Painonvartijat!

tiina_81

Onko muita laihsuttamassa painonvartijoiden Points ohjelmalla?Aloitin laihduttamisen jonkin aikaa sitten ja nyt lähtenyt 4kg ja mieli korkealla...olis kiva jutella ja jakaa kokemuksia muiden samaa menetelmää käyttävien kans eli ilmotelkaahan itsestänne!

21

1882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kans äskettäin

tuloksia alkaa näkyä jo tai lähinnä vaaka nayttää muutaman kilon vähemmän,mutta en hirveästi tykkää tästä pistesysteemistä. Söisin mielelläni vähän enemmän proteiinipitoisa ruokaa, mutta niistä kertyy aikalailla pisteitä. Ehkä jaksan vielä jonkin aikaa, onneksi ei ole tyylii 30 kiloa tiputettavana.

Parasta tässä tieten on se että tulosta näyttää syntyvän.

terv. pulleroinen

• mun juttu

Onhan se totta, että joissakin niitä pisteitä on melkoisesti. Mutta itse olen tykästynyt tähän pistesysteemiin, saa kuitenkin syödä normaalia ruokaa rehujen lisäksi. Ja pisteiden laskeminen on helpompaa kuin että alkaisi kaloreita laskemaan ..
        Ja ne tulokset, 2,5kk -13kg

• kirjekurssilainen

proteiinijoustajan? Eli vähärasvaista lihaa ja kalaa, rahkaa, raejuustoa, rasvatonta maitoa ja muutamia muitakin saa syödä kolmella pisteeellä/ruoka-aine/ateria itsensä kylläiseksi. Pistemäärä on kolme vaikka söisit suuremman annoksen. Mutta jos annos on pienempi kuin kolmen pisteen annos, silloin menee normaalisti 1-2 pistettä.

Hiilihydraattijoustajista menee vastaavasti 4 pistettä/tuote/ateria määrästä riippumatta. Kannattaa hyödyntää, niin ei tarvitse nälkäisenä olla tai pelkkiä kasviksia iltaisinkaan syödä. Paino putoaa hyvin, vaikka näitä käyttääkin.

Jos sinulla on ohjelman aloitusmateriaali ja ravinto-opas, siellä kerrotaan tarkemmin näistä joustajista. Ne ovat myös pistehakemistossa merkittynä.

• mun juttu
        kirjekurssilainen kirjoitti:

proteiinijoustajan? Eli vähärasvaista lihaa ja kalaa, rahkaa, raejuustoa, rasvatonta maitoa ja muutamia muitakin saa syödä kolmella pisteeellä/ruoka-aine/ateria itsensä kylläiseksi. Pistemäärä on kolme vaikka söisit suuremman annoksen. Mutta jos annos on pienempi kuin kolmen pisteen annos, silloin menee normaalisti 1-2 pistettä.

Hiilihydraattijoustajista menee vastaavasti 4 pistettä/tuote/ateria määrästä riippumatta. Kannattaa hyödyntää, niin ei tarvitse nälkäisenä olla tai pelkkiä kasviksia iltaisinkaan syödä. Paino putoaa hyvin, vaikka näitä käyttääkin.

Jos sinulla on ohjelman aloitusmateriaali ja ravinto-opas, siellä kerrotaan tarkemmin näistä joustajista. Ne ovat myös pistehakemistossa merkittynä.

Huomattu on joustajat, mutta ei ollut käytössä kertaakaan. Jotenkin en usko, että toimii...

• toinen kk
        kirjekurssilainen kirjoitti:

moi, kuinka kauan sulla kesti tuo kirjekurssi tulla kotiin? Mä oon nyt odottanu viikon verran, eikä näy..

• manna123

Olen jonkin aikaa jo tuskaillu, et jotain tarttis tehrä. Tänään alotin puolivahingossa pisteiden laskun. Olen pisteilly aiemminkin, mut kilot tullu takas, noin 8 kiloo
      :(

Eli nyt olen oppinut sen, miten helposti kilot tulevat takaisin. Mulla mies laihdutti painonvartijoissa aikoinaan 10 kiloa. Siinä sivussa mä laihdutin kanssa, en ole käynyt ryhmässä.

Olen 172.5 ja paino tänä aamuna 75,2kg. Tavoite olisi tuollainen 68, minkä painoin ennen lapsia. Jos oikein hyvin menis, niin siitä vois pari kiloa koittaa vielä tiputtaa. olen 32v. Tosi perso olen kaikelle makeelle ja hyvälle.

Olisi joo kiva vaihtaa ajatuksia,tukea ja kannustaa puolin ja toisin.

• täällä!

Odottelen juuri koti-ohjelmaa postista saapuvaksi! Odotus on kova, 50kg pudotusurakka edessä!

• Painonvartijat on täyttä ku...

Laihdutin 10 vuotta takaperin painonvartijoiden POINTS-ohjelmalla (miehille) n. 16 kg. Kokemus oli järkyttävä!

Ohjelmassa neuvottiin syömään kaikkia mahdollisia teollisia kevyt-sotkuja, jotka eivät maistu millekään, korkeintaan pahville.

Lisäksi harrastin liikuntaa (punttisalia aerobista) runsaasti, 3 - 5 kertaa viikossa. Paino kyllä putosi, mutta mitä hävisi: nestettä ja lihakset! Punttisalilla penkkitulos putosi jo 3 kuukaudessa 20 kiloa. Lisäksi aloin näyttämään riisitautiselta Panda-karhulta, löysää vatsassa ja silmänympärykset mustana!

Paino nousi takaisin (ja ylikin) kuudessa vuodessa, heti kun annoin vähän "löysiä"!

Onneksi löysin nämä VHH-ruokavaliot, joilla paino putosi takaisin, ja on siitä saakka pysynyt "normaalina" jo pari vuotta. alkää haaskatko rahojanne kaupalliseen paskaan, tuette vain elintarviketeollisuutta ja rahanahneita vartijoita ja keventäjiä. Aivan tuhaan.

• tiina_81
        Painonvartijat on täyttä ku... kirjoitti:

Laihdutin 10 vuotta takaperin painonvartijoiden POINTS-ohjelmalla (miehille) n. 16 kg. Kokemus oli järkyttävä!

Ohjelmassa neuvottiin syömään kaikkia mahdollisia teollisia kevyt-sotkuja, jotka eivät maistu millekään, korkeintaan pahville.

Lisäksi harrastin liikuntaa (punttisalia aerobista) runsaasti, 3 - 5 kertaa viikossa. Paino kyllä putosi, mutta mitä hävisi: nestettä ja lihakset! Punttisalilla penkkitulos putosi jo 3 kuukaudessa 20 kiloa. Lisäksi aloin näyttämään riisitautiselta Panda-karhulta, löysää vatsassa ja silmänympärykset mustana!

Paino nousi takaisin (ja ylikin) kuudessa vuodessa, heti kun annoin vähän "löysiä"!

Onneksi löysin nämä VHH-ruokavaliot, joilla paino putosi takaisin, ja on siitä saakka pysynyt "normaalina" jo pari vuotta. alkää haaskatko rahojanne kaupalliseen paskaan, tuette vain elintarviketeollisuutta ja rahanahneita vartijoita ja keventäjiä. Aivan tuhaan.

En mä ole kyllä huomannut että tyrkytetään sen kummemmin mitään kevyt tuotteita vaan itsestähän se on kiinni mitä syöt kunhan pidät jonkun rajan että paljonko syöt. Mielestäni Points ohjelma on kuitenkin terveellinen tapa laihtua, koska korostetaan kasvisten ja hedelmien merkitystä ja kohtuutta kaikessa. Huomasitko laihduttaessa, että jos harrastaa paljon liikuntaa saa myös lisäpisteitä? Meneehän se niin että on eri asia käydä puntilla ja syödä pitsa päivässä kun saa lisäpisteitä, kun että syö terveellisesti hieman lisää ja käy puntilla...Mä ainaki oon käyny puntilla reilun kuukauden ajan n.3-4krt viikossa ja tuloksia on tullut!Mulla on omaohjaaja joka sanoi juuri eilen että hienosti on kehitystä tapahtunut ja lisäsin jo painoja moneenkin laitteeseen...mutta yksilöllisestihän laihdutus aina menee!

• pisteillä
        tiina_81 kirjoitti:

En mä ole kyllä huomannut että tyrkytetään sen kummemmin mitään kevyt tuotteita vaan itsestähän se on kiinni mitä syöt kunhan pidät jonkun rajan että paljonko syöt. Mielestäni Points ohjelma on kuitenkin terveellinen tapa laihtua, koska korostetaan kasvisten ja hedelmien merkitystä ja kohtuutta kaikessa. Huomasitko laihduttaessa, että jos harrastaa paljon liikuntaa saa myös lisäpisteitä? Meneehän se niin että on eri asia käydä puntilla ja syödä pitsa päivässä kun saa lisäpisteitä, kun että syö terveellisesti hieman lisää ja käy puntilla...Mä ainaki oon käyny puntilla reilun kuukauden ajan n.3-4krt viikossa ja tuloksia on tullut!Mulla on omaohjaaja joka sanoi juuri eilen että hienosti on kehitystä tapahtunut ja lisäsin jo painoja moneenkin laitteeseen...mutta yksilöllisestihän laihdutus aina menee!

ei voi syödä terveelliseti,poikkeuksena on tietenkin ne joiden ruokavalio on ennestään epäterveellisempi.

Pisteissä on se etu,että oppii hakemaan kevyimmät tuotteet, jotta voi syödä edes jotain.

Aina , kun laihdutetaan, niin korostetaan kasvisten määrää , jopa vhh:ssa :))

Ei pahalla , mutta minäkin tiedän monta laihaa läskiä :((

• mun juttu
        pisteillä kirjoitti:

ei voi syödä terveelliseti,poikkeuksena on tietenkin ne joiden ruokavalio on ennestään epäterveellisempi.

Pisteissä on se etu,että oppii hakemaan kevyimmät tuotteet, jotta voi syödä edes jotain.

Aina , kun laihdutetaan, niin korostetaan kasvisten määrää , jopa vhh:ssa :))

Ei pahalla , mutta minäkin tiedän monta laihaa läskiä :((

Ihan takuulla syö pisteillä terveellisemmin jos meinaa pitää nälän loitolla!! Omasta kokemuksesta ainakin voin sanoa etten ole koskaan eläissäni syönyt näin terveellisesti kuin nyt tällä pistekuurilla!!

• pieniksi
        mun juttu kirjoitti:

Ihan takuulla syö pisteillä terveellisemmin jos meinaa pitää nälän loitolla!! Omasta kokemuksesta ainakin voin sanoa etten ole koskaan eläissäni syönyt näin terveellisesti kuin nyt tällä pistekuurilla!!

jää terveelliset ateriat pisteillä.
        Tietenkin jos on paljon pisteitä.

Tottakait on terveellisempi jos entinen on perseellään.

• tämä nyt oikein menee?
        pieniksi kirjoitti:

jää terveelliset ateriat pisteillä.
        Tietenkin jos on paljon pisteitä.

Tottakait on terveellisempi jos entinen on perseellään.

Miten niin jäi terveelliset ateriat pieniksi pisteillä??? Salaattia, kurkkua, tomaattia yms.hedelmiä, kunnon kotiruokaa jne..
        Vähemmäksi jää kuule, wienerit, lihapasteijat eli kaikki epäterveellinen kun pisteet näihin menee hetkessä.
        Et ole varmaan sisäistänyt tätä asiaa..No, sama se mulle. Itse olen ollut tyytyväinen ja pisteet ovat päivässä 19.

• No points no problems
        tämä nyt oikein menee? kirjoitti:

Miten niin jäi terveelliset ateriat pieniksi pisteillä??? Salaattia, kurkkua, tomaattia yms.hedelmiä, kunnon kotiruokaa jne..
        Vähemmäksi jää kuule, wienerit, lihapasteijat eli kaikki epäterveellinen kun pisteet näihin menee hetkessä.
        Et ole varmaan sisäistänyt tätä asiaa..No, sama se mulle. Itse olen ollut tyytyväinen ja pisteet ovat päivässä 19.

Kyllä on virallinen "ravintotiede" tehnyt tehtävänsä! Points ohjelmassa syödään kaikkia "kevyt" tuotteita, joista on luonnollinen rasva poistettu ja korvattu sokereilla, tärkkelyksellä ja kemikaaleilla. Tuo moska on teollisuuden jätettä, joka käsitellään väriaineilla ja E-sitä-sun-tätä lisäaineilla edes jotenkin nieltävään muotoon.

Perunat, pastat, sokerit ja valkaistu vilja kelpaa ainoastaan sikojen lihottamiseen, tätähän tekee mm. Pöntiö (viljapossu), ja jenkit turvottaa lehmiä geenimanipuloidulla maissilla.

Samaa paskaa tungetaan kaikkiin muroihin ja muihin kevyttuotteisiin. Kovetetuista kasvirasvoist ei ole edes suksien voiteluun.

Omituista on se, että nykyisten kevyttuotteiden aikakaudella lihavuusongelma on räjähtänyt käsiisn, tästä ei ollut tietoakaan sotaa edeltäneinä vuosina, jä äijät söi voita ja läskiä!

• laske

pisteitä,kun en ole millään dieetillä.
        Pisteet ovat tuttuja kaverin kautta ,joka aina silloin tällöin yrittää niillä laihduttaa.
        Tuttavapiirissäni on monta jotka ovat laihtuneet laskemalla pisteitä ja ikävä kyllä lihoneet menetetyt kilot myös takaisin.

Painonhallintaa harrastan itsekin ja seuraan aktiivisesti terveys keskustelua, ihan asiantuntijoiden kirjoituksia luen.

Itse syön normaali ruokaa ja pidän arjen arkena ja juhlan juhlana,liikunta on osa päivääni.
        Perheessäni ei ole lihavia.

En mitään sotaa ole kehittelemässä,kukin tavallaan. :))

ps.terveelliseen ruokaan kuuluu myös rasva ja proteiini...

pisteen arvo on muistaakseni 50 kcl...sun kaloreilla mahtaa lihaskato olla valtava.

• mun juttu

Mulla sama 19 pistettä. Paljon tulee syötyä vihanneksia ja hedelmiä ja olen jopa alkanut pitää niistä :) Eli kun ollaan tavotepainossa niin takuulla jää ruokavalio terveelliseksi!! Terveellistä ja toimii , sanokoon muut mitä haluaa!!!!!

• täällä!
        Painonvartijat on täyttä ku... kirjoitti:

Ihmisissä, kuten laihdutuskuureissakin on eroja. Mitä teollista moskaa on kasviksissa? ystäväni on laihduttanut 24kiloa pv:n kanssa, ja hän näyttää hyvinkin terveeltä. Mahdoitko syödä oikein, vai onko vain tilanne se, ettei pv sopinut sinulle.

Kiitos muuten kannustuksista, autto ihan vitusti.

• tiina_81

Hienoa että oot päättäny ottaa ittees niskasta kiinni ja pudottaa 50kg!!Pidän sormet ja varpaat pystyssä sun painonpudotukselle :D
        Ootko miettiny mitään välipalkintoja itelle?Kaveri laihdutti muutama vuosi sitten 30kg ja sillä oli joka kymmenestä kilosta aina palkinto, kuten ekasta jalkahoito jne...Viimesenä oli Egyptin matka jonka se varas heti ku sai laihdutettua!
        Itekin oon lähdössä n.vuoden päästä Thaimaaseen reppureissailemaan ni siihen mennessä pitäis olla hyvässä kunnossa...mut kyllä tätä tuntuu ihan hyvin lähtevän ja mieli on korkeella joten hyvältä näyttää :D

• ex-painonvartija
        laske kirjoitti:

pisteitä,kun en ole millään dieetillä.
        Pisteet ovat tuttuja kaverin kautta ,joka aina silloin tällöin yrittää niillä laihduttaa.
        Tuttavapiirissäni on monta jotka ovat laihtuneet laskemalla pisteitä ja ikävä kyllä lihoneet menetetyt kilot myös takaisin.

Painonhallintaa harrastan itsekin ja seuraan aktiivisesti terveys keskustelua, ihan asiantuntijoiden kirjoituksia luen.

Itse syön normaali ruokaa ja pidän arjen arkena ja juhlan juhlana,liikunta on osa päivääni.
        Perheessäni ei ole lihavia.

En mitään sotaa ole kehittelemässä,kukin tavallaan. :))

ps.terveelliseen ruokaan kuuluu myös rasva ja proteiini...

pisteen arvo on muistaakseni 50 kcl...sun kaloreilla mahtaa lihaskato olla valtava.

Jotkut lihoo takasin ja jotkut ei. Itse laihdutin 3v sitten PV-pisteillä 35kg eikä mitään ole tullut takaisin, pikemminkin 5kg lähtenyt. Eikä lihakset lähteneet kun kävin ja käyn edelleen kuntosalilla yms.jumpissa ja katsos kun painonvartijoissa saa ja pitääkäin syödä erittäin terveellistä ruokaa vai mitä epäterveellistä on normaalissa perusruoassa?salaateissa?hedelmissä?ja joskus herkutellaan kuten "normaalipainoisetkin" mutta
        tätä vääntö voisi käydä miten paljon vain. Helppoa puhua kun itsellään EI ole ollut ylipaino ongelmaa.
        Jos on ylipainoinen ei ole hyvä, sanotaan että laihduta. No, sitten kun laihduttaa esim. Painonvartijoissa tulee sinun kaltaisia jeesustelijoita että ei, se ole hyvä jne.
        Mitä se sinulle tai kenellekään muille kuuluu kuinka joku laihduttaa. Nauti kuule elämästäsi ja ole onnellinen ettei sinulla ylipainoa ole koskaan ollut.

• mun juttu
        tiina_81 kirjoitti:

Hienoa että oot päättäny ottaa ittees niskasta kiinni ja pudottaa 50kg!!Pidän sormet ja varpaat pystyssä sun painonpudotukselle :D
        Ootko miettiny mitään välipalkintoja itelle?Kaveri laihdutti muutama vuosi sitten 30kg ja sillä oli joka kymmenestä kilosta aina palkinto, kuten ekasta jalkahoito jne...Viimesenä oli Egyptin matka jonka se varas heti ku sai laihdutettua!
        Itekin oon lähdössä n.vuoden päästä Thaimaaseen reppureissailemaan ni siihen mennessä pitäis olla hyvässä kunnossa...mut kyllä tätä tuntuu ihan hyvin lähtevän ja mieli on korkeella joten hyvältä näyttää :D

Mulla on ollut tapana palkita itseni jopa 5kilon välein. Nyt kun vauhti alkaa hidastua niin on jotenkin mukavampaa kun saa pienenkin palkinnon useammin.
        Paras palkino on kuienkin se, kun vanhat housut putoaa jalasta :-))

• tiina_81
        mun juttu kirjoitti:

Mulla on ollut tapana palkita itseni jopa 5kilon välein. Nyt kun vauhti alkaa hidastua niin on jotenkin mukavampaa kun saa pienenkin palkinnon useammin.
        Paras palkino on kuienkin se, kun vanhat housut putoaa jalasta :-))

Joo mä kans aijon palkita 5kg välein koska on "vain" 14kg pudotettavana...Tänään juuri varasin kampaamo ajan pudotuksen johdosta : D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33