Ja mies raahaa tänne meidän kotiimme viikonloppuna yöllä jonkun pimatsun. Sanoin olevani kaverin luona yötä, ensimmäisen kerran pois kotoa puoleentoista vuoteen, mutta tulinkin yöllä taksilla kotiin parempien unien toivossa. Kaikki on kyllä jo koettu uskottomuuden saralla, tämä oli miehen viimeinen liike. Nyt ei auta enää vetistely. Itki tuolla ja sanoin vain että lopeta tuo tekoitku. Jotain sellaista se on sanonut minullekin kun olen itkenyt sen naisjuttuja, ettei sääli minua, sillä ainoa ongelmani on miesongelmat...
Kun tulin raskaaksi, mies lupasi olla uskollinen. Kahden kuukauden päästä sain kuitenkin todisteita epäilyilleni miehen jatkuvasta uskottomuudesta: mies vaihtamassa numeroita nuoren tytön kanssa keskellä kaupunkia. Menin ja jututin tytön. Eivät olleet ehtineet kovin pitkälle jutussa, mutta tämä riitti minulle. Jos saan kiinni miehen yhdestä jutusta aivan sattumalta, missä ovat ne kymmenen muuta joista en ole saanut tietää.
Olin aivan oikeassa. Kun mies jäi kotoa rysänpäältä kiinni, tupsahti suusta totuus useasta naisjutusta josta en tiennyt, mutta jotka sattuivat raskausaikana ja ennen sitä. Ihan kiva. Minä kun haaveilin vieväni mieheni vielä ennen vauvaa hotelliin piiskattavaksi viikonlopuksi, ennen sitä numeron vaihtoa sen tyttösen kanssa. Nyt täytyy etsiä joku muu "kiusattava".
Olen tässä parin kuukauden aikana hiljaa ottanut selvää, mitä kaikkea on tapahtunut sinä aikana kun olemme olleet yhdessä. Kun miehen suusta ei aikaisemmin ole totuutta kuulunut, olen ottanut yhteyttä näihin naisiin. Ei tunnu tahtia haittaavan vaimot tai muu sellainen hömpötys, ei naisia, eikä miestä. Toiset ovat olleet rehellisiä, toiset haukkuneet hulluksi, toiset uhkailleet, toiset ovat olleet vilpittömän pahoillaan. Asia ei ole voinut olla herättämättä intohimoja naisissa. Mutta on ihan kiva ollut kuulla miehen jutut osalle naisista. Mitä tarinoita vaimosta joka on hankkiutunut raskaaksi sitoakseen miehensä jne... Kun yritimme lasta, mies lauloi vuoden sitä, että kun en tule raskaaksi ja kuinka hän haluaa lapsen.
Sanoin miehelle että pärjätään vauvan kanssa paremmin ilman tätä. En halua enää kuulla kuinka vi*u* vinkuu keskellä yötä tuskaansa miehen puhelimessa, ei öisiä chattailuja, ei pimitystä, ei hulluksi syyttelyä, ei iltoja ja öitä kaupungilla ja ravintoloissa, ei kaikkea sitä lokaa. Ei suuttumusta jos soittaa toiselle kesken "kaveri-illan". Oli kyllä mielessä kun palasin keskellä yötä kotiin että mitähän tuleman pitää, jääkö mies rysänpäältä kiinni... niin vain jäi...
Olen kahdeksannella
9
976
Vastaukset
- jos jätät
miehen. Sinä parjäät kyllä ilman ketkuakin.
Tapasin itse miehen, joka jätti kertomatta että on lapsi ja toinen tulossa...
Jälkeenpäin olen kuullut, että samainen mies jatkaa entiseen malliin, vaikka vaimo oli laitoksella synnyttämässä, oli vienyt silloinkin toisen naisen kotiinsa. Ja kuulema elävät edelleen yhdessä, lasten takia... Tosin riidelleen jne.
Hei kuulostaako tuollainen terveen ihmisen touhuilulta? Voiko toista pahemmin pettää, kun pettää naista joka kantaa sisällään miehen omaa lasta?
Älä pilaa elämääsi kyseisen ketkun takia, hän ei tule lopettamaan koskaan.
Minä pärjään itsekin oikein hyvin. Elämä ei ole niin yltäkylläistä rahallisesti, mutta ei tarvitse olla kenenkään kynnysmatto tai elää toisen ihmisen takia onnetonta elämää.
Voimia sinulle, itse olen jättänyt oman sika-mieheni, joka harrasti muita naisia jatkuvasti. Ja olen myös raskaana.- Saman kokenut neito
Minäkin jätin mieheni kun odotin meidän toista vauvaa. Esikko oli 11 kk vanha ja olin 4kk raskaana kun päätin nostaa kytkintä. Mulle riitti.
Sen jälkeen elämässäni on tapahtunut hienoja asioita, olen rakastunut, opiskellut, päässyt unelmieni ammattiin... jopa yhteenmuutosta on puhuttu vakavasti uuden mieheni kanssa.
Kävin kyllä suoraan sanoen pohjalla, todellakin siellä h*lvetin porteilla asti, lähteö nyt vauvan kanssa mahapystyssä kävelemään, mutta pettäjä, mikä pettäjä. Ei naistenmies mihinkään muutu. Ja todellakin nyt kun katson elämääni taaksepäin, minun on hyvä olla.
Akka asennetta peliin. Meillä on kuitenkin ne pienet lapset joista on huolehdittava, joiden eteen on monet taistelut taisteltava! Ei kannata uharata aikaa ukkoon joka ei ymmärrä olla uittamatta pipuliaan monessa keitossa... - hyi että!!
Saman kokenut neito kirjoitti:
Minäkin jätin mieheni kun odotin meidän toista vauvaa. Esikko oli 11 kk vanha ja olin 4kk raskaana kun päätin nostaa kytkintä. Mulle riitti.
Sen jälkeen elämässäni on tapahtunut hienoja asioita, olen rakastunut, opiskellut, päässyt unelmieni ammattiin... jopa yhteenmuutosta on puhuttu vakavasti uuden mieheni kanssa.
Kävin kyllä suoraan sanoen pohjalla, todellakin siellä h*lvetin porteilla asti, lähteö nyt vauvan kanssa mahapystyssä kävelemään, mutta pettäjä, mikä pettäjä. Ei naistenmies mihinkään muutu. Ja todellakin nyt kun katson elämääni taaksepäin, minun on hyvä olla.
Akka asennetta peliin. Meillä on kuitenkin ne pienet lapset joista on huolehdittava, joiden eteen on monet taistelut taisteltava! Ei kannata uharata aikaa ukkoon joka ei ymmärrä olla uittamatta pipuliaan monessa keitossa...tytöt"??? ehkä vähän väärä aihe tuntea "yhteenkuuluvaisuutta" ja tyttöenergiaa. ja onko pakko heittää noita oksettavia vertauskuvia tonne loppuun. Sä oot se sama jankuttaja joka täällä pyörii!!!!!
- Pipuli? Keitto????
Akka asennetta peliin. Meillä on kuitenkin ne pienet lapset joista on huolehdittava, joiden eteen on monet taistelut taisteltava! Ei kannata uharata aikaa ukkoon joka ei ymmärrä olla uittamatta pipuliaan monessa keitossa...tytöt??" Mun mielestä vähän mautonta alkaa hurraamaan ja tuntemaan yhteenkuuluvuutta tai tyttöenergiaa tälläsessä asiassa. Mitä hienoa tossa nyt on??
Ja onko pakko esittää noita oksettavia vertauksia aina lopussa. Taidat olla sama joka jankuttaa noita inhottavia vertauksia ja pettämisjuttujansa täällä. - monet naiset
Akka asennetta peliin. Meillä on kuitenkin ne pienet lapset joista on huolehdittava, joiden eteen on monet taistelut taisteltava! Ei kannata uharata aikaa ukkoon joka ei ymmärrä olla uittamatta pipuliaan monessa keitossa...vaan mielummin valitsevat sen kynnysmaton roolin... no kukin tavallaan.
- ihan
oikein teet,jos tollasen jätät.mutta saanko yhen asian sanoa.nyt kun olet raskaana niin koita välttää noita tunnekuohuja.keskity nyt vain vauvan hyvään oloon ja lähde vaikka pidemmälle reissulle sukulaisesi kanssa niin saat muuta mietittävää.ihan tosissaan tätä tarkoitan.kannattaa olla poissa kaikesta masentavasta.
- Raskaana kahdeksannella kuulla
aiheuttajan ulos ja johan tuli hyvä olo. Miehelle vain on tuo henkisesti itsenäinen elämä niin kovaa että itkua vääntää. Olen vastaillut puhelimeen kun olen luullut sillä jotain asiaakin olevan. Ei ole. Kotiinhan sitä ei voi jättää, en halua tänne mitään orgioita. Sitäpaitsi tässä on vielä kaikki suursiivoukset sun muut tekemättä ennen laskettua aikaa. Energiaa kyllä löytyy siivoamiseen, siitä pitävät miehen raivostuttavat temput huolen. Mieshän olisi voinut ajatella minun tunnetilojani etukäteen, mutta sehän olisi jo ollut liikaa odotettu.
- koeta....
Raskaana kahdeksannella kuulla kirjoitti:
aiheuttajan ulos ja johan tuli hyvä olo. Miehelle vain on tuo henkisesti itsenäinen elämä niin kovaa että itkua vääntää. Olen vastaillut puhelimeen kun olen luullut sillä jotain asiaakin olevan. Ei ole. Kotiinhan sitä ei voi jättää, en halua tänne mitään orgioita. Sitäpaitsi tässä on vielä kaikki suursiivoukset sun muut tekemättä ennen laskettua aikaa. Energiaa kyllä löytyy siivoamiseen, siitä pitävät miehen raivostuttavat temput huolen. Mieshän olisi voinut ajatella minun tunnetilojani etukäteen, mutta sehän olisi jo ollut liikaa odotettu.
nyt hyvä ihme ajatella vauvasi terveyttä.sun pitäis nyt totaalisesti vaihtaa mielesi ja ajatuksesi pois entisestä.pyydä tuttuja kylään ja auttelemaan.varmasti helpottaa kun saa ajatuksia ja tuntojaan muillekkin purkaa.itse kun odotin ekaani,niin mielialat vaihtelivat seinästä toiseen.silloin kannattaa todella ottaa pieni hengähdystauko ja olla lötköttää vaan.ajattelinkin,että vaikka mitä tapahtuu niin nyt on pakko huilata.
- perheidyllit
sen kanssa on helppo pettää!.uskokaa jo. ja ne perusarvot! missä ne nykyään on monellakaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753