Mitä mieltä seuraavasta: (kaksi alle 30-vuotiasta)
Mies oli erittäin kiinnostunut minusta kesällä eräissä juhlissa. Osoitti kiinnostustaan monin tavoin. Olin itsekin hänestä, mutta koska olin varattu, en edes vilkaissut päin, vaan enemmänkin olin ilkeähkö.
Heti tapaamisen jälkeen oltiin facebook kavereita. (miehen aloite). Sen jälkeen tavattu baarissa kerran, jolloin mies sanoi, että jos voisi niin seurustelisi kanssani heti. (humalassa).
Mies ei ota yhteyttä facebookissa eikä missään, ellei ole humalassa, mutta silloinkin tosi harvoin. Silti hänestä huomaa, että on jollain tapaa kiinnostunut. (kuten soittelee monesti iltaan, tosin kännissä, tai laittelee viestejä jne). Hänen läheiset kaverinsa sanoo, että hän on todella ujo, eikä osaa taikka halua taikka uskalla olla yhteydessä. Häneltä suoraan kysyttäessä sanoo, että on ujo.
Kannattaako tällaisen miehen perään nyt edes miettiä? En saa päästäni tätä miestä, mutta mikään ei auta. Olen sanonut että haluaisin tavata kasvokkain, mutta hän ei suostu. Silloin kun hän on humalassa, ei ole mitään ongelmaa olla samassa paikassa.
Arvon miehet: voiko tällaisen vaikeahkon mörököllin kaataa mitenkään vai unohdanko koko jutun? Ja miten? Mikä tepsii? Se ei ainakaan tepsi ettei ota yhteyttä. Eikä taas minun tapaista ole kokoajan olla juttusilla tms.
Neuvoja?
Mitä tehdä?
4
630
Vastaukset
- niin on
että hän kaipailee susta iloa humalatilaansa,ei muuta.
Kertoohan se jo ettei hän muuten suostu tapaamiseen. Ei se kerro ujoudesta vaan haluttomuudesta.
Antaisit olla kun mies kerta seurustelee ja haluaa vaan olla yhteydessä kun on humalassa. Se ei ole ujoutta. Tiedän miehiä jotka oikeasti ovat ujoja. He tekevät aloitteen selvinpäin,eivät humalassa. Koska pelkäävät nolaavansa itsensä tällöin enemmän.
Tämä mies ei halua susta kuin seuralaista iltoihinsa. Ei muuta.
Muuten hän tekisi aloitteen selvinpäin - mikseiköhän
En näe mitään syytä miksei se voisi onnistua. En nyt sano, että se takuuvarmasti onnistuu. Mutta kyllä kai mörököllinkin jotenkin saa hokuteltua kolostaan jollain verukkeella?
Joku "soita mulle huomenna aamulla kun heräät" sen känniviesteihin voi esimerkiksi olla ihan hyvä koetinkivi.
No, jokatapauksessa, kyllä se voi toimia tai olla toimimatta. Tavalla tai toisella varmasti saatte treffit aikaiseksi (jopa ilman viinaa). - ...
on myös ujo, ja hänellä on myös huono itsetunto. Kun hän alkoi tapailemaan erästä miestä, hän joi aina kännit koska ei vain "pystynyt" tapaamaan häntä täysin selvinpäin. Tämä asia rassasi heidän "suhdetta" (lue: suhde josta ei koskaan kehkeytynyt mitään muuta kuin seksisuhdetta). Epäilen että yksi syy suhteen päättymiselle oli se, että kaverini oli aina kännissä vaikka mies toivoi ettei tulisi hänen luo joka kerta kännissä. Kysyn nyt sinulta, että mikä tässä ujossa ja kännäävässä miehessä on parempaa kuin omassa miehessäsi? Miksi jättää oma mies jonkun toisen takia joka ei edes vaikuta niin ihmeelliseltä, ainakaan pelkän lukeman perusteella? Itse en ainakaan ottaisi ketään joka kännää (syitähän kännäämiseen voi olla mitä vain!). Asian ydin on se, että kun känniä pitää hakea syystä kuin toisesta, se on ongelma. Asiat pitää pystyä hoitamaan ilman kännäämistä. Se kaverini tuli kännitilasta niin riippuvaiseksi ettei tosiaan voinut mennä miehen luo ilman juomista. Hän tajusi että se on ongelma mutta "ei voinut sille mitään". Kaverini tapauksessa hänen pitäisi hakea apua huonoon itsetuntoon. Kun se asia korjaantuu, hän ei enää tarvitse alkoholia sen asian auttamiseen.
- kkk......
Tapausta yhtään tuntematta miehellä voi olla lopulta aika kovakin moraali - voi kokea tekevänsä todella väärin varattua naista vikitellessään. Humalatilassa sitten tämä moraali löystyy. Pitäisikö sun kuitenkin selvittää ensin oman parisuhteesi sotkut ennen kuin lähdet tätä kännikamua jahtaamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938