Facebook

NorsuHippiäinen

Miesystäväni teki eilen Facebook-profiilin minun ollessani kylässä. Hän ei millään suostunut laittamaan tilakseen *parisuhteessa* . Hetken aikaa hän jopa sanoi että tarviiko meidän edes lisätä toisiamme ystäviksi siellä. Keskustelimme asiasta ja lopulta hän suostui pistämään tilakseen parisuhteessa.
Kuitenkin hetken päästä hän päätti poistaa profiilinsa. Mies sanoi ettei halua kaikkien koulukavereidensa tietävän seurustelustaan. Ei kuulemma halua joutua huomion keskipisteeksi seurustelunsa takia. Loukkaannuin asiasta ja nyt epäilen onko hän lainkaan vakavissaan kanssani.

2

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omenarosvo

Noh eipä o mitenkään outoa. Mun mielestä tää johtuu joltakiosin siitä, että ihmiset ei uskalla kertoa itestään enempää koska pelkäävät miten kaverit ja muut suhtautuvat asiaan. Eli siis toisinsanoen he tuntevat näin, että on parempi olla ihan hiljaa ku hölistä suunsa puhtaaks ihmisten kuullen. Mulla on samanlainen tapa välillä (Piän turpani kiine välillä kun tulee puhe seurustelusta etcetc..) et en sanois et ois syytä huoleen, tää voi olla kyse ihan luonteenpiirrestä ja tavasta käsitellä asioita. Ja meni just nappiin ku sanoit '' Ei kuulemma halua joutua huomion keskipisteeksi seurustelunsa takia ''

Ja siis onha se hyvä ja ymmärrettävää et ilmottais sit jossai et seukkaa yms.. Mut kiakki ei tykkää kertoa itestää enempää. Ja tää kyseine kaveri voi täst huolimatta olla mahtava äijä.

• tähän väliin

ymmärrän pelkosi, itse suhtautuisin samoin. ehkä on syytä tarkastella millainen miehesi luonne on. jos hän on sellainen, ettei pidä haloota itsestään, eikä alun alkaen kertonut sinusta heti muille, tai piti ns. piilossa, tai on varautunut jne, niin tuo on normaalia. Jos hän taas on ollut avoin jne, tuo on epänormaalia.

Sydämessäsi tiedät, mikä miehellesi on normaalia ja mikä ei. älä silti hyväksy kaikkea mitä hän tekee tai sanoo, vaan ole myös oma itsesti ja kunnioita itseäsi ja teidän suhdetta.

minun mielestä tuossa on muutama vaihtoehto: 1. mies on pidättyväinen eikä halua että muut tietävät hänen asioistaan. 2. hän ei sydämessään ole vielä valmis seurustelemaan. 3. hän ei halua että joku nainen näkee hänen olevan varattu. 4. hän ei ole tosissaan sinun kanssasi.

eniten särähtää tuo "tarviiko meidän laittaa toisiamme edes kavereiksi siellä". miksi ei tarveis? ihme hommaa.

miettisin suhteen ja miehen laatua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      9
      2259
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1865
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe