Gallup

Ennen vai jälkeen?

Mitä ajattelit edellisellä tarkoitettavan?

Minne menisit ja miksi?

Mikset ole jo mennyt?

Kenen kanssa?

Mitä siellä tekisit?

Onko parempi olla menemättä ja pysyä kotona?

Minne ei kannata mennä?

Miksi ei kannata?

Missä muut käyvät, mutta sinä et?

Miksi ihmeessä ne siellä käyvät?

Onko tässä gallupissa aivan liikaa seksiä?

Pitäisikö tämän jo olla viimeinen kysymys?

Mihin kysymykseen olisit halunnut vastata, mutta sitä ei ollutkaan täällä?

6

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivoituksia puskasta

      Ennen vai jälkeen? - Ennen

      Mitä ajattelit edellisellä tarkoitettavan? Silloin oli asiat paremmin

      Minne menisit ja miksi? Ostamaan limpparia koska tekee mieli

      Mikset ole jo mennyt? Ei jaksa

      Kenen kanssa? Itsekseni

      Mitä siellä tekisit? Ostaisin limpparia

      Onko parempi olla menemättä ja pysyä kotona? Jep

      Minne ei kannata mennä? Kouluun

      Miksi ei kannata? Oikeat työt motivoi paremmin tällä hetkellä

      Missä muut käyvät, mutta sinä et? Töissä

      Miksi ihmeessä ne siellä käyvät? Saadakseen elannon

      Onko tässä gallupissa aivan liikaa seksiä? Joo

      Pitäisikö tämän jo olla viimeinen kysymys? Veikkaan että tämä on

      Mihin kysymykseen olisit halunnut vastata, mutta sitä ei ollutkaan täällä? Yritin keksiä hassunhauskan kysymyksen tähän mutta ei tule mitään hauskaa mieleen

    • Ennen vai jälkeen?
      -Ennen

      Mitä ajattelit edellisellä tarkoitettavan?
      -hampaiden pesua

      Minne menisit ja miksi?
      -sänkyyn nukkumaan

      Mikset ole jo mennyt?
      -odotan Älkäätä, ei taida tulla

      Kenen kanssa?
      -yksin

      Mitä siellä tekisit?
      -nukkuisin

      Onko parempi olla menemättä ja pysyä kotona?
      -olen kotona

      Minne ei kannata mennä?
      -Magadishuun

      Miksi ei kannata?
      -voi käydä kalpaten

      Missä muut käyvät, mutta sinä et?
      -bubissa

      Miksi ihmeessä ne siellä käyvät?
      -juovat olutta

      Onko tässä gallupissa aivan liikaa seksiä?
      -ei yhtään

      Pitäisikö tämän jo olla viimeinen kysymys?
      -siltä vaikuttaa

      Mihin kysymykseen olisit halunnut vastata, mutta sitä ei ollutkaan täällä?
      -millaisia unia näet?

    • Ennen vai jälkeen? Ennen

      Mitä ajattelit edellisellä tarkoitettavan? Hyvin suunniteltu, on puoliksi tehty.

      Minne menisit ja miksi? Kampaajalle, on jo aika

      Mikset ole jo mennyt? Nyt on aamuyö, harvempi kampaamo on auki..luulisin??

      Kenen kanssa? Paras vaihtoehto...Kampaajan.. =D

      Mitä siellä tekisit? Olisin hemmoteltavana

      Onko parempi olla menemättä ja pysyä kotona? Ehdoton EI!

      Minne ei kannata mennä? Pikaruokalaan

      Miksi ei kannata? Sieltä saa vatsavaivoja

      Missä muut käyvät, mutta sinä et? Massatapahtumissa

      Miksi ihmeessä ne siellä käyvät? Hulluja nuo...

      Onko tässä gallupissa aivan liikaa seksiä? Ei tarpeeksi...

      Pitäisikö tämän jo olla viimeinen kysymys? Ei

      Mihin kysymykseen olisit halunnut vastata, mutta sitä ei ollutkaan täällä?
      Romantiikka, Erotiikka, Rakkaus...jotain hempeetä, et sitten viitsinyt nähdä vaivaa...vai?

      • Galluppi tilauksesta. Pitänee painottaa noita toivottuja kohtia enemmän jatkossa.


      • hempeää:

    • PEKKO AIKAMIESPOIKA

      Ennen vai jälkeen?
      JÄLKEEN

      Mitä ajattelit edellisellä tarkoitettavan?
      LÄTKÄMATSIA

      Minne menisit ja miksi?
      BAARIIN

      Mikset ole jo mennyt?
      KU EI OLLU SITÄ LÄTKÄMATSIA

      Kenen kanssa?
      EN AINAKAAN SUN

      Mitä siellä tekisit?
      TINTTAISIN (KUONOON)

      Onko parempi olla menemättä ja pysyä kotona?
      JOO

      Minne ei kannata mennä?
      KIRKKOON

      Miksi ei kannata?
      SE ON IHAN KAUHIAA

      Missä muut käyvät, mutta sinä et?
      TÖISSÄ

      Miksi ihmeessä ne siellä käyvät?
      EN MÄÄ VAA TIIJÄ

      Onko tässä gallupissa aivan liikaa seksiä?
      EI

      Pitäisikö tämän jo olla viimeinen kysymys?
      PIST VIEL YKS

      Mihin kysymykseen olisit halunnut vastata, mutta sitä ei ollutkaan täällä?
      PEPPUREIKÄKYSYMYKSEEN

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe