Nuudelit

puff87

olen tässä tovin korvannut yhden/useamman aterian päivässä MAMA-nuudeleilla,joihin sitten sotken tomaattia,tonnikalaa,sipulia ym..MAMA-nuudelipussissa on vain n35 kcal/pussi, joten niitä voi syödä niin paljon kun napa vetää.HUOM! ainoastaan MAMA-nuudelit näin vähäkalorisia! muut nuudelit sisältää lähes järjestään yli 100 kalorista aina 400 kaloriin/annos. neljä kiloa nyt tippunut,eikä ole tarvinnu nälissään olla =)

16

1642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhhuh

Mieluummin vetäisin ne tomaatit ja sipulit sellaisinaan kuin sotkisin ne joihinkin kamalan makuisiin nuudeleihin.

• puff87

Sinähän voit toki tehdä niin =)

• motivo

Sinulla on valitettavasti väärä käsitys nuudeleiden energiasisällöstä.

• FFi

Itse luulin myös että MAMA-nuudleit o tosi vähäkalorisia. MUTTA tuoteselosteessa lukee, että 100g VALMISTA KEITTOA sisältää sen 70kcal.

Yhdessä pussissa on kuivana nuudeleita 45g
        Eli siis valmiissa keitossa on 350g vettä (3,5dl ohjeiden mukaan) plus tuo 45g kuivia nuudeleita

Eli keitossasi on noin 415g valmista keitto

70kcal x 415g = 290,5kcal

Ei se nyt hirveästi ole, mutta aika kaloripitoista saat siitä kun lykkäät vielä lisäksi juuri esim tonnikalaa.

Koita vaikka riisinuudeleita (esim blue dragon, currynmaku) niissä on pussillisessa sellanen 125kcal ja on myös ihan hyviä :)

• puff87

no ikävä kyllä siltä pahasti näyttäis,että päin hemmettiä on tullu ravintosisällöt kateltua =( laihduttu on kumminkin 4 kiloo =) laitoin heti hirveen reklamaatiokirjeen meneen tolle maahantuontifirmalle,että ihmisiä noin johtavat harhaan.

• superme
        FFi kirjoitti:

Itse luulin myös että MAMA-nuudleit o tosi vähäkalorisia. MUTTA tuoteselosteessa lukee, että 100g VALMISTA KEITTOA sisältää sen 70kcal.

Eli siis valmiissa keitossa on 350g vettä (3,5dl ohjeiden mukaan) plus tuo 45g kuivia nuudeleita

Ei se nyt hirveästi ole, mutta aika kaloripitoista saat siitä kun lykkäät vielä lisäksi juuri esim tonnikalaa.

Koita vaikka riisinuudeleita (esim blue dragon, currynmaku) niissä on pussillisessa sellanen 125kcal ja on myös ihan hyviä :)

väheneekös tämä kalorimäärä sitten jotenkin, kun ite en syö tästä "keitosta" sitä "lientä", eli valutan nuudelit ennen syömistä?

• voi voi voi...
        puff87 kirjoitti:

no ikävä kyllä siltä pahasti näyttäis,että päin hemmettiä on tullu ravintosisällöt kateltua =( laihduttu on kumminkin 4 kiloo =) laitoin heti hirveen reklamaatiokirjeen meneen tolle maahantuontifirmalle,että ihmisiä noin johtavat harhaan.

Heheheee. tää oli paras läppä ikinä. Ehkäpä nyt huomaat että laihtumisesi syy ei ollutkaan siinä että kitkuttelit pienellä kalorimäärällä vaan jossain ihan muualla. Opi tästä jotain. Voit syödä ihan oikeaakin ruokaa.

• puff87
        puff87 kirjoitti:

no,eipä siitä silti tule kun n.200 kaloria pussia kohti,kun valutan kans ne vedet poies,enkä käytä sitä öljyä.että jos yhden pussin päivässä näitä oon syöny,niin se ei paljo mun syötyä kalorimäärääni päivää kohden nosta..eikä oo tarvinnu edes kituuttaa.

• puff87
        voi voi voi... kirjoitti:

Heheheee. tää oli paras läppä ikinä. Ehkäpä nyt huomaat että laihtumisesi syy ei ollutkaan siinä että kitkuttelit pienellä kalorimäärällä vaan jossain ihan muualla. Opi tästä jotain. Voit syödä ihan oikeaakin ruokaa.

olen silti syönyt koko ajan ravitsevaa ja terveellistä ruokaa,ja kalorimäärät n1000-1500 päivä.En ole suinkaan syönyt pelkkiä nuudeleita aamusta iltaan.

• superme
        puff87 kirjoitti:

no,eipä siitä silti tule kun n.200 kaloria pussia kohti,kun valutan kans ne vedet poies,enkä käytä sitä öljyä.että jos yhden pussin päivässä näitä oon syöny,niin se ei paljo mun syötyä kalorimäärääni päivää kohden nosta..eikä oo tarvinnu edes kituuttaa.

usein näitä Mamoja myös syön mutta en oo koskaan ilman öljyä huomannut kokeilla. Kuinka paljon erilaisempaa lopputuloksesta ilman sitä tulee? Onko nuudelit kovin tahmaisia ja kiinni toissaan? Vai huomaako eroa edes? 8)

• FFi
        superme kirjoitti:

usein näitä Mamoja myös syön mutta en oo koskaan ilman öljyä huomannut kokeilla. Kuinka paljon erilaisempaa lopputuloksesta ilman sitä tulee? Onko nuudelit kovin tahmaisia ja kiinni toissaan? Vai huomaako eroa edes? 8)

Ite en ees oikeen tykkää siitä öljystä, tekee ne "liian liukkaiks" Ei tosiaan oo toisissaan kii tms :)

• Nuudelisyöppö
        superme kirjoitti:

Itse syön lähes aina ko. nuudelit ilman öljypussukkaa, maku on lähes sama, eikä nuudelit millään tapaa tartu toisiinsa, tms. Suosittelen kokeilemaan :)!

• Amppari
        FFi kirjoitti:

Totta, näinhän se on muttei se huijausta ole.
        Plus nuudeleis on hiilareit.

• Amppari
        superme kirjoitti:

väheneekös tämä kalorimäärä sitten jotenkin, kun ite en syö tästä "keitosta" sitä "lientä", eli valutan nuudelit ennen syömistä?

Tuskinpa. -.-

• Amppari
        puff87 kirjoitti:

olen silti syönyt koko ajan ravitsevaa ja terveellistä ruokaa,ja kalorimäärät n1000-1500 päivä.En ole suinkaan syönyt pelkkiä nuudeleita aamusta iltaan.

En vaan tajua, kuinka joku pystyy vetään sellaset määrät päiväs.

• star123

satutteko tietään mitä sanoo kalorimäärät näistä pikanuudeleista vai mitä ne muovisissa rasioissa olevat onkaan??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1423
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1114
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      908
    Aihe