Minkälaisia kokemuksia teillä on tästä shampoosta ja hoitoaineesta.
Itse kokeilin tänään, ja pakko sanoa että olin hiukan pettynyt. Kovasti on mainostettu, että tuuheuttaa, mutta rehellisesti sanottuna en huomannut mitään eroa muihin shampoisiin. Ymmärrän toki, että shampoo ja hoitoaine eivät ihmeitä tee, mutta olisin odottanut että olisivat edes hitusen verran tuuheuttaneet tukkaa mutta ei.
Minulla on hyväkuntoiset, pitkähköt hiukset. Hiuksia on paljon, mutta hiuslaatu on ohut.
tigi
4
249
Vastaukset
- Tigittäjä
Joo sama kokemus mulla siitä myös. Hinta-laatusuhde ei oikein kohtaa...ovat kallita. Onhan niissä satsattu tosin imagoon, purkkeihin ja hajusteisiin mutta ei se vielä huippikamaa tuotteesta tee.
- eivät muualla
Tigit on kalliita Suomessa. Muualta saa halvemmalla.
Kannattaa kokeilla pari kertaa ennen kuin tyrmää täysin. Itsellä vaikutukset näkyivät parhaiten, kun oli pari kertaa pessyt. Ei tosin tuolla shampoolla, mutta toisella Tigillä. Superstar haisee hirveälle. - nannelinuunuunee
eivät muualla kirjoitti:
Tigit on kalliita Suomessa. Muualta saa halvemmalla.
Kannattaa kokeilla pari kertaa ennen kuin tyrmää täysin. Itsellä vaikutukset näkyivät parhaiten, kun oli pari kertaa pessyt. Ei tosin tuolla shampoolla, mutta toisella Tigillä. Superstar haisee hirveälle.Olen kohta valmistuva parturikampaaja, ja sanon kyllä että tigissä maksaa imago ja niiden tuoksu. Samaa mieltä olen tigin tuotteista, mahtavan tuoksusia, mutta eivät ole maineensa veroisia. mutta toisin omistan monia tuotteita ihan vaan sen tuoksun takia ja sensentakia ettei ole ihan roskakamaa.. suosittelen wellan SPtä. se on hyvä. ja swarzkophin shapia.
- kampaaja___
Jos ostat tuuheuttavan muotovaahdon tai muun tuuheuttavan tuotteen, niin ei SILTIKÄÄN itsestään nouse pystyyn. Nämä tuuheuttavat ym. tuotteet on tarkoitettu pohjatuotteiksi, eli ei riitä että laitat aineen päähän. Sinun pitää myös laittaa ne hiukset, esim. föönata pyöröharjan kanssa ( ei vain puhallella) tai laitta vaikkapa rullat (ne ei ole vain mummojen juttu :)
mutta tuuuheuttavat shampoot ovat kyllä huuhaata mielestäni.. niiden vaikutuksen hiukseen näät vain mikroskoopilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928