aina sama homma

tuhkimo 89

Kun lähden ulos riittää niitä kaljamahaisia ja ällöttäviä äijiä kimpussa. Mistä se johtuu että kuvittelette että nainen teistä vois kiinnostua? Aivan oksettavia miehiä ja silti yrittävät iskeä.

Onko media luonut kuvan et jos nainen on tavallinen eli ei silikooneja ei ole super hoikka eikä ole tekohiuksia ja ripsiä ym niin hän on sitten jonkun 200kg juopon tasoa jonka suusta ei pysty erottamaan kuin röhkimistä?

14

347

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisten julkkisten

ihannoinnilla jotain tekemistä asian kanssa?

• Ylensä naiset parkuvat, kun miehet eivät tee aloitteita. Ja kun tekevät, niin se vasta kauheaa onkin.

Minä veikkaan, että tapaukseesi on kaksi vaihtoehtoista syytä. Joko miehillä on suuret luulot itsestään tai sitten sinulla itselläsi on. Kysymys siis kuuluu, oletko sinä vai kaikki ne miehet oikeassa?

• tuhkimo 89

mua lähestyy kyllä myös mielettömän hyvännäköiset miehet. En ole lähelläkään niiden huonojen leveyttä esimerkiksi. Olen hyvin tavallinen 170 58kg en sataa kiloa. Silti niitä sumopainioita riittää.

• tuhkimo 89 kirjoitti:

mua lähestyy kyllä myös mielettömän hyvännäköiset miehet. En ole lähelläkään niiden huonojen leveyttä esimerkiksi. Olen hyvin tavallinen 170 58kg en sataa kiloa. Silti niitä sumopainioita riittää.

Miten ihmeessä niistä on mukamas niin vaikeaa hankkiutua eroon? Kiitos, mutta ei kiitos ja silleen...

• tuhkimo 89
        Ratikkakuski kirjoitti:

Miten ihmeessä niistä on mukamas niin vaikeaa hankkiutua eroon? Kiitos, mutta ei kiitos ja silleen...

pääsee suhteellisen nopeasti eroon. Ei aina tosin.

Mutta tekee vaan pahan mielen tollaset ja toisekseen alan epäilemään että olen tosi ruma kun uskaltavat lähestyä. Toisaalta ovatko ne komeat miehet sitten niin epäpinnallisia et kiinnostuvat myös rumista?

• Ehkä kannattaisi vaihtaa kantaräkälää jos on tuommoinen ongelma.

• teme.

Mistä se johtuu että kuvittelette että nainen teistä vois kiinnostua?
      - Tarttis lihottaa ensin. Yleisellä tasolla: normi mies ymmärtää olla lähentymättä kaikkein kauneimpia naisia. Mikset muuten itse hakeudu sinuun vetoavien miesten seuraan? Ja vaihda mestaa, ei toi kuvaus mistään normi yökerhosta kyllä ollut.

Onko media luonut kuvan et jos nainen on tavallinen eli ei silikooneja ei ole super hoikka eikä ole tekohiuksia ja ripsiä ym niin hän on sitten jonkun 200kg juopon tasoa jonka suusta ei pysty erottamaan kuin röhkimistä?
      - Eipä oikeastaan.

• tuhkimo 89

Kyllä saan kimppuuni myös niitä todella komeita miehiä mut miksi saan myös noita ällötyksiä ja paljon? Olen kai sitten niin ruma vaikka en lihava olekaan. Toisaalta miksi sitten hyvännäköisetkin kiinnostuvat ja lähinnä ne normaalit muutenkin.

• nyt on
        tuhkimo 89 kirjoitti:

Kyllä saan kimppuuni myös niitä todella komeita miehiä mut miksi saan myös noita ällötyksiä ja paljon? Olen kai sitten niin ruma vaikka en lihava olekaan. Toisaalta miksi sitten hyvännäköisetkin kiinnostuvat ja lähinnä ne normaalit muutenkin.

käske epämiellyttävät kiitää.

• tyttöystäväni halusi

että kasvatan mahaa, se oli sen mielestä seksikäs. Joten tämäkin on naisten syy (vaikea löytää asiaa joka ei olisi).

• random_N

Tutustupas semmoiseen peruskäsitteeseen kuin mielen teoria. Sulla kusee se.

Kuvittelet että me koko ihmiskunta ollaan justiinsa samaa mieltä sinusta ja kaikista muista. Luulet että on päivänselvää, mikä on sinun ja muiden ranking ja kun joku ei toimi sen rankingin mukaan, niin hän on hullu, kusipää, luulee itsestään liikoja jne.

Muutama tosiasia:

1. Suurin osa ihmisistä ei ole sinusta yhtään mitän mieltä. Opi elämään sen tosiasian kanssa.

2. Osa miehistä kiinnostuu sinusta, osa ei.

3. Osa kiinnostuneista lähestyy sinua, osa ei.

4. Jos olet miesmetsällä, niin mene kiinnostavien luo. Jos sinua lähestyy ei-kiinnostava, niin juttele jos mies on hauskaa seuraa muussa mielessä ja jos ei ole niin vaihda paikkaa.

5. Maailma ei aina toimi just kuten haluaisit. Pirullista, eikö olekin?

• tuhkimo 89

että saan yli satakiloisia kimppuuni kun itse olen normaalivartaloinen. Ei masentaisi jos nämä isot miehet olisivat edes viisaita mutta ei. Toki saan kimppuuni myös komeita ja fiksuja mutt nämä örmyt masentavat mieleni ja tunnen itseni surkimukseksi.

Kaikilla ei ole mielipidettä minusta ja se on hyvä asia. Ei se mua harmita. Se ainoastaan että ei saa olla rauhassa rasittavilta missään.

• Diagnoosi valmis
        tuhkimo 89 kirjoitti:

että saan yli satakiloisia kimppuuni kun itse olen normaalivartaloinen. Ei masentaisi jos nämä isot miehet olisivat edes viisaita mutta ei. Toki saan kimppuuni myös komeita ja fiksuja mutt nämä örmyt masentavat mieleni ja tunnen itseni surkimukseksi.

Kaikilla ei ole mielipidettä minusta ja se on hyvä asia. Ei se mua harmita. Se ainoastaan että ei saa olla rauhassa rasittavilta missään.

"Toki saan kimppuuni myös komeita ja fiksuja mutt nämä örmyt masentavat mieleni ja tunnen itseni surkimukseksi."

Heikko itsetunto vetää luusereita puoleensa. Se loistaa käytöksestäsi.

• almasty

Se taitaa vaan olla niin että olet oikeastaan melkoisen hyvännäköinen kun kerran noita lähestyjiä riittää laidasta laitaan.

Niillä kaljamahaisilla ja sun mielestä ällöttävilläkin äijillä on oikeus yrittää iskeä joku joten viitsitkö olla vetämättä liin paljon herneitä nenään tässä asiassa.

Mistä olet saanut päähäsi että ihmisen ulkonäkö määrittelee hänen tasonsa mitä sinä sillä tarkoitit?
      Loppujen lopuksi murheesi vaikuttaa suorastaan olemattomalta tekstisi saa sinut näyttämään ikäistäsi viisi vuotta nuoremmalta.Odottappas kun elämä kolhaisee sinua jollain oikealla vastoinkäymisellä saako tämmöinen asia sinua enää silloin tarttumaan kynään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      87
      5439
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4722
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3027
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      88
      2955
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2564
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe