käyttäytyvään palstakommentoijaan
hihi! :)
Miten suhtaudut
17
429
Vastaukset
- no,,
No. Jos vahvasti näyttäisi siltä, että joku käyttäytyy epänormaalisti tahallaan, halveksun syvästi. Syyntakeettomuus lienee sitten taas lähinnä säälittävää, mutta rajaa on keskustelupalstalla joskus inhimillisistäkin syistä aika vaikeaa vetää, koska aika loukkaantuneeksi ja turhautuneeksi sitä itsensä tuntee, jos asiapohjaiseen kirjoitukseen vastataan vain esimerkiksi pelkällä pilkalla.
Sun kirjoitustyylistäsi en muuten pidä yhtään. Vaikutat aika epämiellyttävältä mielestäni.- VAI NIIN!,
mutta silti uskollisesti luet kirjoitukseni ja joskus myös kommentoit :)
- no,,
VAI NIIN!, kirjoitti:
mutta silti uskollisesti luet kirjoitukseni ja joskus myös kommentoit :)
Tiedän, että se varmasti on sinulle vaikeaa ajatella asioita ainoastaan siten, kuin ne todellisuudessa menevät, mutta yritä nyt edes!
En tiedä, että kuka ja mikä olet tai että käytätkö jotakin rekisteröityäkin nimimerkkiä sitten myös, mutta esim. mä en lue sun kirjoituksiasi mitenkään erityisen "uskollisesti". Sä nyt vain näyt kirjoittavan aika paljon...
Mitä muka juuri sun kirjoituksissasi olisi sellaista erityistä annettavaa _minun_ ajattelulleni, että katsot aiheelliseksi imarrella itseäsi tuonlaisella väitteellä, että mä lukisin sun kirjoituksesi erityisen "uskollisesti"? Itse en kehtaisi imarrella itseäni vastaavalla tavalla, mutta mä eroankin aika melko monesta tän palstan kirjoittajasta siinä, etten muutenkaan jaksa imarrella itseäni turhaan ylentämällä koko ajan itseäni jonkun/joidenkin toisten kustannuksella. Pakosti vain huomannut sen, että joitakin ilmeisestä alemmuuskompleksista kärsiviä kirjoittajiakin on ollut, ts. = niitä, jotka EIVÄT antaisi kaikkien kukkien kukkia. Niitä mä kritisoin ja ihan kuule ainoastaan sulan ihmettelyn pohjalta.
Musta on täydellisen omituisia keskustelupalstakirjoittajat, jotka katsovat asiakseen omia jotakuta keskustelupalstaa syrjimällä tai alentamalla jatkuvasti joitakuita yksittäisiä muita. Meitsi itse yhtenä ääriesimerkkinä syrjinnän kohteesta, koska olen koko palstahistoriani ajan saanut vastaanottaa enemmän aiheetonta paskaa niskaani, kuin voit käsittääkään ja olen sentään pelkkä puskakirjoittaja. Alan olla kohtuullisen tympääntynyt. Jos joku on niin idiootti, ettei tajua, että kuka/ketkä keskusteluissa argumentoivat ja kuka/ ketkä taas eivät, niin ei voi mitään! Sellasten yksisilmien ajattelua kukaan voi auttaa.
Inhoan omahyväisiä ihmisiä. Olit sinä nyt jokin vielä teini-ikäinen(?) tai mikä sitten ikinä olitkaan, niin elä ja anna elää. Äläkä puhuttele kuin idioottia ihmistä, joilla on aivot! - MINULLA!,
no,, kirjoitti:
Tiedän, että se varmasti on sinulle vaikeaa ajatella asioita ainoastaan siten, kuin ne todellisuudessa menevät, mutta yritä nyt edes!
En tiedä, että kuka ja mikä olet tai että käytätkö jotakin rekisteröityäkin nimimerkkiä sitten myös, mutta esim. mä en lue sun kirjoituksiasi mitenkään erityisen "uskollisesti". Sä nyt vain näyt kirjoittavan aika paljon...
Mitä muka juuri sun kirjoituksissasi olisi sellaista erityistä annettavaa _minun_ ajattelulleni, että katsot aiheelliseksi imarrella itseäsi tuonlaisella väitteellä, että mä lukisin sun kirjoituksesi erityisen "uskollisesti"? Itse en kehtaisi imarrella itseäni vastaavalla tavalla, mutta mä eroankin aika melko monesta tän palstan kirjoittajasta siinä, etten muutenkaan jaksa imarrella itseäni turhaan ylentämällä koko ajan itseäni jonkun/joidenkin toisten kustannuksella. Pakosti vain huomannut sen, että joitakin ilmeisestä alemmuuskompleksista kärsiviä kirjoittajiakin on ollut, ts. = niitä, jotka EIVÄT antaisi kaikkien kukkien kukkia. Niitä mä kritisoin ja ihan kuule ainoastaan sulan ihmettelyn pohjalta.
Musta on täydellisen omituisia keskustelupalstakirjoittajat, jotka katsovat asiakseen omia jotakuta keskustelupalstaa syrjimällä tai alentamalla jatkuvasti joitakuita yksittäisiä muita. Meitsi itse yhtenä ääriesimerkkinä syrjinnän kohteesta, koska olen koko palstahistoriani ajan saanut vastaanottaa enemmän aiheetonta paskaa niskaani, kuin voit käsittääkään ja olen sentään pelkkä puskakirjoittaja. Alan olla kohtuullisen tympääntynyt. Jos joku on niin idiootti, ettei tajua, että kuka/ketkä keskusteluissa argumentoivat ja kuka/ ketkä taas eivät, niin ei voi mitään! Sellasten yksisilmien ajattelua kukaan voi auttaa.
Inhoan omahyväisiä ihmisiä. Olit sinä nyt jokin vielä teini-ikäinen(?) tai mikä sitten ikinä olitkaan, niin elä ja anna elää. Äläkä puhuttele kuin idioottia ihmistä, joilla on aivot!ollut joskus rekisteröity nimmari :) Ja eihän siinä mitään, jos puhuttelee aikuisia hölmösti. Se alentaa vastaamiskynnystä ja ei minua liikuta mitä he minusta ajattelevat.
Älä säkään ota niin vakavasti tätä hommaa :) - no,,
MINULLA!, kirjoitti:
ollut joskus rekisteröity nimmari :) Ja eihän siinä mitään, jos puhuttelee aikuisia hölmösti. Se alentaa vastaamiskynnystä ja ei minua liikuta mitä he minusta ajattelevat.
Älä säkään ota niin vakavasti tätä hommaa :)Mun pitäisi olla jo ihan muissa puuhissa ( usko pois, etten ole ainakaan toimeton ihminen!), mutta aivan pakko sanoa sulle vielä, että älä ole omahyväinen.
Miten niin "alentaa vastaamiskynnystä", "puhutella aikuisia hölmösti", kuten sanoit? Ei kai kukaan nyt niin säälittävä ole, että kokisi joitakin erityisiä kynnyksiäkin tällaisellakin palstalla olevan? Jos sulla itselläsi sitten olisi, niin älä projisoi.
Olet varmasti omasta mielestäsi hauska kirjoitustapasi kanssa, mutta mulle susta huokuu vain aliarviointia. Ja arvaas mikä siitä sitten seuraaksi tulisi mieleen...( Enpäs kerrokaan.)
Ps. _Jos_(?) olet se sama "niinnittelijä", kuin yksi toinen aktiivinen palstakirjoittaja tällä palstalla, niin palautteena sinulle, että useinkaan ei ole kovin kohteliasta aloittajalta jättää viemättä keskustelua syvällisemmälle tasolle, jos yksitavuisiisi joku joskus vaivautuu kirjoittamaan pidemmänkin vastineen...
Odottaisin sinulta(kin) ajatustesi julkituontia.
( Omahyväisyys, sori nyt vain tämä, synnyttää vain omahyväisyyttä...)
- päästäni ja
kaadan jäitä housuihini
- myytikki
myös rikkaruohojen. Kukaan meistä ei ole virheetön :)
- no,,
Siinä paraskin puhuja kaikkien kukkien kukkimisen sallimisen puolesta, _JOS_(?) nyt sattuisit olemaan se sama myytikki, joka esimerkiksi minua puskakirjoittajaa on täysin tietoisesti esimerkiksi paranoidiksi nimitellyt, vaikka tasan huomaa/tietää mun olevan täysipäinen ihminen...
Joillekin varmasti keskustelupalstakommentaarin vääristely mielikuvitustaan mukailevaksi toivemaailmaksi edustaa jotakin henkistä hyvinvointiaan palvelevaa juttuakin sitten, mutta todellisuudessa se on ainoastaan kuvottavan vastenmielistä ja keskustelua millään muotoa palvelematonta käytöstä. Eivät varmastikaan ihan täysin ymmärrä, että minkälaisilla asioilla leikkivät, ne keskustelijoita tietoisesti täydellisen todellisuudenvastaisilla puheilla leimaavat... - myytikki
no,, kirjoitti:
Siinä paraskin puhuja kaikkien kukkien kukkimisen sallimisen puolesta, _JOS_(?) nyt sattuisit olemaan se sama myytikki, joka esimerkiksi minua puskakirjoittajaa on täysin tietoisesti esimerkiksi paranoidiksi nimitellyt, vaikka tasan huomaa/tietää mun olevan täysipäinen ihminen...
Joillekin varmasti keskustelupalstakommentaarin vääristely mielikuvitustaan mukailevaksi toivemaailmaksi edustaa jotakin henkistä hyvinvointiaan palvelevaa juttuakin sitten, mutta todellisuudessa se on ainoastaan kuvottavan vastenmielistä ja keskustelua millään muotoa palvelematonta käytöstä. Eivät varmastikaan ihan täysin ymmärrä, että minkälaisilla asioilla leikkivät, ne keskustelijoita tietoisesti täydellisen todellisuudenvastaisilla puheilla leimaavat...mutta kun sä kuvittelet, että kaikki vainoo sua, niin silloin en voi välttyä sellaiselta ajatukselta, että sä olisit paranoidi.
Ja se että sanon noin ei tarkoita sitä, että haluisin vahingoittaa sua :) - no,,
myytikki kirjoitti:
mutta kun sä kuvittelet, että kaikki vainoo sua, niin silloin en voi välttyä sellaiselta ajatukselta, että sä olisit paranoidi.
Ja se että sanon noin ei tarkoita sitä, että haluisin vahingoittaa sua :)Mä en ole koskaan sanonut, että minua "vainottaisiin". Sitä ovat hokeneet tavallisimmin/ tyypillisimmin NE, jotka MINUA ovat ahdistelleet...
Kertyis kuule melkein puolimetrinen pino niistä aiheettomista ja omaan kirjoittamaani liittymättömistä mielenterveyteen liittyvistä solvauksista, joita olen tällä palstalla aikojen saatossa saanut vastaanottaa. Samanlaista ikävää käytöstä ovat aivan varmasti ja ikävä kyllä saaneet osakseen jotkut muutkin asiakirjoittajat, mutta kyllä minä olen sellaisen paskakäytöksen kohteena olemisessa ollut varmasti tän palstan kruunaamaton kuningatar. Ja minä olen aikamoisen täysipäinen ja argumentoivalla tyylillä kirjoittava kuitenkin loppujen lopuksi, mistä syystä onkin pakko(!) ihmetellä sellaisten sokeutta, jotka eivät sitä näe.
Kun loppuu liiallinen negatiivinen persoonaan meno ja lukuisten palstapelle-tyyppien persooniensa nostatus mun kustannuksella, olen tyytyväinen. Olenkin lähinnä odottanut, että milloin sellaisia alkaisi hävettää edes vähän vai onko mahdollista, että idiotismi on jo siinä mitassa, ettei minkäänlaista pienintäkään syyllisyydentuntoa näillä minua aiheetta alentaneilla tuntemattomilla koskaan edes herää?
Ja sitten jotkut raukkaparat vielä ovat joskus kuvitelleet tunnistavansakin mua keskusteluista, mikä ei aina suinkaan ole pitänyt paikkaansa ja mikä on aiheuttanut mulle lähinnä jatkuvaa sijaishäpeää ja toisen puolesta punastelua, koska minähän sen rekisteröitymättömänä kirjoittajana näen, että kuka/ ketkä esimerkiksi rekisteröidyistä kuvittelevat välillä omiaankin puskakirjoittajista, eikä toisin päin...Jossakin määrin ja joskus mua on toki voitu jonkin verran tunnistaakin, koska aikoinaan käytin pidempään yhtä ja samaa nimimerkkiä ( vaikkakin rekisteröitymättömänä). Jos nyt voisin valita uudelleen, olisin jättänyt sen tekemättä, koska pidempään yksittäistä nimimerkkiä tällä palstalla käyttämällä sain ainoastaan kaikki ahdistelijani kimppuuni, eivätkä jotkut heistä vieläkään näemmä antaisi mun käydä keskusteluita rauhassa... Erityistä henkilökohtaista huomiota en koskaan ole kaivannut. - no,,
no,, kirjoitti:
Mä en ole koskaan sanonut, että minua "vainottaisiin". Sitä ovat hokeneet tavallisimmin/ tyypillisimmin NE, jotka MINUA ovat ahdistelleet...
Kertyis kuule melkein puolimetrinen pino niistä aiheettomista ja omaan kirjoittamaani liittymättömistä mielenterveyteen liittyvistä solvauksista, joita olen tällä palstalla aikojen saatossa saanut vastaanottaa. Samanlaista ikävää käytöstä ovat aivan varmasti ja ikävä kyllä saaneet osakseen jotkut muutkin asiakirjoittajat, mutta kyllä minä olen sellaisen paskakäytöksen kohteena olemisessa ollut varmasti tän palstan kruunaamaton kuningatar. Ja minä olen aikamoisen täysipäinen ja argumentoivalla tyylillä kirjoittava kuitenkin loppujen lopuksi, mistä syystä onkin pakko(!) ihmetellä sellaisten sokeutta, jotka eivät sitä näe.
Kun loppuu liiallinen negatiivinen persoonaan meno ja lukuisten palstapelle-tyyppien persooniensa nostatus mun kustannuksella, olen tyytyväinen. Olenkin lähinnä odottanut, että milloin sellaisia alkaisi hävettää edes vähän vai onko mahdollista, että idiotismi on jo siinä mitassa, ettei minkäänlaista pienintäkään syyllisyydentuntoa näillä minua aiheetta alentaneilla tuntemattomilla koskaan edes herää?
Ja sitten jotkut raukkaparat vielä ovat joskus kuvitelleet tunnistavansakin mua keskusteluista, mikä ei aina suinkaan ole pitänyt paikkaansa ja mikä on aiheuttanut mulle lähinnä jatkuvaa sijaishäpeää ja toisen puolesta punastelua, koska minähän sen rekisteröitymättömänä kirjoittajana näen, että kuka/ ketkä esimerkiksi rekisteröidyistä kuvittelevat välillä omiaankin puskakirjoittajista, eikä toisin päin...Jossakin määrin ja joskus mua on toki voitu jonkin verran tunnistaakin, koska aikoinaan käytin pidempään yhtä ja samaa nimimerkkiä ( vaikkakin rekisteröitymättömänä). Jos nyt voisin valita uudelleen, olisin jättänyt sen tekemättä, koska pidempään yksittäistä nimimerkkiä tällä palstalla käyttämällä sain ainoastaan kaikki ahdistelijani kimppuuni, eivätkä jotkut heistä vieläkään näemmä antaisi mun käydä keskusteluita rauhassa... Erityistä henkilökohtaista huomiota en koskaan ole kaivannut.Tuossa alla vielä erittäin käypä esimerkki menneiltä ajoilta siitä, että minkälaista asiatonta käytöstä koko ajan sain/olen saanut osakseni tällä palstalla. Mielestäni sellaiset kärsivät tyhjästä päästä(!!), jotka tuolla tavalla kirjoittavia eivät kritisoi ja niitä oli tällä palstalla etenkin yhdessä vaiheessa aika paljonkin...
Koko allaolevassa linkissä olevan ketjun aloitus on tehty päänauonnaksi mua kohtaan ja toi linkin kirjoittaja erityisesti vielä potkaisee siinä henkisesti kertaalleen lisää päähän. Minkälainen nettikirjoittaja kirjoittaa noin, että keksii omasta päästään juttua ihan tuossa määrin? Ja minkälainen pitää tuota normaalimpana kirjoitusorientaatioltaan, kuin sellaista, joka tuonlaista paskaa saa vastaanottaa?!! Omaa tyhmyyttäni oli ainoastaan se, että tuonlaista suostuin lukemaan ja tyhmäksi(!!) kieltämättä olen itseni aikoinaan tehnyt lähinnä siinä, että tuonlaisten kirjoittajien parissa olen enemmänkin aikaani viettänyt...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031566279
Ja tuo kaikkihan pohjautui joidenkin kieroutuneeseen narsismiin ja/tai äärimmilleen vietyyn henkilökohtaiseen huomiontarpeeseen, jossa perusta oli sillä, että omaa palstapersoonaa piti nostattaa yhden kustannuksella. Yäk! Oksennan! - no,,
no,, kirjoitti:
Tuossa alla vielä erittäin käypä esimerkki menneiltä ajoilta siitä, että minkälaista asiatonta käytöstä koko ajan sain/olen saanut osakseni tällä palstalla. Mielestäni sellaiset kärsivät tyhjästä päästä(!!), jotka tuolla tavalla kirjoittavia eivät kritisoi ja niitä oli tällä palstalla etenkin yhdessä vaiheessa aika paljonkin...
Koko allaolevassa linkissä olevan ketjun aloitus on tehty päänauonnaksi mua kohtaan ja toi linkin kirjoittaja erityisesti vielä potkaisee siinä henkisesti kertaalleen lisää päähän. Minkälainen nettikirjoittaja kirjoittaa noin, että keksii omasta päästään juttua ihan tuossa määrin? Ja minkälainen pitää tuota normaalimpana kirjoitusorientaatioltaan, kuin sellaista, joka tuonlaista paskaa saa vastaanottaa?!! Omaa tyhmyyttäni oli ainoastaan se, että tuonlaista suostuin lukemaan ja tyhmäksi(!!) kieltämättä olen itseni aikoinaan tehnyt lähinnä siinä, että tuonlaisten kirjoittajien parissa olen enemmänkin aikaani viettänyt...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000031566279
Ja tuo kaikkihan pohjautui joidenkin kieroutuneeseen narsismiin ja/tai äärimmilleen vietyyn henkilökohtaiseen huomiontarpeeseen, jossa perusta oli sillä, että omaa palstapersoonaa piti nostattaa yhden kustannuksella. Yäk! Oksennan!Ainoa, mistä ton ketjun sanomiset voisivat kertoa omaa kieltään negatiivisesti musta, oli mun ilmiselvä addiktuneisuus tähän keskustelupalstaan.:D Joskaan: koskaan en ole ollut niin addiktoitunut, kuin jotkut mielestäni tietyt (ainakin silloiset) muut tällä palstalla, mutta "palstaitsetuntoni" kai oli vain tilapäisesti laskenut tossa niiden kaikkien aggressiivisten solvaajien vuoksi sikäli, että vähän turhaankin nuolin sellaisia.:) Olis pitänyt vaan pamauttaa verbaalisesti pataan porsaille.
Täysiä pellejä jotkut, jotka ovat nostattaneet itseään ja palstapersoonaansa väittämällä mua puskakirjoittajaa muka esimerkiksi mustasukkaiseksi joistakin toisista palstakirjoittajista. Mitään, ei siis kerrassaan mitään todistetta niillä sellaisesta todellisuudessa ole, mutta tulkinnat ja mahdollinen oma palsta-addiktoitumisensakin(?) luultavasti tekivät mahdolliseksi sellaisen vastenmielisen hirviömäisyyden ja narsistisen käytöksen tuntematonta kohtaan joillekin...Sekoittelevat raukkaparat puskakirjoittajia toisiinsa. - myytikki
no,, kirjoitti:
Tuossa alla vielä erittäin käypä esimerkki menneiltä ajoilta siitä, että minkälaista asiatonta käytöstä koko ajan sain/olen saanut osakseni tällä palstalla. Mielestäni sellaiset kärsivät tyhjästä päästä(!!), jotka tuolla tavalla kirjoittavia eivät kritisoi ja niitä oli tällä palstalla etenkin yhdessä vaiheessa aika paljonkin...
Ja tuo kaikkihan pohjautui joidenkin kieroutuneeseen narsismiin ja/tai äärimmilleen vietyyn henkilökohtaiseen huomiontarpeeseen, jossa perusta oli sillä, että omaa palstapersoonaa piti nostattaa yhden kustannuksella. Yäk! Oksennan!tuo oli sinun mielestä täysin perusteetonta tekstiä?
Valitettavasti asia on niin, että niin kauan kun annat palautetta muille, he antavat sitä sinulle.
Ymmärrän kyllä tuntemuksesi :) - no,,
myytikki kirjoitti:
tuo oli sinun mielestä täysin perusteetonta tekstiä?
Valitettavasti asia on niin, että niin kauan kun annat palautetta muille, he antavat sitä sinulle.
Ymmärrän kyllä tuntemuksesi :)Jos viittaat esimerkiksi linkittämäni viestin kirjoittajan sanomisiin( niinkö?), niin kyllä oli täydellisen kylmäveristä ja täydellisen perusteetonta henkistä väkivaltaa, jossa sanomiset eivät millään tapaa perustuneet siihen, miten minä olen todellisuudessa toiminut, vaan pelkästään kirjoittajan omaan, suoraansanottuna, vittumaisuuteen.
Henkisen väkivallan käyttäjät ja nettikiusaajat ovat yllättävän ovelia. Jos tarpeeksi toimettomuudesta ja typeryydestä kärsivä henkilö on kyseessä, niin sellaisethan kykenevät takuulla vääristelemään vaikka mitä sanottua, koskeivat näy kerrassaan yhtään ja millään tasolla ajattelevan sitä, että miltä kohteesta se vastaanotettu sanottu tuntuu. Ja eräänlaisia typeryksia valitettavasti ovat sitten nekin, jotka sellaisten juttuja uskovat...
Pakko ihmetellä, että mistä jotkut sille sairaalloisen vihamieliselle käytökselleen kimmokkeensa saavat! Olen kyllä nähnyt ts. sivusta seurannut, että useampiakin fiksusti kirjoittaneita on yritetty S24:ssa vetää lokaan sellaisten kirjoittajatyyppien toimesta, jotka eivät oikeasti näy kunnioittavan yhtään mitään tai ketään. Osa voi kärsiä mielenterveysongelmistakin kyllä, mutta en usko, että kaikki. Joidenkin kohdalla kyse on ainoastaan jostakin sairaalloisesta ja järjettömästä kiusaamisen ja keskusteluiden manipuloinnin halusta, uskon, ja se taas osaltaan kertoo ainoastaan siitä, että kyseiset eivät VOI olla persoonina ihan oikeastikaan kovin miellyttäviä.
V*tuttaa, että tyhmyyskin lopulta pesiytyy aina sinne, missä muuten voisi olla jotakin kiinnostavaa tai edes jotenkin jotakin avartavaa. Aina! - myytikki
no,, kirjoitti:
Jos viittaat esimerkiksi linkittämäni viestin kirjoittajan sanomisiin( niinkö?), niin kyllä oli täydellisen kylmäveristä ja täydellisen perusteetonta henkistä väkivaltaa, jossa sanomiset eivät millään tapaa perustuneet siihen, miten minä olen todellisuudessa toiminut, vaan pelkästään kirjoittajan omaan, suoraansanottuna, vittumaisuuteen.
Henkisen väkivallan käyttäjät ja nettikiusaajat ovat yllättävän ovelia. Jos tarpeeksi toimettomuudesta ja typeryydestä kärsivä henkilö on kyseessä, niin sellaisethan kykenevät takuulla vääristelemään vaikka mitä sanottua, koskeivat näy kerrassaan yhtään ja millään tasolla ajattelevan sitä, että miltä kohteesta se vastaanotettu sanottu tuntuu. Ja eräänlaisia typeryksia valitettavasti ovat sitten nekin, jotka sellaisten juttuja uskovat...
Pakko ihmetellä, että mistä jotkut sille sairaalloisen vihamieliselle käytökselleen kimmokkeensa saavat! Olen kyllä nähnyt ts. sivusta seurannut, että useampiakin fiksusti kirjoittaneita on yritetty S24:ssa vetää lokaan sellaisten kirjoittajatyyppien toimesta, jotka eivät oikeasti näy kunnioittavan yhtään mitään tai ketään. Osa voi kärsiä mielenterveysongelmistakin kyllä, mutta en usko, että kaikki. Joidenkin kohdalla kyse on ainoastaan jostakin sairaalloisesta ja järjettömästä kiusaamisen ja keskusteluiden manipuloinnin halusta, uskon, ja se taas osaltaan kertoo ainoastaan siitä, että kyseiset eivät VOI olla persoonina ihan oikeastikaan kovin miellyttäviä.
V*tuttaa, että tyhmyyskin lopulta pesiytyy aina sinne, missä muuten voisi olla jotakin kiinnostavaa tai edes jotenkin jotakin avartavaa. Aina!eikö tämä foorumi ole "hieman" vääränlainen valinta, jos kaipaa asiakeskustelua?
Kyllä, viittasin juuri tuohoin keskusteluun...
Ps. Mitä jos et kiinnittäsi lainkaan huomiota kanssakeskustelijoihin, eli kommentoisit ainoastaan aihetta ja jos joku tulee sanomaan sinulle jotain negatiivista, niin annat olla, etkä lähde mukaan siihen leikkiin... - no,,
myytikki kirjoitti:
eikö tämä foorumi ole "hieman" vääränlainen valinta, jos kaipaa asiakeskustelua?
Kyllä, viittasin juuri tuohoin keskusteluun...
Ps. Mitä jos et kiinnittäsi lainkaan huomiota kanssakeskustelijoihin, eli kommentoisit ainoastaan aihetta ja jos joku tulee sanomaan sinulle jotain negatiivista, niin annat olla, etkä lähde mukaan siihen leikkiin...Juurikin siten minä yleensä toiminkin, kuten ps. viestissäsi ehdotit, mutta oikeasti yhdessä vaiheessa en saanut osakseni mitään muuta, kuin päänauontaa.:) Asia ei ole hymyiltävä kerrassaan millään tapaa, mutta laitoin hymiön kevennykseksi.
Kiinnostavia ovat joskus tietysti olleet hullut, jotka kuvittelevat esimerkiksi jonkun yhden keskusteluhistorian olevan täynnä paskaa muka tämän omasta tahdosta. Aina ei voi ostaa älykkyyttä, jos sitä ei ole!
- avaruus-pete
Vittu. Suhtautuvat muihin halveksin. Vittu. Morooo!
Hähä! xD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928