olen kokoa noin 47-48 ja siis 163cm ja 98kg ja ikuinen laihduttaja mielessä vaan...ku en pysty siihen. mitkä on pukeutumisen kriteerit? mitä pitää muistaa ja katsoa kun menee ostamaan vaatteita...ettei läskit näy ja ois näyttävä??????
isokokoinen
2
871
Vastaukset
- Ziiria
Tarpeeksi löysiä vaatteita, jotta ne istuvat eivätkä purista, mutta eivät ole säkkejä. Huomio kauniisiin paikkoihin.
- atlatl
...värit.
Monet ostaa mustaa/tummia värejä koska niin on joskus neuvottu ja se on näköjään jäänyt päähän myös markettien/vaateliikeiden sisäänostajille.
Itse rakastan värejä ja salsahameita.
Kaksi suoraa hametta olen saanut sivusta rikki,ennenkuin uskoin,ettei moinen kotelo ole kävelyyn tarkoitettu.
Ja pukeudu niinkuin itse tahdot,unohda trendit.
Kun olet mieleisissäsi vaatteissa joista itse nautit, se heijastuu koko olemukseesi ja näkyy itsevarmuutena ulospäin.
Itse ainakin olen saanut tuntemattomiltakin kehuja pukeutuessani juuri niihin vaatteisiin,joita eniten rakastan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754