Mistäköhän kaupasta saisi ostettua sellaiset matala pohjaiset ja niissä on alle polvien varsi, ns. "saapikkaat". Jos olette katsoneet ohjelmaa povipommin päiväkirja niin sellaisia saapikas malleja kuin katie käyttää kesälläkin. Kiitos 1000 jos joku tietää!
APua!
8
685
Vastaukset
- ...
Noilla tiedoilla ei kuuhun mennä, voisit kuvailla hieman tarkemmin. Yhden jakson erehdyin joskus katsomaan ja silloin kys. muija hihhuloi uggit jalassa.
- APua
Hyvä, jjuuri niitä taidan tarkoittaa eräässä netti kaupass nimi oli, Emu Australia: Bronte Hi ja eräs kaverini sanoi niitä ugeiksi. Mistähän kaupasta niitä saisi? KYmenlaakson alueella? vai kannattaisiko minun tilata netistä? olivat aidot netissä maksoi 200 euroa. Feikitkin kelpaisi, mutta missään ei ole näkynyt.
- ...
APua kirjoitti:
Hyvä, jjuuri niitä taidan tarkoittaa eräässä netti kaupass nimi oli, Emu Australia: Bronte Hi ja eräs kaverini sanoi niitä ugeiksi. Mistähän kaupasta niitä saisi? KYmenlaakson alueella? vai kannattaisiko minun tilata netistä? olivat aidot netissä maksoi 200 euroa. Feikitkin kelpaisi, mutta missään ei ole näkynyt.
http://www.brandos.fi/ugg-australia/
Brandos myy myös Emuja.
Kopiot ovat usein melko paskalaatuisia, pohja on yleensä todella liukas ja liimattu kiinni. Ainakin Huuto.netistä löytyy kopioita sekä uutena että käytettynä. - Allekl
... kirjoitti:
http://www.brandos.fi/ugg-australia/
Brandos myy myös Emuja.
Kopiot ovat usein melko paskalaatuisia, pohja on yleensä todella liukas ja liimattu kiinni. Ainakin Huuto.netistä löytyy kopioita sekä uutena että käytettynä.Kiitos paljon! Löysin ihanat kengät ja tilasin ne Brandosilta :D Mistähän saisi ostettua sitä hoito suihketta tuollaisille kengille?
- saa...
Allekl kirjoitti:
Kiitos paljon! Löysin ihanat kengät ja tilasin ne Brandosilta :D Mistähän saisi ostettua sitä hoito suihketta tuollaisille kengille?
...lähes kaikista isoimmista marketeista ja varmaankin myös kenkäkaupoista. Woly-merkkistä suojasuihketta näkyy olevan myynnissä monessa paikassa.
- jussulivaan
http://www.joyboots.fi on aika kattava valikoima, en ole mainitsemaasi ohjelmaa katsonut joten enpä osaa sanoa onko juuri sitä mallia.
Minä olen sieltä löytänyt aivan ihania kenkiä :-)- vaan
tuntuu turhalta tilata kenkiä Joybootsilta, joka sitten lähettää tilauksen ulkomaiseen kenkäkauppaan. Jos tilaa kenkänsä itse suoraan mistä tahansa ulkomaisesta nettikaupasta, saa ihan samoja Pleasereita noin puoleen hintaan ja alle viikon toimitusajalla.
Kun googlettaa Joybootsin saamaa asiakaspalutetta netistä, niin ei oikein tunnu olevan siellä homma hanskassa. Niin paljon löytyy tarinoita kuinka toimitukset takkuilevat ja rahat hukkuvat, että ei ne nyt kaikki voi olla ihan keksittyjäkään juttuja.
Mutta jokainen tietysti katsoo itse ja tekee omat johtopäätöksensä. Minä olen tilannut sieltä vain kolmesti, ja kaksi kertaa niistä meni ihan plörinäksi. - oooo
Jos olisit lukenut nuo aikaisemmat viestit, olisit hoksannut että haussa olivat uggit, jotka kysyjä on jo itselleen hommannut.
Joybootsista ei tod. kannata tilata mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928