Pieni pyyntö

Musiikin ystävä

Tämä kenties pitäisi postata parannusehdotuksia palstalle, mutta haluaisin kysyä, että eikö Rap-palstaa voitaisi siirtää pois musiikkipalstan alta? Loppujen lopuksihan näillä asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

Tiedän kyllä saavani niskaani viharyöpyn ja solvauksia kuin myös "trolli, trolli" tyylisiä huutoja, mutta minulla on oikeus mielipiteeseeni kuten kaikilla tässä maassa.

Ehdotuksiani siitä, mihin Rap-palstan voisi siirtää: Harrastukset, Huuhaa, Maailman menoa, Muoti ja Kauneus, Nuoret, Talous ja Raha, Yhteisöt.

Nuo palstat sopisivat mielestäni paremmin käsittelemään Rapin kaltaista ilmiötä kuin Musiikkipalsta, jonka alaisuudessa oleminen luo Rapista vääränlaisen leiman varsinkin varttuneempien ihmisten silmissä jotka eivät tiedä mitä Rap on.

Peace, love & understanding...

Ja en kuuntele heviä.

6

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedusteltua

ikäsi? mikäli olet aikuinen, olen pettynyt. mutta ei voi yllättynytkään olla, sillä sinunlaisia tästä maasta löytyy. räppiä ei muka voi luokitella musiikiksi, MINKÄ HELVETIN VITUN TAKIA!!?
      sitä asiaa vaan joutuu ihmetellä, että löytyy vielä sellainen maailman kolkka joka ei osaa ottaa tätä asiaa tosissaan.
      noh härmäläiset on periaatteidensa vankeja näköjään vielä pitkään. ei voi mitään..
      et kuuntele heviä, selvä! pystytkö elämään sen kanssa, että oman musiikkimakusi artistit ovat saattaneet imeä vaikutteita jopa "räp musiikista" !!
      ja mitä tulee siihen, että jos vanhemmat ihmiset eivät kestä tätä "ilmiötä" (vaikka mistään vitun ilmiöstä ei ole kyse) täällä palstoilla, niin tulen jatkossakin vittuilemaan ja aukomaan päätäni paras kitarasoolo -keskusteluun, ihan vaan siitä ilosta!

• käsittäny

että musiikki ei ole musiikkia vain jos siinä on kitara/ joku instrumentti, musiikki on ääntä, mikä tyydyttää ihmistä ja jokaisella on oma mielipiteensä. jos rappi ei ole musiikkia niin mikä määrittää hevin/popin/muut tommoset musiikiksi? niissä on laulua perinteiseen tyyliin ja kitarat ja rummut? ja turha sanoa sitä "Muodiksi" kaikki mun kaverit on kuunnellu rappia 90luvun alusta asti kun punfunkkia alko tulemaa ja enemmä soul tyylist musaa.

• herää

Kerros mikä tekee räpistä ei-musiikkia? tai mikä tekee mistään muusta musiikkia? Itse teen biittejä ja sanoituksia sekä räppään niiden biittien päälle, ja mielestäni minä kylläkin teen musiikkia. Miksei tuollaisia 12-vuotiaan mielipiteitä voi pitää siellä tyhmän pään sisällä? Koitas ihmeessä tehdä itse räppiä, lähetä sitten minulle. Tuskin edes naurattaa. Hieno päivä pilalla todennäköisemmin.

• höpönpöppöö

Höpötetään joidenkin aneemisten taustanauhojen päälle itseä kehuvia huonoja riimityksiä. Sitähän se Suomen räppi pääsääntöisesti on. Hyvin vähän mitään tekemistä mielenkiintoisen musiikin kanssa. Poikkeuksia on mutta lähinnä ne vahvistavat sääntöä. Paleface on musiikillisesti lahjakas ja Steen1:llä on oikeasti sanottavaa. Mutta kyllä nää muut Suomenkin räppärit on ihan pellejä.

• rgrefg

Moikka vaan kaikille. Siis Räppi On Mun Mielest TODELLAKIN musiikkia!!! Räpissä Kerrotaan Asiaa!Siinä Sanotaan Esim.Mitkä On Päin Perseitä JNE!Itekki Räppään! Kiinnostuin Räpistä Jo 7 Vuotiaana.Oon Siis Nyt 13. Hevit ja popit vit***n,RÄPIT SOIMAAN! Eli siis asat rotat N.W.At jne. Nyt kerron yhden tosi asian Suomeen tuli uus "räppäri"Cheek(Suomeksi Poski) Niin sille tuli faneja lol.. cheek on paska "räppäri"!! "Etsä Tiedä Kuka Mä Olen?"Tollasii Biisin Nimiäki,Lesoo tolla paskalla.. MINÄ VITTU TIEDÄN KUKA SINÄ OLET!OLET MASSIN PUMMAAJA SUOMESTA,ET OSAA RÄPÄTÄ,OLET KUULEMA HINTTI,MASSI MIELES VAAN,JA LISÄKSI VITUN POSKI MENE VITTUUN ROTAN JA ASAN EESTÄ! SINÄ VITUN IDIOOTTI CHEEK HAISTAT PITKÄN VITUN!ET OSAA!ANNA OLLA JÄTÄ URAS.LAULA POPPII SIIHE SUT ON TEHTY.SINEN "UNIKLUBIN"SEKAAN!

• Siis mahtavaa..!!11
        rgrefg kirjoitti:

Moikka vaan kaikille. Siis Räppi On Mun Mielest TODELLAKIN musiikkia!!! Räpissä Kerrotaan Asiaa!Siinä Sanotaan Esim.Mitkä On Päin Perseitä JNE!Itekki Räppään! Kiinnostuin Räpistä Jo 7 Vuotiaana.Oon Siis Nyt 13. Hevit ja popit vit***n,RÄPIT SOIMAAN! Eli siis asat rotat N.W.At jne. Nyt kerron yhden tosi asian Suomeen tuli uus "räppäri"Cheek(Suomeksi Poski) Niin sille tuli faneja lol.. cheek on paska "räppäri"!! "Etsä Tiedä Kuka Mä Olen?"Tollasii Biisin Nimiäki,Lesoo tolla paskalla.. MINÄ VITTU TIEDÄN KUKA SINÄ OLET!OLET MASSIN PUMMAAJA SUOMESTA,ET OSAA RÄPÄTÄ,OLET KUULEMA HINTTI,MASSI MIELES VAAN,JA LISÄKSI VITUN POSKI MENE VITTUUN ROTAN JA ASAN EESTÄ! SINÄ VITUN IDIOOTTI CHEEK HAISTAT PITKÄN VITUN!ET OSAA!ANNA OLLA JÄTÄ URAS.LAULA POPPII SIIHE SUT ON TEHTY.SINEN "UNIKLUBIN"SEKAAN!

Jos olit tosissas niin kiitti nauruista. Kun olitkin provo niin kiitti kun tuhlasit tästäkin turhasta darrapäivästä 45sekuntia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      80
      5029
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4668
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      83
      2917
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2384
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2025
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      20
      1760
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1415
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe