Miksi palstalla valehdellaan, väännetään aloi-
tukset täysin muuhun muottiin, mikä se oli a-
lunperin? Miksi väitetään, että joku ei hy-
väksy muutaman vuoden ikäeroja, kun kysymys oli
todella isoista ikäeroista?!
Miksi lähes järjestään kaikki miesten aloitukset
haukutaan a:sta ö:hön?
Puhutteko ihmisille samaan tapaan kuin kir-
joitatte täällä?
Ovatko tietyt naiset täällä noin heikoilla?
Ottaako yksinäisyys noin koville?
Kuka teidät on jättänyt kasvattamatta?
Mistä teitä oikein tulee?
Mitä teistä oikein tulee?
Mikä mahtaa olla koulutustaso?
Pistää miettimään.
Jos treffipalstalla on tuollaisia naisia, niin
ei kiitos.
Miksi täällä väännetään jutut?
18
757
Vastaukset
- vääntäjäköhän?
- ylipäänsä
järkevät ihmiset?
Onko sellaisia keskustelupalstoja? Ainakin esim. kauppalehden keskustelupalstalla meno tuntuu olevan aika villiä välillä.
Ehkä anonyymiys saa aikaan sen että ihmiset uskaltaa päästellä oikein kunnolla.
Minä en ensinnäkään usko, että puoletkaan viesteistä on kirjoitettu tosissaan, vaan ennemmin kieli poskessa.
Ja minusta kyllä näyttää siltä, että vain muutama hassu kirjoittelee suurin piirtein itsekseen. Kysyy ja vastaa. Riitelee itsensä kanssa. Välillä esittää naista, välillä miestä. Huvinsa kullakin.- En sääli
Kun esiintyy eri henkilöinä, ei huvia!
- ole valtuutta
puuttua muiden elämään siten, että väittää ettei hyväksy heidän ikäeroaan.
Itse valehtelet parhaillaan, kun väität että kaikkien miesten aloitukset haukutaan täällä. Täällä haukutaan vain yhden, henkisesti sairaan 5-kymppisen aloitukset, joka kuukaudesta toiseen ruikuttaa katkerana, kun naiset haluavat nuoremman miehen. Jos sen miehen näkisin livenä, niin sanoisin hänelle suorat sanat. Ja ne eivät olisi kaunista kuultavaa.
Ja minä itse en hae, enkä ole koskaan hakenut netistä seuraa. - tylsimpiä
Voiko olla ns. "kaikki kotona", jos linkittää
vanhoja keskusteluja roppakaupalla saadakseen
"oikeutusta" omille väiitämilleen?- kun ne vanhat
keskustelut osoittavat, että sinä olet hullu?
- höpöhöpö...
Vain yhden 50 kääkän aloituksille on naurettu, muut palstan miehet osaavat sentään käyttäytyä. Tuolla "musapapalla" on mutterit irronneet.
- on.................
menneet liian tiukalle, pitäis paria löysätä että elämä olisi helpompaa...
Kauhean raskasta tuollainen toisten vahtiminen ja ikäerojen laskeminen, jonkun yksinäisyydestä huolehtiminen ja kaikki maailman parisuhde huoletkin miesparan harteille on nakattu kannettavaksi. Voivoi, kuinkahan se jaksaakaan? Onneksi sen duunissa on lääkekaappi lähellä.
- luulisi
vaihdevuosista kärsiväksi 64-vuotiaaksi ämmäksi, joka alahuuli tutisten ja posket palaen valittaa ja natkuttaa.
- haluan tietää...
miten sulla pyyhkii, kun oot jo noin vanhaksi elänyt? Onko löytynyt treffeiltä herraseuraa? Kerro hei, please, jooko. Mä pyydän oikein kauniisti. Kerro, kerro, kerro, kerro .......
- psst..
Ainut joka on heikoilla olet sinä. ;)
- helpotti....
Että edes joku muukin ajattelee samoin kuin minä. Surkuhupaisaa noissa jutuissa on se, että aloittajan jutussa valitetaan, miksi esim. miehet eivät hyväksy tiettyjä naisten tekemiä ratkaisuja ilman haukkumista, kun samaan aikaan "keskustelu"ketjussa voi lukea naisten kirjoittamina kaiken sortin nimityksiä, jos joku uskaltaa vaan olla eri mieltä. En haluaisi olla heidän kaltaistensa tuttava.
- Samaa mieltä olen
Tosi outoja "naisia". Lopulta kyse taitaa olla
jostain myöhäsyntyisestä puberteettikriisistä. - niin se on
Ei käy sääliksi ikäkriisissä painivat keski-iän jo ylittäneet papparat. Sitä saa mitä tilaa...
- ...........
Samaa mieltä olen kirjoitti:
Tosi outoja "naisia". Lopulta kyse taitaa olla
jostain myöhäsyntyisestä puberteettikriisistä.Että suurin osa suhteiden ja tunteiden alla olevista palstoista, tuntuu olevan pilattu. Asiallinen keskustelu on näköjään turn off.
- elämässäsi
niin se on kirjoitti:
Ei käy sääliksi ikäkriisissä painivat keski-iän jo ylittäneet papparat. Sitä saa mitä tilaa...
kaikki hyvin?
- uusi palsta:
........... kirjoitti:
Että suurin osa suhteiden ja tunteiden alla olevista palstoista, tuntuu olevan pilattu. Asiallinen keskustelu on näköjään turn off.
50 ikäkriisiset papparat.
Siellä voisi papparat kilpaa kehua itseään ja haukkua ikäisiään naisia.
Asiallinen keskustelu käytäisiin sitten muilla palstoilla. - entä
elämässäsi kirjoitti:
kaikki hyvin?
onko sulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3385724- 765199
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484266- 523901
- 463597
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1543331Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky302869- 432249
- 492185