http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/keskustelu/t1582399
Aika erikoista käytöstä miehiltä taas kerran.
Suhde ei välttämättä tee onnelliseksi
12
865
Vastaukset
- ThinkingWhileDrinking
Ei ole ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.
En ole rasisti, mutta kaikki valkoiset naiset, jotka pusuttelevat baarissa hitaiden aikana tummempia miehiä jäävät lopullisesti alitajuntaani. Nämä naiset ovat saaneet alhaisimman merkinnän, mitä minä kenellekään naiselle voin antaa...- isomunainen
valkoinen mies avomiehenä. Mitäs siihen sanot? Tuleeko nyyhky siitäkin, vai itkettääkö pelkästään tummaihoisten isot vehkeet?
- ThinkingWhileDrinking
isomunainen kirjoitti:
valkoinen mies avomiehenä. Mitäs siihen sanot? Tuleeko nyyhky siitäkin, vai itkettääkö pelkästään tummaihoisten isot vehkeet?
Ei minulla nyyhky tule mistään asiasta. Tunnen lähinnä myötähäpeää ja jopa silkkaa huvittuneisuutta. :)
Ja aiheenahan oli: "Suhde ei välttämättä tee onnelliseksi".
Ilmeisesti ei se sinunkaan suhde ole ruusuilla tanssimista kerta tänne asiasta kirjoittelet! :D Eikö mies anna, eikö sillä seiso, vai pettääkö se muuten vaan? Kyllä isomunaselle aina ottajaa löytyy. Kannattaa joskus yllättää mies bileistä/firman pikkujouluista, kun se nakuttaa tiukkaa persausta takaa päin. ;) - vaan kysyin...
ThinkingWhileDrinking kirjoitti:
Ei minulla nyyhky tule mistään asiasta. Tunnen lähinnä myötähäpeää ja jopa silkkaa huvittuneisuutta. :)
Ja aiheenahan oli: "Suhde ei välttämättä tee onnelliseksi".
Ilmeisesti ei se sinunkaan suhde ole ruusuilla tanssimista kerta tänne asiasta kirjoittelet! :D Eikö mies anna, eikö sillä seiso, vai pettääkö se muuten vaan? Kyllä isomunaselle aina ottajaa löytyy. Kannattaa joskus yllättää mies bileistä/firman pikkujouluista, kun se nakuttaa tiukkaa persausta takaa päin. ;)Näitä palstoja jo pidemmänaikaa lukeneena olen huomannut, että yleensä syyksi tummaihoisten kanssa seurustelevien vihaamiselle sanotaan juurikin tummaihoisten isompi vehje. Mietin vaan, että ahdistaako valkoihoisen vastaava.
Eikö tänne saa kirjoittaa, jos on itsellä kaikki hyvin? vaan kysyin... kirjoitti:
Näitä palstoja jo pidemmänaikaa lukeneena olen huomannut, että yleensä syyksi tummaihoisten kanssa seurustelevien vihaamiselle sanotaan juurikin tummaihoisten isompi vehje. Mietin vaan, että ahdistaako valkoihoisen vastaava.
Eikö tänne saa kirjoittaa, jos on itsellä kaikki hyvin?Oli juuri hetki sitten julkaistu joku tutkimus, siis rasismin syistä. Ja yksi oli juuri kateus, tiedä sitten kuinka vakuuttava se "tutkimus" oli, mutta olipahan ainakin suomen roskamediassa saanu huomiota.
- olen aina
beefcake kirjoitti:
Oli juuri hetki sitten julkaistu joku tutkimus, siis rasismin syistä. Ja yksi oli juuri kateus, tiedä sitten kuinka vakuuttava se "tutkimus" oli, mutta olipahan ainakin suomen roskamediassa saanu huomiota.
ajatellut (siis sinkkuna ollessani), että jos joku tykkää täysin päinvastaisista naisista kuin minä olen, niin en minä siinä mitään menetä. Se henkilö ei silloin sopisi minulle. Siksi ihmetyttääkin, miksi tummaihoisten kanssa seurustelevat herättävät niin paljon raivoa joissain miehissä. Kai se sitten sitä kateutta on.
- ThinkingWhileDrinking
beefcake kirjoitti:
Oli juuri hetki sitten julkaistu joku tutkimus, siis rasismin syistä. Ja yksi oli juuri kateus, tiedä sitten kuinka vakuuttava se "tutkimus" oli, mutta olipahan ainakin suomen roskamediassa saanu huomiota.
"For male bats, intelligence comes at a steep price. A new study found that bat species with large brains have smaller testicles.
The correlation is likely an evolutionary tradeoff between having to maintain a large brain and producing lots of sperm, said Scott Pitnick, a biologist at Syracuse University in New York who conducted the research."
http://www.livescience.com/animals/051208_bat_testes.html
"IQ and the Wealth of Nations on vuonna 2002 ilmestynyt kirja, jossa Ulsterin yliopiston psykologian emeritusprofessori, tohtori Richard Lynn ja Tampereen yliopiston valtio-opin emeritusprofessori, tohtori Tatu Vanhanen selittävät kansakuntien välisten varallisuuserojen johtuvan niiden älykkyyseroista."
http://fi.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations
Eli lyhyesti: Lepakoilla on todennäköisesti evoluution kehittämä taipumus kehittää joko aivoja tai kassien kokoa. Kassien koko ei välttämättä suoraan korreloi peniksen kokoon, mutta voidaan kai vetää jotain huvittavia 'johtopäätöksiä' afrikkalaisten kalun koosta ja heiden 'älykkyydestään'. ;)
En ole rasistinen ihminen, vaan heitän muiden tekemiä faktoja pöytään. - samalla
"For male bats, intelligence comes at a steep price. A new study found that bat species with large brains have smaller testicles.
The correlation is likely an evolutionary tradeoff between having to maintain a large brain and producing lots of sperm, said Scott Pitnick, a biologist at Syracuse University in New York who conducted the research."
http://www.livescience.com/animals/051208_bat_testes.html
"IQ and the Wealth of Nations on vuonna 2002 ilmestynyt kirja, jossa Ulsterin yliopiston psykologian emeritusprofessori, tohtori Richard Lynn ja Tampereen yliopiston valtio-opin emeritusprofessori, tohtori Tatu Vanhanen selittävät kansakuntien välisten varallisuuserojen johtuvan niiden älykkyyseroista."
http://fi.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations
Eli lyhyesti: Lepakoilla on todennäköisesti evoluution kehittämä taipumus kehittää joko aivoja tai kassien kokoa. Kassien koko ei välttämättä suoraan korreloi peniksen kokoon, mutta voidaan kai vetää jotain huvittavia 'johtopäätöksiä' afrikkalaisten kalun koosta ja heiden 'älykkyydestään'. ;)
En ole rasistinen ihminen, vaan heitän muiden tekemiä faktoja pöytään.paljastat olevasi kateellinen pikkukulli.:DDD
- ThinkingWhileDrinking
samalla kirjoitti:
paljastat olevasi kateellinen pikkukulli.:DDD
No enpä ole kullilleni mitään käyttöä vielä löytänytkään, muuta kuin virtsan tähtäily. :D
En ole kateellinen mustille, vaan huvittunut suomalaisten naisten mustan maggaran himosta. Kuvittelevat mitä kuvittelevat, mutta käytöksen perusteella minä jaan huoran leimoja. Onneksi en kovin monelle - vielä! - MMies
No enpä ole kullilleni mitään käyttöä vielä löytänytkään, muuta kuin virtsan tähtäily. :D
En ole kateellinen mustille, vaan huvittunut suomalaisten naisten mustan maggaran himosta. Kuvittelevat mitä kuvittelevat, mutta käytöksen perusteella minä jaan huoran leimoja. Onneksi en kovin monelle - vielä!Huoraa, eli myös tummille miehille tavaraansa jakavaa, pitää kohdella kuin huoraa. Se on ainoa tapa jolla suomalaisnaisista saadaan pikkuhiljaa koulutettua parempia ja kunnollisempia ihmisiä. Ei vaikkapa muslimi tai joidenkin katolisten maiden naisten kelvollista sukupuolimoraalia ole luotu lutkia paapomalla.
- maiden naisten
MMies kirjoitti:
Huoraa, eli myös tummille miehille tavaraansa jakavaa, pitää kohdella kuin huoraa. Se on ainoa tapa jolla suomalaisnaisista saadaan pikkuhiljaa koulutettua parempia ja kunnollisempia ihmisiä. Ei vaikkapa muslimi tai joidenkin katolisten maiden naisten kelvollista sukupuolimoraalia ole luotu lutkia paapomalla.
kelvollinen sukupuolimoraali..tietäisistpä totuuden niin pysyisit hiljaa joskus.
VAihtoehtoiset immenkalvon säilyttämiset on siellä keksitty ja juu, ihan samat touhut ne on kuin muut länsimaiset seksin muodot..kakkoseen ja poskeen. - MMies
maiden naisten kirjoitti:
kelvollinen sukupuolimoraali..tietäisistpä totuuden niin pysyisit hiljaa joskus.
VAihtoehtoiset immenkalvon säilyttämiset on siellä keksitty ja juu, ihan samat touhut ne on kuin muut länsimaiset seksin muodot..kakkoseen ja poskeen....ainakaan matkusta ympäri maailmaa panettamassa itseään ties millä niinkuin suomalaisnaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2875427- 705016
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
- 413448
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692962- 382120
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068- 442061