Puhelinseksi

kullan kanssa..

Eli siis ikävä kyllä asutaan vielä eri paikkakunnilla ja nähdään vaan vko.loppuisin kihlattuni kanssa,muuttamassa yhteen kyllä pian ollaan.
Lähes joka ilta kuitenkin harrastetaan puh.seksiä...ja tottakai se on parempaa kun täysin yksin touhuilu kun kuulee toisen huokailua ja nautintoa..ja käytetään myös webcamiä.
Nyt sitten kultani ehdotti että ottaisin jonkun miehen kanssani panemaan ja se sais vaikka webcamistä katsella ja runkata,et vaan yhden kerran.
No thanks.
Siis oikeesti,sanoin sille etten halua ja se oli heti ok,ei ruvennut painostaan..
Mut miksi se sitä niin kiihottais että näkee kun mua pannaan?
Jotain se sano et ehdotti siksi että saisin maksiminautinnon vaikkei se ole paikalla.
No en halua muita kun kultaani,vaikka pitäis odottaa vuosi.
Yleensä se on niin mustis jos miehet kaupungilla vaikka mua katselee..heti näyttää kyllä kaikille että olen varattu.
Ja kyllähän sen sormuksestakin näkee...
Mut vaan ihmettelen että miksi nyt jo suostuvainen vaikka tollaseen kun muuten pitää niin tiukasti omanaan...??
Siis todella tiukasti ja on mustis ja tykkään siitä koska olen itsekin.
Luuliko ehkä ettei se yksin riitä mulle tai jotain?että tarviin munaa jostain jos en siltä voi saada,kyllä sen pitäis mut paremmin tuntea...
Olen kyllä monta kertaa sanonut että kulta riität enkä halua ikinä toista...vauvaakin suunnitellaan.
Miksi sitten tommosia???

4

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä

vaan kiihottaa katsoa kun sua pannaan mutta ei halua sen pidemmäksi aikaa sua muille antaa,tai ehkä todella tuntee että on riittämätön.

• se vain fantasioi

mutta voisi katua jos sen toteuttaisit, en tiedä:)

• ....

En kyllä aio toteuttaa,mun mies on mun mies enkä ota muita edes yhtä kertaa.
        Onneksi tosiaan muutetaan pian yhteen vihosta viimein,ne on noi työt kun niitä vaan pitää olla..
        Elikkä sain nyt kyseisestä kaupungista oman alani töitä.
        Sit saadaan olla läheisemmin useemmin..

• Aiksemmin suuresta peniksestä??
      Nyt on naisilla jotain uutta teknologiaa dildoissa???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6134
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      336
      1081
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe