Eikö kukaan ole opettanut naisia pesemään auton ikkunoita?
Ei sitä koko autoa ole pakko pestä!
Homman voi tehdä jokaisella huoltamolla. Mikä tässä nyt oikeasti on niin vaikeaa ymmärtää ja sisäistää.
Näkyvyydestä ei pidä tinkiä!
Naiset ja auto
23
606
Vastaukset
- ajamaan :
mutta kun sen inssinkin pääsee läpi silmiä räpyttelemällä
- HO HO
Iinekset auton ratissa luulevat olevansa Ankkalinnassa.
- sininen_sitruuna
Mulla on parempaakin tekemistä, kun mennä hinkkailemaan auton tuulilasia jonnekin huoltsikalle. :)
- siis :
jonottaa sen sijaan puoli tuntia huoltsikalla pesuun ja kuumavahaukseen :)
- sininen_sitruuna
siis : kirjoitti:
jonottaa sen sijaan puoli tuntia huoltsikalla pesuun ja kuumavahaukseen :)
Pissapojan nesteet lasiin ja pyyhkäsee, ihan hyvin näkee. :) Eikä se pieni paskakerros siinä tuulilasissa mitään haittaa. :p
- KoppavaHoro
on ookoo, mutta ei koko auton?
Ikkunat pestäkseen on sitäpaitsi noustava autosta, kun taas pesuun voi vain ajaa ja laittaa levyn soimaan.
Kumpi siis oikeastaan on tyhmempää?- sanoi :
pyyhkimiä voi käyttää ohjaamosta ja jopa auton liikkuessa!!!11!
- KoppavaHoro
sanoi : kirjoitti:
pyyhkimiä voi käyttää ohjaamosta ja jopa auton liikkuessa!!!11!
ei valitettavasti ole pyyhkimiä sivuikkunoissa.
- tuota :
KoppavaHoro kirjoitti:
ei valitettavasti ole pyyhkimiä sivuikkunoissa.
autolla ajetaan eteenpäin
- KoppavaHoro
tuota : kirjoitti:
autolla ajetaan eteenpäin
tykännyt noista sivupeileistäkin, varsinkin motarilla ja kehällä, mutta kuten todettua niin makunsa kullakin. Turhaa hifistelyä, kuuluu samaan kategoriaan vilkun kanssa.
- ongelmia :
KoppavaHoro kirjoitti:
tykännyt noista sivupeileistäkin, varsinkin motarilla ja kehällä, mutta kuten todettua niin makunsa kullakin. Turhaa hifistelyä, kuuluu samaan kategoriaan vilkun kanssa.
vilkkujenkin kanssa? Myös niitä voi käyttää ihan ajaessa ohjaamon sisältä.
- KoppavaHoro
ongelmia : kirjoitti:
vilkkujenkin kanssa? Myös niitä voi käyttää ihan ajaessa ohjaamon sisältä.
mutta jos sivupeilejä ei tarvi niin sit ei tarvitse vilkkujakaan. Ja aika moni näkyy olevan samaa mieltä.
Pääasiahan on se, ettei luulla neuroottiseksi. - ontuu :
KoppavaHoro kirjoitti:
mutta jos sivupeilejä ei tarvi niin sit ei tarvitse vilkkujakaan. Ja aika moni näkyy olevan samaa mieltä.
Pääasiahan on se, ettei luulla neuroottiseksi.yhtä pahasti kuin parkkeerauksesi
- KoppavaHoro
ontuu : kirjoitti:
yhtä pahasti kuin parkkeerauksesi
kaiken tän keskustelun jälkeen mä en edelleenkään ymmärrä miksi koko auton peseminen mukavasti autossa istuen on neuroottista, mutta ikkunoiden hinkaaminen huoltiksella ei sitä ole.
- että :
KoppavaHoro kirjoitti:
kaiken tän keskustelun jälkeen mä en edelleenkään ymmärrä miksi koko auton peseminen mukavasti autossa istuen on neuroottista, mutta ikkunoiden hinkaaminen huoltiksella ei sitä ole.
auton laseihin ei mitenkään voi maantieolosuhteissa roiskua niin paljon rapaa, etteikö lasinpesuneste & pyyhkimet turvaisi riittävää näkyvyyttä joka suuntaan
- KoppavaHoro
että : kirjoitti:
auton laseihin ei mitenkään voi maantieolosuhteissa roiskua niin paljon rapaa, etteikö lasinpesuneste & pyyhkimet turvaisi riittävää näkyvyyttä joka suuntaan
auton lasien hinkkaminen on myös täysin turhaa! No mikäs logiikka se tässä sitten on? On ihan jees hinkata niitä huoltiksella, vaikka se on täysin tyhjänpäiväistä? Ja samaan aikaan koko auton peseminen autopesussa on neuroottista, vaikka koko auton pesemisessä on muita huomattavia hyötyjä?
Putosin kärryiltä.
P.S. Mä en tällä hetkellä näe sivulaseista juuri mitään, mutta jos sä sanot, että pyyhkijät ja pissapoika pitävät huolen näkyvyydestä niin sitten mä luotan siihen. Mulla on kuitenkin työsuhdeauto, joten pienet naarmut eivät haittaa mitään, jos vaikka vähän parkkiksella tai kehällä kolhisikin. - mahdollisuutta :
KoppavaHoro kirjoitti:
auton lasien hinkkaminen on myös täysin turhaa! No mikäs logiikka se tässä sitten on? On ihan jees hinkata niitä huoltiksella, vaikka se on täysin tyhjänpäiväistä? Ja samaan aikaan koko auton peseminen autopesussa on neuroottista, vaikka koko auton pesemisessä on muita huomattavia hyötyjä?
Putosin kärryiltä.
P.S. Mä en tällä hetkellä näe sivulaseista juuri mitään, mutta jos sä sanot, että pyyhkijät ja pissapoika pitävät huolen näkyvyydestä niin sitten mä luotan siihen. Mulla on kuitenkin työsuhdeauto, joten pienet naarmut eivät haittaa mitään, jos vaikka vähän parkkiksella tai kehällä kolhisikin.saada oma autonkuljettaja työnantajan piikkiin. Voisit keskittyä ydinosaamiseesi ja jättää autoilun niille, jotka osaavat.
Auton lasit voi nopeasti vetäistä puhtaaksi aina tankkaamisen yhteydessä, se ei ole mikään suuri vaiva. Pyyhkimet jos ovat hyvät, tuulilasi pysyy puhtaana koko ajan. Luulisi tämän naisen logiikallakin ymmärtävän.
P.S. Se "juuri mitään" on ihan riittävästi, jotta erotat muut tielläliikkujat. Moottoripyörää pienempiä sieltä ei takaa voi tulla.
Se on tärkein! Kiireessäkin ensiarvoinen..
Vai oletko koskaan nähnyt naista paloauton tai
sydänambulanssin kuskina?????- HO HO
Varallisia ovat liikenteessä nämä Iinekset.
- HO HO
VAARALLISIA
- rapiskarpalo
miehet on hitaita, kun joka huoltsikalla hinkkaa jotain *itun ikkunoita.
- lady-silver1
ja raappaamaan alvariinsa. Aina sieltä sen verta ulos näkee kun tarvis vaatii, vaikka vähän kuraa oliskin. Ja sitä vartenhan pissapoika ja pyyhkärit on keksitty =)
- jos ny
vaik osaiskin pestä. Miks ihmeessä ei sais mennä pesettää autoa. Pitääks sinne lähettää mieshenkilö, siis pesemään mun auto?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076902
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915125Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123376Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333272Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska312419Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191766Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961411Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391362Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311266- 481034