miehet heips...

...rehellisiä vastauksia...

...pyydetään!

onko naisen koulutus tärkeää? onko parempi korkeasti koulutettu nainen (5500e/kk) vai nainen nainen peruspalkalla (2500e/kk) pehmeinen elämänarvoineen? koulutuspaikkaa haen tällä hetkellä, mutta kovasti mietityttää koulutuksen vaikutus mun tulevaan elämääni?! olen viettänyt koko lukion ja peruskoulun lukien aivan hullunlailla, ei muuta elämää ja jos hakeudun yliopistoalalle pelkään että seuraavat 5-6v. vietän taas samallalailla, uskallanko luottaa siihen että mahd. tuleva poikiaystäväni tukee minua opiskeluissa ja ei hylkää minua uran luomisen ohessa? pelkään myös sitä että jos menen yliopistoalalle poikaystävää ei tule, sillä missä kerkeäisin löytää "sen"! ja yliopiston käytyäni olisin jo "parhaat vuoteni elämästäni menettänyt!

ajatuksia kaivataan! minkä ikäisinä itse löysitte sen oikean? onko edellisillä asioilla väliä? olisi myös kiva tietää vastaavien oma koulutustausta!!!!!!!!!

wannabe yliopistotypy

7

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuinen nainen vastaa

Kyseessä on SINUN elämäsi ja SINUN toiveesi. Mitä hiton väliä sillä on mitä mieltä jotkin miehet ovat sinun koulutusvalinnoistasi? Mieti mitä itse haluat ja tee se.

• sen hyvän

ammatin, mutta, en sen kustannuksella että jään yksin koko loppuelämäkseni, perhe on haaveena tulevaisuudessa ja haluan myös joskus saada sen!

• jos mies haluaa
        sen hyvän kirjoitti:

ammatin, mutta, en sen kustannuksella että jään yksin koko loppuelämäkseni, perhe on haaveena tulevaisuudessa ja haluan myös joskus saada sen!

koulutetun naisen, niin hän saa haluta ja ottaa sellaisen. Jotkut ovat tarkkoja näistä asioista. Samoin kuin naiset.

Mutta eiköhän monelle miehelle ole tärkeää,että tyttöystävä/vaimo tekee sellaista työtä, josta tykkää.Oli sitten lääkäri, siivoja tai sihteeri.

Mitä sä vaivaat pikkupäätäs tollasella?

Tosin voit jäädä ilman miestä jos olet koko ajan nenä kiinni kirjassa. En ainakaan jaksas kattella sellasta.

Ihmisen ei todella tarvi olla koulutettu ollakseen sivistynyt. Eikä siellä yliopistolla kaikki todellakaan ole mitään valopäitä.

Jos joku mies on todella tarkka koulutuksesta, voi olla, että elämän arvot ovat muutenki erilaiset kuin sinulla.

• ensivaikutelma

Sellaiset määrät hölmöjä typoja tuossa tekstissä.

• KaninKirous

taitaa olla vielä vähän vääristyneitä käsityksiä yliopistoelämästä. Yliopistoon on tietyille aloille hyvinkin hankala päästä, mutta pääosin itse opiskelu on leppoisaa eikä kyllä stressi pääse vaivaamaan. Päinvastoin väitän, että yliopisto on mitä loistavin mahdollisuus löytää se elämänkumppani! Moni ei ole vieläkään löytänyt sitä oikeaa ja moni ei löydä sitä ikinä, mutta niillä asioilla ei ole mitään tekemistä koulutuksen, palkan tai ammatin kanssa. Yliopisto ei myöskään tarkoita mitään "uraputkea". Aloja on monia ja palkat vaihtelevat reilusti alle 2000 eurosta useisiin tuhansiin. Jos voin antaa vinkin niin valinta kannattaa tehdä sen perusteella mikä oikeasti kiinnostaa ja millä koulutuksella tulevaisuudessa on töitä tarjolla.

Uskallan sanoa, että elämäsi parhaat vuodet todennäköisesti vietät yliopistossa tai mihin kouluun sitten haetkin! Voit toki sielläkin pelkästään lukea, mutta silloin voit syyttää siitä ainoastaan itseäsi jos elämä tuntuu valuvan ohi. Aikaa ja mahdollisuuksia "elämiseen" on varmasti yliopistossa enemmän kuin missään toisessa oppilaitoksessa.

Itse kysymykseen vastaan näin: ei, naisen koulutus ei ole tärkeää kuten ei palkkakaan. Tärkeintä on, että tekee jotain, nauttii ja arvostaa itse työtään.

• 5500??

ois se nyt aika kuumottavan korkee palkka jo :D ite tulee saamaa sen kolmisen donaa mut siin on kyl pitkät kesälomat =)

• -ohiaiheen-

Joku lukio-opettaja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1423
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1114
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      908
    Aihe