aaaargh

typy 21v

Alla olevassa keskustelussa (pieni nainen) huomaa taas joidenkin idioottimaisuuden!!

Joku esim väittää, että naisen ihannepaino on laskettavissa kaavalla pituus- 110 (cm) !

Voi jestas mitä kieroutta!

Varsinkin TE miehet. Älkää viitsitkö edes vastata viestiini!! Mies tai pitäisikö sanoa poika, joka ei ole kasvanut vielä mieheksi toivoo, että hänen naisellaan on 13v pojan vartalo! HUH HUH mitä potaskaa!

Nainen on normaalipainoinen silloin kun hänestä tuntuu hyvältä! Mielellään vyötärön ympärys olisi alle 80cm. Mutta muuten rasvaa kyllä saa olla!

Rasva on energiaravintoaine eikä mikään syöpä!

25

1903

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • azerty40

Ja ihan vaan siksi, ettet ainakaan edes hetkellisesti luokittele kaikkia miehiä samaan kategoriaan. Sekä minä (180/85) että ystävättäreni (154/50) olemme molemmat täysin tyytyväisiä sekä itseemme että toisiimme...jos koko muodostuu siksi suureksi asiaksi, niin silloin on muualla jotain vialla. Itsetuntoa ei koolla tai sen vähyydellä paikata...

• typy 21v

Ei tulisi mieleenkään, mutta nyt tarkoitin vain yleiskäsitystä. Eihän koko nyt pääasia olekaan.

Haluaisin vain niiiiiiiin kovin saada kaikki miehet ymmärtämään sen, että naisella kuuluu olla rasvaa. Ja se rasva on oikeastikin hyväksi.

• azerty40
        typy 21v kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään, mutta nyt tarkoitin vain yleiskäsitystä. Eihän koko nyt pääasia olekaan.

Haluaisin vain niiiiiiiin kovin saada kaikki miehet ymmärtämään sen, että naisella kuuluu olla rasvaa. Ja se rasva on oikeastikin hyväksi.

Ihan olet oikeassa. Ei minullakaan mitään sitä vastaan ole, mutta nyt vain sattui käymään niin, että kemiat toimii pienempikokoisen kanssa. Ihmisten pitäisi muutenkin osata kiinnittää enemmän huomiota kokonaisuuteen, ei vain sen yhteen osa-alueeseen.

• minä12344
        typy 21v kirjoitti:

..että rasva on hyväksi.. myös osa naisen tärkeästä estrogeenin (siis sen nais hormoonin) erittymisestä tapahtuu rasvakudoksissa.

• välihuomautus.
        minä12344 kirjoitti:

..että rasva on hyväksi.. myös osa naisen tärkeästä estrogeenin (siis sen nais hormoonin) erittymisestä tapahtuu rasvakudoksissa.

Mutta tuo hormoonihan laittaa naisen alanpään syhisemään ja muijan juoksemaan vieraissa...

• nainen-

esim. 170cmpitkä,60kg, 160cmpitkä,50kg, 150cm,pitkä,40kg. mut jos on lihaksikkaampi ja isokokosempi niin sitä painaa luonnostaan enemmän.

• Mua jaksaa joka kerta mietityttää tää sama asia. Miksi te välitätte siitä mitkä on jonkun toisen ihmisen ihanteet?

Jos sä olet vaikka 160cm ja painoa on 70kg mutta olet tyytyväinen omaan ulkonäköösi niin miksi sua haittaa se että joku mies haluaa naisen jonka mitat on 160cm ja 45kg?
      Kai jokaisella ihmisellä saa olla omat mieltymyksensä. Ja vaikka joku toinen ihannoisikin noitat mittoja niin joku toinen taas voi kauhistella pitää sitten sun mittojas parempana. Se on aivan yksilöstä kiinni enkä jaksa ymmärtää miten se liikuttaa sua.

En mä tuu tänne foorumeille huutamaan miten julmia te naiset olette kun teille kelpaa vain 185cm tumma italian gigolo eikä lyhyet vaaleat miehet kelpaa. Ei se auta yhtään mitään. Joten miten teille naisille tää ulkonäöstä puhuminen tuntuu aina olevan punainen vaate.

"Nainen on normaalipainoinen silloin kun hänestä tuntuu hyvältä!"
      Aivan, se 160cm ja 45kg nainen voi myös olla todella tyytyväinen mittoihinsa vaikka sun mielestä hänellä olisikin pojan vartalo.

• typy21v

Jos sitä hoikkuutta ns "vaaditaan" niin toiset ihmiset hommaa sen oman terveyden kustannuksella!

Siksi minusta saisiva pitää turpansa kiinni ne miehet ketkä "vaativat" kumppanikseen laiheliinin!

• tummat ?

Mä en katso tummiin miehiin päinkään, en tiedä mitään parempaa kun vaalea mies ja sinisilmäinen, tietysti suht komea sellainen:)

• einsteinn

pläski veti nähtävästi herneen nokkaan.

Siis tuohan on vasta normaalipaino naiselle jonka saa pituus-110. Hoikasta voidaan puhua kun mitat on pituus-115.

Ei miehetkään valita jos naiset listaavat että miehellä pitää olla lihaksia eikä läskiä tai olla kukkakeppi. Saati asioista joihin ei voi vaikuttaa eli pituus ja välimerellinen tummuus.

• typy21v

Itse olen kyllä alipainoinen !

• Suvereeni

Niin no nainen on kyllä normaalipainoinen silloin kun hän on normaalipainon rajojen sisällä. Tämä on se mittari jota nykyään käytetään. Tämän lisäksi jokaisella on oma mielipiteensä siitä mikä on sopiva paino. Nykyään ihannepainon keskiarvo menee varmasti normaalipainon keskikohdan alemmalle puolelle.

Tässä asiassa on täysin yhdentekevää mitä mieltä nainen on itse vartalostaan. Luvut kun eivät valehtele.

Tietenkin naisissa on eroja ja eri paino näyttää eriltä eri naisten yllä. Se ei kuitenkaan muuta mihinkään sitä, että ihannepaino on joku standardi luku, joka on otettu sillä perusteella minkä painoiset ihmiset yleensä miellyttävät eniten silmää. Tietenkin ihminen voi olla viehättävä yleisen mielipiteenkin mukaan, vaikka poikkeaa paljonkin tästä lukemasta. Kuitenkin suurin osa kauniista naista sijoittuu ihannepainon lähimaastoon.

Ps. Ihannevartalo ei ole 13 vuotiaan pojan vartalo, vaan naisellinen ja muodokas vartalo, joka on normaalipainon alarajoilla.

• typy21v

Terveestä ihannepaino-ajattelusta vaan ainoastaan niistä jotka "vaativat", että esim 160cm nainen ei saisi olla yli 50kg.

• ....

"Ps. Ihannevartalo ei ole 13 vuotiaan pojan vartalo, vaan naisellinen ja muodokas vartalo, joka on normaalipainon alarajoilla."

Itse olen 169cm/55kg ja niitä muotoja ei todellakaan löydy, kun kehossa on niin vähän rasvaa. Sama myös monilla muilla tuntemillani hoikilla naisilla. Aika mahdotonta olla normaalipainon alarajoilla ja omata vielä muotojakin, ellei sitten omista hyviä geenejä niin että se rasva kerääntyy just oikeisiin paikkoihin.

• Suvereeni
        .... kirjoitti:

"Ps. Ihannevartalo ei ole 13 vuotiaan pojan vartalo, vaan naisellinen ja muodokas vartalo, joka on normaalipainon alarajoilla."

Itse olen 169cm/55kg ja niitä muotoja ei todellakaan löydy, kun kehossa on niin vähän rasvaa. Sama myös monilla muilla tuntemillani hoikilla naisilla. Aika mahdotonta olla normaalipainon alarajoilla ja omata vielä muotojakin, ellei sitten omista hyviä geenejä niin että se rasva kerääntyy just oikeisiin paikkoihin.

Oma naiseni painaa 5 kiloa vähemmän ja on hieman sinua lyhyempi ja muotoja löytyy. Tällaisia naisia olen nähnyt vaikka kuinka monta ja sellaisia näkyy kadulla päivittäin.

Ehkä sinulla on eri käsitys muodoista kuin minulla. Minun muotoihanteeni vastaa aika pitkälti yleistä ihannetta paitsi pidän pienistä rinnoista enemmän kuin suurista. Tosin trendi on menossa pienempien rintojen suuntaan kyllä nykyään.

Normaalipainossa olevat naiset voivat usein olla liian lihavia jos heillä ei ole lihaksia. Normaalipainon ylärajoilla oleva on minun makuuni jokatapauksessa liian tukeva oli sitten kyse lihaksista tai rasvasta.

• vinkistä..

Siis naisen ihannepaino = pituus - 110 cm :) Tuo on aika helppo muistaa.

• ........

tuo ei pidä täysin paikkaansa. Ns. suositus- tai ihannepaino vaihtelee sekä rakenteen että pituuden mukaan. Keskiarvona tai karkeana arviona voidaan pitää kaavaa pituus - 105. Jos rakenne on siro, voi vähentää vähän enemmän, jos taas vähän vankempi, voi jopa painaa vähän enemmän.

Pituudella taas on mekitystä siten, että mitä lyhyempi henkilö, sitä enemmän saa suhteessa painaa. Iselläni olevan taulukon mukaan 160 cm pitkän naisen suosituspaino on 57.6, 170 cm:n 64 kg ja 180 cm:n 70.5. Ja tähän sitten ne rakenteelliset erot mukaan...

• RANTALEIJONA

Älä nyt hermostu. Ehkä me sittenkin vain haluamme sitä, mikä meistä tuntuu hyvältä.

• oikein raivoat?

Tuossa viittaamassasi keskustelussa kun pointti taitaa olla ennemminkin niin, että aloittaja kokee olevansa liian pienikokoinen ja hentorakenteinen. Sitä sitten muut todistelevat, että ihan normimitoissahan aloittaja on.

Ei voi mitään, jos sinua ahdistaa, että joku toinen on hentorakenteinen ja näyttää olevan muiden mieleen.

Pituus-110 -kaavalla ei muuten mitään 13-vuotiaan pojan näköisiä naisia tule, vaan hoikkia, naisen näköisiä naisia. Esim. 165/55 tai 175/65.

Rasva tosiaan on energiaravintoaine, mutta suomalainen ihminen on siitä onnellisessa asemassa, että hän saa yleensä energiatarpeensa tyydytettyä tasaisesti päivän mittaan. Vararavintoon ei siis ole tarvetta.

• RANTALEIJONA

Tunnut ITSE olevan niin raivona. Normaalisti nimittä 160 snettinen painaa 60kg, kun taas tätä pidemmillä tahtoo sitten olla myös sitä painoa. Enkä minä itse puhuisi raivoamisesta vaikken pahemmin sanojani säästelekään.

• kannattaisi ehkä
        RANTALEIJONA kirjoitti:

Tunnut ITSE olevan niin raivona. Normaalisti nimittä 160 snettinen painaa 60kg, kun taas tätä pidemmillä tahtoo sitten olla myös sitä painoa. Enkä minä itse puhuisi raivoamisesta vaikken pahemmin sanojani säästelekään.

opetella tulkitsemaan tuota viestipuuta. Edellinen kun oli vastaus aloittajan kohtuullisen raivokkaaseen avaukseen, ei Rantaleijonan tekstiin.

Ja juu, meneehän tuo 160/60 normaalipainoisen rajoihin, mutta en nyt menisi sanomaan että "normaalisti" 160 senttinen painaa tuon verran. Normaalipainon sisään kun mahtuu huomattavasti kevyempikin ihminen.

• yks nainen vaan....
        kannattaisi ehkä kirjoitti:

opetella tulkitsemaan tuota viestipuuta. Edellinen kun oli vastaus aloittajan kohtuullisen raivokkaaseen avaukseen, ei Rantaleijonan tekstiin.

Ja juu, meneehän tuo 160/60 normaalipainoisen rajoihin, mutta en nyt menisi sanomaan että "normaalisti" 160 senttinen painaa tuon verran. Normaalipainon sisään kun mahtuu huomattavasti kevyempikin ihminen.

itse olen 172/58 ja minulla on muotoja (muodokas takapuoli ja rinnat sekä lantio). ei todellakaan mikään pikkupojan vartalo.

• yleensähän
        yks nainen vaan.... kirjoitti:

itse olen 172/58 ja minulla on muotoja (muodokas takapuoli ja rinnat sekä lantio). ei todellakaan mikään pikkupojan vartalo.

Jos esim lihasprosentti on alle 30 % niin voi käyttää tuota pituus-110 kaavaa. Mutta jos lihasprosentti menee yli tuon 30% niin sitten ei kaava kyllä käy lainkaan!

Esim 35% olisi vaikka lihasta lihasta, niin silloin siinä painossa on kyllä todella hoikka /laiha!

• Rantaleijona
        kannattaisi ehkä kirjoitti:

Kuten jo otsokossakin lukee, tottahan se on.

• Rantaleijona
        yks nainen vaan.... kirjoitti:

Mielluummin pikkutytön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe