mmitä

hähh

Ollaan yhen naisen kanssa kirjoteltu jokunen päivä tässä. Kuvia vaihdeltu jne..
Ihmetyttää kun hänen kanssaan jutustelee niin vastaukset on lyhyitä (hihi, hehe) tai hymiöitä. Pari ehyttä sanaa saattaa tulla silloin tällöin. Onko tällanen normaalia vai mitä vittua tapahtuu? Ois ihan hyvä tietää kiinnostaako vaiko eikö. Jos ei niin vois palata takaisin arkiaskareitten pariin eikä tarttes turhaan jumittaa koneella. Ois kiva tehä jotain hyödyllistä seen sijaan että mujottaa koneel kokoajan. Kun harrastuksiakin olis. Mut jos kiinnostaa niin ei silti tartteis koneella ihan kokoajan toisiaan kiusaten. En mäkään halua toista kiusata jos häntä ei kiinnosta.

Jos miellytän häntä niin vois jatkaakin, itse olen häneen tykästynyt, jos ei niin vois vaikka uppoutua takas harrastuksiin.. Mitähän sitä...?

9

490

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähh

niin ja pari olusta otin kun tämän kirjoitin, että ei tartte moralisoida. kunnioitan häntä ja haluan ettei olis hänelle kiusallista jossei tää juttu kiinnosta.

• onko kiinnostunut?

Ei kai se sen vaikeampaa ole. Ja jos se ei osaa vastata muuta kuin hehe, niin anna olla, ilmeisesti se ei ole oppinut puhumaan.

• hähh
        onko kiinnostunut? kirjoitti:

Ei kai se sen vaikeampaa ole. Ja jos se ei osaa vastata muuta kuin hehe, niin anna olla, ilmeisesti se ei ole oppinut puhumaan.

kyll repesin nyt..

noh, ehkäpä se on yritettävä selvittää....
        ei tällasii mahdollisuuksia meikäpojalle kyl joka päivä tule..

• hihi :D

"Onko tällanen normaalia vai mitä vittua tapahtuu?"
      -No mitä vittua sinä sitten luulet tapahtuvan? :D Eikö ne hihittelevät kommentit kerro, ettei nainen ole ainakaan mikään tosikko :) Ehkei tämä kuulu niihin, jotka kirjoittelevat romaanin pituisia vastauksia, vaan tyytyy lyhyisiin ja ytimekkäisiin vastauksiin.

"Ois ihan hyvä tietää kiinnostaako vaiko eikö."
      -Sinä fiksuna nuorena miehenä ehdotat tapaamista. Kysyt, mikä ajankohta sopisi parhaiten ja sitten se siellä selviää onko nainen lintu vai kala.

"Ois kiva tehä jotain hyödyllistä seen sijaan että mujottaa koneel kokoajan. Kun harrastuksiakin olis."
      -No miksi helvetissä et sitten käy niissä harrastuksissa, jos olet tuon jo itsekin tajunnut että parempaakin tekemistä olisi?

"Jos miellytän häntä niin vois jatkaakin, itse olen häneen tykästynyt, jos ei niin vois vaikka uppoutua takas harrastuksiin.. Mitähän sitä...?"
      -Voi jumalauta!

• saahan sitä

Saahan sitä ihmetellä, jos ei osaa kommunikoida.
        Oliskos liian kiireinen tämä leidi, ei ehdi kirjoitella paitsi hymiöitä.

Hämmästyttävää kuitenkin, ymmärrän hyvin!
        Nykytyyliä? Helppoa rimanalitusta? Ei osaa kirjoittaa mitään kiinnostavaa? Hmm :)

• hähh
        saahan sitä kirjoitti:

Saahan sitä ihmetellä, jos ei osaa kommunikoida.
        Oliskos liian kiireinen tämä leidi, ei ehdi kirjoitella paitsi hymiöitä.

Hämmästyttävää kuitenkin, ymmärrän hyvin!
        Nykytyyliä? Helppoa rimanalitusta? Ei osaa kirjoittaa mitään kiinnostavaa? Hmm :)

no joo.. oppi ainakin huomaamaan ettei netti ole mikään paras mahd. paikka tämmöseen ole..

vitut näistä - elämä on laiffii..
        Leuka ylös ja tukka putkella eteenpäin...

• ~~~~~~

No, mitäpä tuollaisen miettimiseen aikaasi ja energiaasi tuhlaat. Vastaus on jompi kumpi näistä:

A.Neiti on niin tyhmä ja kirjoitustaidoton, ettei osaa/keksi mitään järkevää kirjoitettavaa.

B. Neiti on niin kiireinen kaikkien treffikumppaniensa kanssa, ettei ehdi muuta näpyttää kuin ---;)hihi *hymyilee* :¤-------.

En minä muuta keksi. Päättele itse.

• Hih ja häh

Mihin sinä hänessä olet tykästynyt? Siihenkö kun näppäilee kivasti hymiöitä? Vai sitten pelkkään ulkonäköön? Kuulostaa todella idiootilta, ei osaa kirjoittaa mitään, todennäköisesti treffeilläkin olisi hiljaa ja vaan hymyilisi:)
      Älä nyt aikaasi tuhlaa moiseen! On täällä fiksuja ja kirjoituskykyisiä naisiakin.

• joko tai--

En ymmärrä miksi kulutat aikaasi tällaisen pohdiskeluun sensijaan että tekisit jotain järkevämpää, mutta toisaalta tiedän kyllä miltä susta tuntuu, olen itsekin ollut samassa tilanteessa ja ärsyyntynyt siitä kun toinen ei osaa kirjoittaa eikä pysty keskustelemaan niin kuin normaalit ihmiset.
      Nyt vain luuri käteen ja soitat naiselle niin kuuletpahan edes äänen ja päätät itse haluatko tavata livenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe