Löysin poikäystäväni yöpöydän laatikosta hänen eksänsä valokuvan, eksän tekemän lahjan ja kortin. Erosta on kulunut n.7kk. Tuntuu vähän pahalta, että siellä on noin selviä muistoja eksästä.. mitä pitäisi ajatella?
Muistot eksästä
7
1016
Vastaukset
- simcity -peli
Vaikkapa, että kaupassa pitäisi käydä, uusi auto on ostettava, laitan sukkahousut päähän ja lähden ihmisten ilmoille. Kerro sitten miten kävi.
- ilmaa
Toiset sanoo että pitää nokkaantua, toiset taas että toisen muistot ja mennyt on pyhiä eikä saa kajota.
Riippuu onko laatikon päällä vai pohjalla, että katseleeko niitä exän juttuja tarkoituksella, oletko asiaa tiedustellut ihan viattomasti, ei syytellen?
Itselle voisi olla kova pala, miehen exä tuntuu olevan aina vaan jotenkin ohittamaton, vaikkei pitäisi. Olivat vaan niin pitkään yhdessä ja tuntuu joskus että olen hänelle korvike, kun kerran exä jätti mieheni eikä toisinpäin.- jo on aikoihin eletty
No ompa monismutkaista. Miten sulla riittää aikaa muihin asioihin, kun näinkin pieni asia tuottaa noin paljon päänvaivaa. Mistä naistenlehditä oikein luette näitä toiminta tapoja?
- Yks äijä vaan
jo on aikoihin eletty kirjoitti:
No ompa monismutkaista. Miten sulla riittää aikaa muihin asioihin, kun näinkin pieni asia tuottaa noin paljon päänvaivaa. Mistä naistenlehditä oikein luette näitä toiminta tapoja?
Mun ex-vaimo oli mustasukkainen kahvinkeittimelle,pölyimurille muille mun vanhoille tavaroille.....ai miksikö ????
Nooh katsos, kun tuon naisen mielestä niitä ei voinut enää käyttää, kun toinen nainen oli niihin koskenut! - Nyksä on parempi kuin ex
Yks äijä vaan kirjoitti:
Mun ex-vaimo oli mustasukkainen kahvinkeittimelle,pölyimurille muille mun vanhoille tavaroille.....ai miksikö ????
Nooh katsos, kun tuon naisen mielestä niitä ei voinut enää käyttää, kun toinen nainen oli niihin koskenut!Ex nainen valitti myös suht samoista asioista ja mä loppujenlopuksi tokasin et mites tää yks tavara mikä roikkuu täällä jalkojen välissä et pitääkö tääkin laittaa pois ni jopas tuli hiljasta ;)
Turha vaivata itseään sekopää naisten kanssa, koska löytyy myös ihan normaalejakin naisia, jotka eivät itke vanhoista asioista.
Menneet ovat menneitä :) - Jeppe44,
Yks äijä vaan kirjoitti:
Nooh katsos, kun tuon naisen mielestä niitä ei voinut enää käyttää, kun toinen nainen oli niihin koskenut!Tuossa se taas näkyy tietyn naisryhmän tyhmyys ei voi sanoa muutakuin tap,tap!
Tuosta ei voi kyllä mustasukkaisuus enää lisääntyä...
- Nimimerkki
Tuollaiset ovat hänen oma asiansa eivätkä kuulu sinulle jos hän ei niitä haluaisi kertoa. Minullakin on tavaroita exiltä ja jostain pienemmistäkin jutuista ja muija lentäisi pihalle jos niitä yrittäisi minulta pois saada.
Tykkään säilyttää tavaroita muistona eri asioista. Ihan sama ovatko muistot hyviä taikka huonoja. Ne ovat kuitenkin muistoja minun elämästäni enkä halua koskaan unohtaa mitä olen aiemmin kokenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094