Olen 24vuotias ja tällä hetkellä työtön. Eli siis päiväni koostuu vain pienistä perusaskareista.
Pituutta 162 ja painoa 60kiloa. Navan kohasta 81 ja hoikin kohta 70
Pitääskö vielä laihuttaa.En oikein enää itse tiedä. Viime kesänä olin "laihimmillani" 56kiloa kun teen ruumillista puistotyötä kesäisin.
Eli 4kiloa on tullu talven aikana. Aloitin tosin uimisen marraskuussa ,eikä tuo lihominen ainakaan mittanauhassa näy. Mutta kai se on levinny jonnekki muualle. Mua vaan ahistaa kun eilen yksi miespuolinen kaverini sanoi,että oot saanu läskiä ,niin heti tuli sellanen olo,että voi vitsi. Pakko laihuttaa. Mulla taitaa olla huono itsetunto. Mikähän on muuten peruskulutukseni?
Onko ok?
laihduttanut kauan
2
449
Vastaukset
- kukaan..
Miten kukaan voi sanoa toiselle, onko toinen ok!!! Kyllä se pitää sinun itsesi tehdä sopimus itsesi kanssa, että olet ok - ja piste. Sitä kelpaamista ei toisilta ruikuteta eikä kysellä. Jokainen kelpaa!
- tästä....
syöt vain terveellisesti ja liikut, olet ihan sopivan kokoinen, älä välitä toisten puheista, pääasia että itse voit hyvin ja olet tyytyväinen olotilaasi.
tuosta voit katsoa kulutustasi
http://kalorilaskuri.fi/kalorikulutus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070