitset kuin yhden?

• Sama sargailija
        sama nainen kirjoitti:

tuskin tarvitset kuin yhden?

Vaikea saada edes yhtä jos kenestäkään ei kuulu mitään 2 viestin jälkeen...

Mitä useammasta kuuluu jotain takaisin, sitä todennäköisimmin pääsee treffeille, ja mitä useimmille treffeille pääsee, sitä todennäköisimmin löytyy se yksi.

Pitää sitä valinnanvaraakin olla, että ei tule otettua ihan vaan jotakuta yhtä, vaan riittävän tarpeeksi paras yksi.

• sama nainen
        Sama sargailija kirjoitti:

Mitä useammasta kuuluu jotain takaisin, sitä todennäköisimmin pääsee treffeille, ja mitä useimmille treffeille pääsee, sitä todennäköisimmin löytyy se yksi.

Pitää sitä valinnanvaraakin olla, että ei tule otettua ihan vaan jotakuta yhtä, vaan riittävän tarpeeksi paras yksi.

niin, että ihminen laittoi viestin suoraan postiini. muutama mukava persoonallinen rivi. vaikutti mukavalta ja avoimelta, sivuilta pääsin katsomaan hiukan lisää, mikä mies oikein oli..
        jos olisi ollut esim laatikoita "päivän bööna", kavereina pelkästään fb-muruja, jne, jne, tuskin olisin vastannut.
        mutta toisin oli, ja toisin kävi.. :)

• Sargaus-pro-expert
        sama nainen kirjoitti:

niin, että ihminen laittoi viestin suoraan postiini. muutama mukava persoonallinen rivi. vaikutti mukavalta ja avoimelta, sivuilta pääsin katsomaan hiukan lisää, mikä mies oikein oli..
        jos olisi ollut esim laatikoita "päivän bööna", kavereina pelkästään fb-muruja, jne, jne, tuskin olisin vastannut.
        mutta toisin oli, ja toisin kävi.. :)

Jos hänen profiilinsa olisi ollut salainen (ja asetukset vielä niin että myöskään ne joille laittaa viestin eivät näe profiilia 30pv ajan), et olisi vastannut.

Mullekin isoimpia turn offeja ne Daily Hunks -hommat. Ja jos tv-ohjelmissa on Lost, Täydelliset naiset, tai OC. Ja jos groupeissa on kaikkia hölmöjä. Esimerkiksi "Kappas lempijuomaani alkoholia".

• sama nainen
        Sargaus-pro-expert kirjoitti:

Jos hänen profiilinsa olisi ollut salainen (ja asetukset vielä niin että myöskään ne joille laittaa viestin eivät näe profiilia 30pv ajan), et olisi vastannut.

Mullekin isoimpia turn offeja ne Daily Hunks -hommat. Ja jos tv-ohjelmissa on Lost, Täydelliset naiset, tai OC. Ja jos groupeissa on kaikkia hölmöjä. Esimerkiksi "Kappas lempijuomaani alkoholia".

näin.. :)
        monesti kertoo juuri nuo kertomattomat asiat eniten.

• Tyttö14132
        Sama sargailija kirjoitti:

Ainakin yksi ongelma on se, että yrität olla hauska vaikket oikeasti, selvästikkään ole. Ole siis oma itsesi. Pärjäät paremmin.

• miikuli

Kirjoita väitöskirja nettideittailusta!!

• neuvoista

Kerrankin asiaa jota jaksaa lukea! Kiitos kiitos...

• aaassddddw

Ohops :D luullakaanko mua nyt huoraks kun oon aika monta YES laittanu tuolla AYI:ssä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      42
      4046
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      269
      3977
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      135
      3507
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      88
      3483
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2337
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      34
      1833
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      62
      1732
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1640
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      33