Kiitos vänksy ideasta!
Mikä on kaunein kuulemasi laulu joka liittyy jonkun miehen nimeen/on tehty jollekin miehelle/miehestä/laulun nimi on miehen nimi?
Paljon ei taida naisilla olla kauniita ajatuksia meistä miehistä? It's hard to be a (tonttu)mies.
gallup2
15
388
Vastaukset
- vänksy
kaukaa kaukaa vuosien takaa...
"Sinä olet aurinko
minä olen kuu
sinun valosi lämpöinen minusta heijastuu
tämän kesän päivät ja yöt me taivaita
matkataan
ja joka hetki yhä enemmän toisiimme uskotaan
kun sinuun sukellan et hukuta minua
kun lennät korkealla en kadota sinua
kaikki taiat kesäyön me yhdessä todistetaan ja
joka hetki yhä syvemmin toisimme kietoudutaan.
kerto
Kesä yhdessä katsellaan nämä hetket taivaissa leijaillaan
kauaksi katoaa kaikki muu kun
kun aurinko paistaa niin loistaa kuu
ja kaksi kiertolaista rakastuu
Tämä hehkuva maa jonka Aurinko lämmittää
sen lempeä kuutamo aina yöksi viilentää
nämä kesän päivät ja yöt ovat meidän tarinaa
ja joka hetki yhä enemmän toisiimme rakastutaan
kerto
ja kaksi kiertolaista rakastuu
Kaunis sinitaivas valkopilvineen tai yön tumma vaippa
kaikkine tähtineen
taikovat unelmia joihin yhdessä kurkotetaan
salaisimpiin satuihin sinun kanssasi sukelletaan
ja kaksi kiertolaista rakastuu"
Anna Eriksson - Kesä yhdessä- P D P Smooth
ei näy tuossa tai sitten olen sokea? Joten se voi olla tehty lesborakkaudestakin...
- vänksy
P D P Smooth kirjoitti:
ei näy tuossa tai sitten olen sokea? Joten se voi olla tehty lesborakkaudestakin...
sitä kuuluu ajatella silleen symbolisesti, et se mies on niinku se aurinko ja nainen se kuu. Nih.:)
No, okei...
Ei mulle tullu mieslauluista mieleen kuin Isontalon Antti ja Rannanjärvi ja en oo kuullut sitä koskaan naisen laulamana, joten sitäkään tuskin hyväksytään :-D
- sivupuska
ja nimenomaan sellaisia biisejä jotka eivät ole miehen käsialaa.
Veikko Nieminen, syystä tai toisesta siitä tulee iloinen mieli.
http://www.youtube.com/watch?v=yhAVpXPAlxg
Draamallinen
Eminem - Stan
http://www.youtube.com/watch?v=wOlmeDpRxTw- minulle :
mikä ajatus tarkalleen ottaen Stanissa on KAUNIS?
minulle : kirjoitti:
mikä ajatus tarkalleen ottaen Stanissa on KAUNIS?
kauneutta vaan vastakohtaa kauneudelle.
- Naiset ei
ole verbaalisesti lahjakkaita.
- vänksy
Ihan kaunis kappale, vaikkei nyt mun mikään suosikki noin muuten, mutta tuo tuli mieleen kun muistelin miesten nimiä lauluista.
Esittäjä Nick Cave ja jotain... - lennä!!! :
Tule elävänä takaisin!
- rusalkaa
Kiva muistella kesää, jolloin tää J Karjalaisen biisi oli huikean suosittu!!!
Ihan turhaa vingutte miehet, ettei teistä muka ole laului tehty. Jokasen rakkauslaulun vois laulaa miehelle...ihan siinä kuin se lauletaan naiselle. Olis iinä nimeä tai ei. Naiset kun ei vaan aina pääse esille yhtä lailla kuin miehet...edes rakkauslauluineen, jotka on miehelle omistettu. - naisten-naurattaja
- KoppavaHoro
mutta tuli mieleen ainakin "Oh, Sammy".
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986