älä anna turhaa toivoa...

enkeli ilman siipiä

Olet varmasti hyvin hämmentynyt,et ehkä ymmärrä alkuunkaan..
olen vain niin toivottoman ihastunut sinuun,etkö sinä nyt sitä ymmärrä??
olisin toivonut hiukan enemmän sinulta,olisit näyttänyt tunteesi minulle jotenkin..sanonut jotain joka olisi antanut minulle toivoa...
tunnen meidän kuuluvan toisillemme,tiedän sinunkin tuntevan samoin...et vain anna itsellesi mahdollisuutta rakkauteen mahtavaan..
jos katsoisit kunnolla,kuuntelisit sydäntäni,kuuntelisit omaa sydäntäsi..oivaltaisit kaiken ja näkisit mitä meillä olisi voinut olla...
nyt olen liian hajalla,särkynyt jatkaakseni tätä kauempaa....
en vain pysty
valintani sattuu,ja yhä odotan sisimmässäni toivoa sinulta...
toivon ettet anna toivoa jollei siihen ole oikeasti aihetta...

enkeli ilman siipiä

8

2030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä sinut oikeasti haluan.

Olen ihastunut sinuun...........Miten mä sen sulle oikein näyttäisin...........olen vilkuttanut sinulle että olen kiinnostunut sinusta.........

• minun...

olisi pitänyt tämä tehdä? Toivottavasti et ole se enkeli, johon olen ihastunut, kun kirjoitat noin negatiivisesti....

• minulle...

enkeli, nimesi ensimmäinen kirjain.

• jokumiesvaan...

olet kuvitellut kaiken itse. Jos miestäkin kiinnostaisi niin hän olisi tehnyt jonkin selkeän aloitteen.
      Lopeta saippuaooppera-siirapissa vellominen ja ryhdistäydy, keskity vaan työhösi.

• Enkelini,

en vain tajunnut sinunkin tuntevan noin... Olen ollut sinuun kauan käsittämättömän ihastunut, jo aivan alusta lähtien, syksystä. En vain uskonut, että olisit minusta kiinnostunut. Ehkä vasta tänään sen tajusin sen kunnolla, että se voisi OIKEASTI olla totta... En vain osannut. Älä vielä menetä toivoasi suhteeni. Pyydän.

• enkeli ilman siipiä

Enkeleilläkin on vain yksi elämä elettävänä
        Mahdollisuuden voin antaa,toivon sinun käyttävän sen viisaasti..
        ole arvoiseni
        se on avain onneen
        odottaa en jaksa loputtomasti

tahdon olla rakas enkelisi,siivillä

• Sinun arvoisesi,
        enkeli ilman siipiä kirjoitti:

Enkeleilläkin on vain yksi elämä elettävänä
        Mahdollisuuden voin antaa,toivon sinun käyttävän sen viisaasti..
        ole arvoiseni
        se on avain onneen
        odottaa en jaksa loputtomasti

tahdon olla rakas enkelisi,siivillä

koska rakastan sinua.

Olet minulle maailman kaunein, ihanin ja salaperäisin nainen.

• vaan...

kiva tietää mitä sinä odotat häneltä?? Näettekö useinkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe