Ulkonäkö näyttää

määrittävän

parin valintaa netissäkin.

Fiksu mies olen mutta kun ei ole mikään komistus niin aivan sama yrittääkö vai ei. Lopputulos on aina sama.

Löytäiskö fiksua lapsetonta naista joka huolehtii itsestään kuten itse teen eli olis normaalipainoinen ja harrastaisi muutakin kuin television katselua eikä kiertele ihan joka baarissa eikä vaadi mieheltä aivan mahdottomia?

Ikäluokassa 20-30 ja etsii seuraa tosimielellä?

En yritä tässä iskeä ketään vaan tiedustelen että onko tämä täysi mahdottomuus ajatuksena?

Vai onko tällaiset vain varattu niille pitkille, komeille, spontaaneille ja sporttisille ja muutenkin kaikin puolin erinomaisille hummaajille?

Alan vähitellen väsyä tähän touhuun.

Nähtävästi todellakin fiksut ihmiset eivät seuraa saa.

4

783

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepat

no voi vittu.. usko unelmiis. vittu ne on kiven alla sellaset. ei tahdo löytyä ns. kunnollisille miehille mitään, se on vaan vittu metsän eläinten kaverina vissiin pysyttävä vaan. ei tarttee huolehtia näistä asioista. niinhän se laulukin on että "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.. kuinka meidän kunnon miesten käy?"

• setä Darwin

Hakeudu johtavaan asemaan, hanki iso auto ja suuret tulot, hanki julkisuutta ja mainetta...

Niin saat anteeksi rumuuden. Saat olla Hjallista ja jopa Sauliakin rumempi. Saat olla melkein eläkeiässä. Nuoret naiset suorastaan kilpailevat sinusta.

Näin se menee, niin kauan kuin ihmisiä maan päällä kuljeskelee...

• cin-cin

Tosi on, että ulkonäkö, varallisuus ja koulutus määrää pitkälti parinvalinnan netissäkin, siis naiset on siinä pelissä myös altavastaajinakin joskus. Minun muutamat treffit ovat lopahtaneet siihen, kun pahan onnemuuden jälkiä korjailtiin leukakirurgialla ja jälki ei ole ihan symmetrinen mutta muuten ok. Treffeilla oon pari kertaa kuullut, että "oot tosi filosinen ajattelija ja sulla on paljon ideoita, suuri sydän mut sori sun kasvot ei kiihota." (Siis vain lievä toispuoleinen ero leukapielien vahvuudessa, ei edes Frankenstain-naama!) Eli kiitos ei ja hei.

No joo, oon kyllä maisteri (synti nro 1), mutta ei mua haittaa, jos miehellä ei ole suuria suunnitelmia, mutta silti käy töissä ja seuraa maailmanmenoa ja jopa aidosti keskustelee mielenkiintoisista tapauksista. Hygienia on muuten TODELLA tärkeä molemmille osapuolille ja moni juttu kariutuu treffeillä epäsiisteyteen ja huonoihin käytöstapoihin. Ainakin näitä velmuja on tullut mun kohdalle.... En halua aina lialta ja pesemättämältä takapuolelta lemuavaa ukkoa, kun ex-avosuhteeni oli tyypin kassa joka vain pakottamalla kävi suihkussa kerran viikossa tai kahdessa. Tää on tärkeä pointti miehille ja naisille! Peseytykää! Usein!

Miehet ovat yleensä ihan mukavia ja kohteliaita... tai turhauatuessaan haukkuvat ekana naisen ulkonäön. Kukaan ei ole täydellinen. Pyydän anteeksi nirppanokkien puolesta kun itse naisena tiedän miten se loukkaa. Tarpeeksi monta kertaa, kun kuulee olevansa ruma, alkaa epäillä sitä isekin vaikka ei pitäisi.

Enpä tiedä laittaisko uuden profiilin s24:een mielenkiinnosta. Joo, oon ikuinen optimisti;) Peace.

• Täysin paikkaansa pitävä, ihanan rehellistä tekstiä.

Ulkonäkö ei saisi olla este sille ettei saisi rakkautta ja oikeudenmukaista kohtelua. Mutta se kirous on aina vaan olemassa..
        Ja sitten kun pienikin erilaisuus kasvoissa riittää tuhoamaan jonkun kiinnostuksen, ylittää se ainakin minun ymmärryksen 100%:sti.

Etsitäänkö netistä tänäpäivänä vain ja ainoastaan sitä saatanan täydellistä ja iki-ihanaa unelmien prinssiä tai prinsessaa?! Onhan täällä enemmän varaa valita tietysti, miljoonia ja miljoonia kokoontuneina yhteen portaaliin..
        Mutta jos ei vittu uskalleta mennä sitä oikeaa hakemaan netin ulkopuolelta vaan lymyillään netissä päivät pitkät SEKSIKKÄITÄ ihmisiä saalistamassa, eikä sitten edes katsota MUUTA KUIN ulkonäköä niin kyllä on asiat huonosti!

Eikä sitten mitään väliä, onko minullakin esimerkiksi merkattu profiilissa "varattu" tai "avioliitossa", niin ei saatana jotkut jaksaa vaan yrittää, samalla kun mielestäni todella hyvännäköinen ystäväni ei ole kertaakaan saanut miesten huomiota!
        Painukoot edes sinne jossa niitäkin tarvitaan / kaivataan, sanoisin minä. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6603
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5007
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      108
      3258
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3128
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2308
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1676
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1301
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1262
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1166
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      944
    Aihe